Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

Vlinder

Hoi Rianna, leuk je berichtje,
jij lekker weer langzamerhand verder uitbouwen je plekje....

dat zere voetje gaat ooit weer over hoor... :D

Liefs

rianna

dank je Vlinder:)
goedemorgen allemaal

Munten Acht + Staven Acht + Zwaard Zes = Zwaard Tien / mc= Bekers Zes
door dat er een omwenteling plaats vind die misschien sneller gaat als dat ikv erwacht  weet ik niet precies welke richting het op zal gaan
dat is een nieuwe uitdaging en geef me harmony
liefs Rianna

dameblanche

hier weer de munten acht...
een nieuwe plaats in nemen, maar hoe ga je die inkleden..
je hoopt op veranderingen, maar je beseft dat je die 6 zwaarden ook hebt meeverhuisd...

Vlinder

Hoi rianna,
Tja wat we al tegen elkaar hebben opgenoemd he, je neemt jezelf mee, en zoeken naar invulling...
Denk dat het tijd nodig heeft.
uitstel en iets ouds( angst) opruimen voor je verder gaat, maar er wordt aangewerkt.

Knuffel :D

rianna

hoi Vlinder
ja tuurlijk neem je je zelf mee en je angsten zorgen en zo kan je niet achter laten op je oude adres had wel makkelijk geweest hihihi
ik zit al een tijdje te denken over welk uitstel daar ben ik nog niet achter
angsten wel die ruimen aardig op al zeg ik het zelf kwestie van onderkennen en weten dat zelfs angsten alleen maar emotie zijn dank je wel
liefs Rianna

rianna

goeiemorgen allemaal
het ziet er buiten een stuk somberder uit als gisteren 
ik hoop dat het zonnetje er weer door komt

Kaartjes voor 2-9-2012:
Zwaard Page + Rad v Fortuin + Bekers Page = Bekers Page / mc= Bekers Acht
Voorzichtig + Verandering + Vernieuwing = Vernieuwing / mc= Regeneratie
voorzichtig aan wen ik aan mijn veranderingen 
er komt een herstel wat een vernieuwing met zich meer breng
liefs Rianna

rianna

goedemorgen

Kaartjes voor 3-9-2012:
tz06 ta01 tb12 = tp10  / mc= ts12
Zwaard Zes + De Magiër + Bekers Ridder = Munten Tien / mc= Staven Ridder
Richting + Leiding + Zoekende = Geluk / mc= Verplaatsing
ik weet niet precies welke richting het op gaat ik zoek leiding die mij naar het geluk zal brengen
liefs Rianna

mijn week kaart is Kelken 4
ik verlang naar rust  er worden mij dingen aangereikt maar ik verkies er voor dat niet klakkeloos aan te nemen

Sweetie

Hallo Rianna

Zwaard Zes + De Magiër + Bekers Ridder = Munten Tien / mc= Staven Ridder
Einde aan moeilijkheden , je gaat nu mee met de magier om je volgende stappen te zetten, heel voorzichtig en nobel ga je naar de munten 10 waar je een groot familiegevoel heeft maar niet overdrijven in bepaalde zaken

Suzy

heleen

2 ridder kaarten ieder van een hele andere kaliber. De vurige ridder van de zwaarden, en de elegante ridder van de bekers. Ridder staven is de overkoepelende kaart, dus de kaart die jij naar de buitenwereld laat zien.
Terwijl er innerlijk een heel ander proces aan het spelen is. Het aanreiken van bekers. Op alle 3 de kaarten zijn de beker duidelijk weergegeven, en bij de 2 buitenste kaarten de aanreiking. Worden bekers aangepakt Rianna, of belanden ze op tafel? munten 10 is de drukte van het gezinsleven, wat je op dit ogenblik hoogstwaarschijnlijk mist. De verhuizing heeft natuurlijk gezorgd dat je leven een andere wending heeft gekregen. Daarom ook de 2 strijdt tussen de 2 ridders. Je moet vooruit, dus het paardje wordt aangespoord, maar er is natuurlijk ook tijd nodig om alles in rust te verwerken.

liefs

Heleen.

rianna

eigenlijk is dat ook zo Heleen
de ene dag ben ik helemaal het vrouwtje en dee andere dag mis ik de kids vreselijk
terwijl ze in mijn oude huis heus ook niet elke dag of zelfs elke week kwamne
het is natuurlijk het idee dat ze dichtbij woonde denk ik
ik wil niet laten zien aan de buitenwereld dat ik het soms moeilijk heb omdat ik de enige ben die dar mee te maken hebt dat wil niet zeggen dat ik het om de donder wel weet
maar ik vind het niks met gelukkig voelen te maken heeft het is een soort heimwee dat is denk ik de beste benaming
maar  meer naar gewoontes en zonder zorgen (van andere)dat is misschien ook een soort leegte
als je snap wat ik bedoel want dat vulde nog al wat tijd op hihihih
denk dat ik eigenlijk meer en meer mij zelf word  de gene die IK echt ben van binnen
mijn mannetje weet het wel natuurlijk die steunt me ook op zo'n OFF day
maar toch ben ik hier stuk gelukkig en dankbaar dat ik hier zit
het is echt tegenstrijdig
en ja het heeft tijd nodig hoor daar ben ik me van bewust
dank je wel
mooi gezien hoor het gaat niet over 1 nacht ijs zomaar voorbij allemaal
liefs Rianna

rianna

dat familie gevoel Suzy
klopt wel
ik kijk er erg naar uit dat mijn zoon halverwege deze maand nar huis kom voor een week of 3
is alweer 2 jaar geleden  en ja dat lijkt me heerlijk hem weer ff thuis te hebben
denk wel dat het aan de beterende hand is wat betreft mijn driia
nog niet J van Het maar toch
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal

Kaartjes voor 4-9-2012:
Bekers Negen + Munten Tien + Staven Negen = Zwaard Twee / mc= Zwaard Heer
Tevredenheid + Geluk + Vooruitgang = Besluiten / mc= Gezag
vandaag kijk ik tevreden op al het geluk wat ik verworven heb er zit vooruitgang in
door dat ik besluit er voor te gaan
ik laat mijn gezag gelden
liefs Riana

Sweetie

Hallo Rianna

Bekers Negen + Munten Tien + Staven Negen = Zwaard Twee / mc= Zwaard Heer
Al je wensen komen uit, een groot familie gevoel , een familiebijeenkomst ? wel alert bllijven want gevoelens keren alsmaar terug, breng alles in evenwicht en communiceer goed

Suus

rianna

hoi Suzy
die familiebijeenkomst moet nog even op zich laten wachten
denk meer dat het een bijeenkomst van buurtjes is hihihihi
zo gezellig lijk wel feest in de tuin elke avond
en ja op mijn hoede wat betreft mijn gevoelens blijf ik zeker  daar ben ik bekend mee
dank je wel
leifs Rianna

Sweetie

Ach Rianna we zijn toch allemaal familie van elkaar  :D :D