Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

dameblanche

je houdt te veel vast, je richt je te veel op details, je overziet het niet meer duidelijk, het gaat er zich nu om om hoofdzaken van bijzaken te gaan onderschijden hilke...
je kunt uitgaan van een solide basis, die heb je, en die heb je ook weten te behouden, maar af en toe zie je door de bomen het bos niet meer, dus wegpleuren alle overbodige ballast....

rianna

hahahahhaweeeeeeeee
je hebt gelijk Marianne
ik maak me weer druk om niks   het is zelfs het zout in de pap niet waard 
teken dat ik echt moe raak
nog een goeie 2 weken meis dan ben ik over   dan  moet ik me zelf bij elkaar houden om niet door te draaien
maar daarna zal het beter gaan
goed gezegd
liefs Rianna

heleen

op alle kaartjes wordt iets in de hand gehouden. bij 1 en 3 een pentakel, bij 2 de wereldbol. De achtergrond van de kaartjes zijn grijs, je zit nog niet lekker in je vel. maar bij pentakels 4 zie ik een stad, en dat associeer ik met drukte, en dat gaat veranderen. bij staven 2 kijk je daarnaar, je kijkt naar het landschap, en vervolgens ben je bij pentakels aas bij de tuin aanbeland. Er komt weer rust, Rianna. Je hebt alles zelf in de hand, en daar kan je op vertrouwen, even terugblikken op wat er de laatste dagen op je af is gekomen. Alles is goed.

Heleen.

Eveningstar

Hoi Rianna,

er komt voortdurend de gedachte bij me binnen, dat je water ophoudt... Ik weet niet of het klopt, Rianna... . ???
Je 2 laatste kaarten, zijn hele fijne kaarten, die je de weg wel tonen, zonder je angstig of zenuwachtig op te hoeven stellen.

Liefs,
Eveningstar

rianna


hoi Heleen
ja  het klopt hoor ben even mijn roer kwijt
ik dwing me zelf wel om rust te nemen
vrijdag krijg ik de sleutel en heb er zo'nnnnn zin in
kijk er naar uit en weet dat over ene paar weken we eindelijk de rust krijgen die we verlangen 
het word tijd voor ons beide
dank je wel Heleen
liefs Rianna

rianna


hoi Eve
ja klopt hoor ik hou vocht vast
ik hoop dat ik zonder angsten de volgende stap kan maken
ben er gevoelig voor dus rust is broodnodig van tijd tot tijd
gelukkig kan ik dat herkennen
zenuwen vallen wel mee  ben in gedachte al in mijn nieuwe huisje hihihi
dank je wel
leifs Rianna

Eveningstar

Misschien gek, dat ik het zeg... veel water drinken... .
En... er zijn kruiden, die waterafdrijvend werken hé .  ;)

Liefs,
Eveningstar

rianna

ik heb er tabletten voor die helpen wel hoor maar van tijd tot tijd hou ik wat meer vast  die tabletten verlagen ook je bloeddruk
dank je wel voor de tip
ik drink ook veel thee en zeker zoveel water
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Ridder van PEntakels  Pentakels 5 en De Aas van Staven

langzaam aan begin ik meer behoefte te krijgen aan rust 
de moed begint me in de schoenen te zakken

liefs Rianna

Sweetie

hallo Rianna

alles overwegen en niet te stormachtig aan alles beginnen, op je gezondheid letten ( maar doe je wel ) en dan groei je de toekomst in Rianna  :-*
Suus

dameblanche

ridder van pentakels.....

op weg om een tovernares te willen worden....ja ja....
maar de pentakels 5 geven aan dat een en ander nog in beweging is....de uitdaging blijven zien om
anderen te willen helpen, maar zelf steeds meer pillekjes moeten gaan slikken hil, het moet niet gekker worden...

heleen

Hoi Rianna
je wilt rust, je wilt naar je nieuwe woning. in het glas en lood raam van pentakels 5 zie ik boven in 2 grijze huisjes. Bij de aas staven zie ik een huisje op de berg. Van 2 huisjes naar 1 huisje. Maar vandaag kan het nog niet, en de laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog een dagje wachten, nog een dagje jezelf vooruit slepen. dan kan ridder pentakel zijn sporen geven.

Heleen

klaproos1945


rianna

hoi Suusje
ik  ben wel steeds met verschillende dingen bezig ja  maar dat leid wel af en dat is ook wel goed
hou zeker mijn gezondheid in de gaten
dank je wel

hoi Marianne
ja was ik maar een tovenaar hihihi
ik probeer op het ogenblik zoveel mogelijk me zelf te helpen
helpen om niet dalijk doorgedraaid in me nieuwe huisje zit  want ik wil er wel van genieten
geen extra pilleke zoals jij dat noem
glaasje advocaat  helpt ook hihihihi
dank je wel

zeker weten Heleen
rust en alles weer uitpakken  lijk wel sinterklaas met al die dozen hihihi
heerlijk dat jij dat zo mooi kan zeggen  2 huisjes overgaan in 1 prachtig en zo voelt het ook
dank jullie wel
liefs Rianna

rianna


nouuuuuuu Klaproosje dit is eng hoor ik zeg net het is net sinterklaas met al die dozen is dat nog wat dan hihihihi
prachtig
liefs Rianna