Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Ridder van zwaarden De KEizer en Zwaarden 10
langzaam aan probeer de ridder mij van mijn troon te stoten en mij te doorboren
maar helaas ik  doe wat passen op de plaats hij zal geen kans krijgen

mijn weekkaart is
De Dwaas
onbezonnen  blijf ik op mijn pad iedereen kan mij dwaas vinden maar ik voel me er goed bij
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna
Ridder van zwaarden De KEizer en Zwaarden 10
je ontdoen van je emoties, je gedachten loslaten en een nieuwe kijk door je pijn ervaren te hebben , nu kan je terug adem halen want het ergste is voorbij

Suus

dameblanche

wat heeft die ridder eigenlijk allemaal in gang gezet???
je hebt een en ander in gang gezet, a gezegt maar nu moet je ook b zeggen gaan...pffffffffffffffff..respect gaan afdwingen....
het blijft een gevecht omdat het steeds anders gaat dan dat je je het hebt voorgestelt...rianne

heleen

de ridder van de zwaarden. De meest boogschutter-achtige kaart in de zwaarden reeks voor mij (hoewel zwaarden door lucht geregeerd worden, vind ik dit een mengelmoes met vuur). Vuur en lucht kunnen elkaar nogal opzwepen, en voor je het weet ben je met je zwaard op je paard gesprongen en het gevecht aangegaan. En nu weet ik dat jij boogschutter bent, dus oppassen voor dit heetgebakerd mannetje. De keizer wil je ook aangeven afstandelijk mee om te gaan. Ga op de troon van de ram zitten, ook een vuurteken, vuur word nu eenmaal vandaag gevoeld, en dat mag. Het voordeel van ram is dat het de tegenoverliggende teken van weegschaal is. dus lucht en vuur worden hier gecombineerd. weegschaal en ram gaan best goed samen, omdat ze elkaar kunnen begrijpen. tegenoverliggende tekens hebben de neiging elkaars gedrag over te nemen. en daardoor leer je dat gedrag onder controle te krijgen. hoewel ze tegenpolen zijn. Maar een magneet is ook 1 ding. maar dan komt de vraag waarom een kaart waarin je bent neergesabeld. je was in gevecht, met vuur en lucht, dus de overwinning had op jouw naam geschreven dienen te worden. maar de uitkomst is anders, je wordt er moe van. Maar wat in het beestje zit (boogschutter kant) zal geleefd worden.

Heleen

heleen

weekkaart.

de dwaas, blijf alles deze week van de zonnige kant bekijken, de reis is nog maar net begonnen. En bergen zullen wel beklommen gaan worden, maar niet allemaal in 1 week.

Heleen.

rianna

hoi Suus'ja hoor dat klopt  de rust die we hebben hier wil ik met alle geweld behouden
en ook al moet ik dan indringers radicaal op hun punten wijzen
so be ith
anders trek ik de stekker uit de foon hihihi
dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Marianne
vechten om mijn rust te bewaren ja dat is wel gebeurd de afgelopen uren
en ja B heb ik ook gezegd de rust is wedergekeerd
heerlijk
en ja als ik niet op mijn hoede blijf verval ik in de oude positie en dat wil ik onder geen voorwaarden
dank je wel
liefs Rianna

rianna

Hoi Heleen
vandaag inderdaad een behoorlijke woordenwisseling met dochter  die buien heeft dat de hele wereld het gedaan heb inclusief ik
al weet je soms niet eens waar het over gaat
dus ja ik was het nu dan toch spuugzat om hier op mijn nieuwe stekkie geconfronteerd te worden met dingen die ik neit meer wil
en dat weet ze nu
ja het vuur laaide hoog op maar ik bleef kalm  dat is heel wat voor mij hihih
ik dacht ergens het is de ver van mijn bed show
en dat zal ze weten
het is toch weer uitgepraat want ik betrof geen blaam dat zei ze ook
het groeide boven haar hoofd dat kan maar wees dan ook rieel en dat ontbrak
er is niet echt een winnaar maar ben toch trots op me zelf dat ik  kalm blef onder deze omstandigheden
zou ik eht toch  eens leren dan
je hebt het weer mooi gezegd dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Heleen
nee zo is het ik loop vol bewondering door het landschap er is zoveel moois te zien dat ik voorlopig niet uitgekeken ben en weet je dat schept rust misschien beklim ik nooit die bergen maar zelfs door het dal lopen is een feest hier
dus who cares
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
het is weer stralend weer
en vandaag trok ik
het rad van fortuin De Keizer en de Aas van Zwaarden
het schommelt nog steeds in mijn leventje ik zoek en zoek naar mijn draai  er word mij iets nieuws aangeboden
liefs Rianna

dameblanche

bij het ouder worden concluderen we dat we minder flexibel zijn.
je kunt je draai nog niet vinden, je zoekt naar iets bekends..
om je daar te kunnen aan vast klampen, eigenlijk is alles zo een beetje 180 graden gedraait en je wil het weer een beetje gangbaar maken, maar je herkent niks...
ja de taal, men spreekt er ook nederlands....
dus dat wordt ordenen zegt de keizer......

Vlinder

het rad van fortuin De Keizer en de Aas van Zwaarden

Hoi Lieve Rianna
Hoe gaat ie?

de Keizer her rad en de aas, alles wijs op het op orde hebben en willen hebben van je leven en gedachten,
ben je op zoek naar rustig vaarwater?

Liefs Vlinder

rianna

hoi Marianne
ik ben zeker op zoek naar een  levensstijl die mij bevalt ik zoek contact en doe alleen dingen die ik leuk vind om te doen
ik wandel elke dag met mijn honden in deze prachtige omgeving dat is voor mij al heel wat
mijn conditie verbeterd zienderogen
het  terug willen van dingen die me zkerheid bieden daar ben ik neit echt naar op zoek
ik wil juist een heel ander leven als wat ik gewend was en dat begin me aardig te lukken
dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Vlinder
ik denk dat ik dar vaarwater al gevonden heb hoor
ik voel me hier als een vis in het water  alleen wat je zeg gedachten die ik niet meer wil schuid ik van me af en dat heeft even tijd nodig
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Staven 2 Schildknaap van  Zwaarden en Staven 5
er lijkt iets uitgevochten te worden hoewel de schildknaap mis slaat ben ik toch op mijn hoede
liefs Rianna