Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

Eveningstar

Hoi Rianna,

je bent in staat een probleem in al zijn facetten te doorgronden, zonder hierbij de het geheel uit het oog te verliezen.
Maak het kind in je los, maak en beleef plezier! En zoals de Ouroboros het aangeeft... ben je Meester van je lot!

Enjoy your life!

Liefs,
Eveningstar

rianna

hoi Eve
dat heb je mooi gezegd ik begin met de jaren makkelijker met moeilijkheden om te gaan
en wat zijn moeilijkheden het is altijd te overwinnen 
ik voel me goed vandaag
zou dat dat kind zijn  hihihi
was niet zo losbollig als kind al niet  te serieus denk ik hoor
maar ik hou het binnen dat kan ook
hihihi
dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Marianne
ja dat is zeker waar weet  zo goed wat het is om zorgen te hebben
maar ik ga er makkelijker mee om God zij dank
was vroeger echt een zenuwpees dat is stukken minde
dus misschien is dat wijs en ja grijs dat zeker   hihihih
en ja dat onbevangen gaat er wel af op den duur
dank je wel
leifs Rianna

rianna

hoi heleen
oh nee ik blijf op mijn hoede want  het tij kan altijd keren zekerheid voor alles  zeker voor deze fase van mij n leven
weten waar ik aan toe ben dat is een vereiste
en soms neem ik het hondje op schoot en gaan we kijken op ons gemak wat er nog gedaan kan worden door mij persoonlijk
soms zou een toverstokje wel handig zijn maar goed  ik ben tenslotte geen tovenaar anders wist ik eht wel
dan was het
1 2 hoepla en alles was geregeld  hihih
maar zou ik dat zo fijn vinden  denk het ook niet
dank je wel we blijven lachen
liefs Rianna

Vlinder

azen zijn kansen die lang doorwerken, en dwaas en magier, hebben ook een doel voor het grotere geheel.
De ridder, zit wel op zijn paard te kijken naar wat hij heeft, en welke kansen hij nog heeft, en hoe het gaat worden, zo,n paard kan hij snel in beweging krijgen, dat is aan de berijder.
Ik zou het geheel postief zien, er is al zoveel voorgevallen, het wordt er ook tijd voor! :D

Vlinder

rianna

hoi vlindertje
ja ik zie het geheel vandaag wel positief in hoor
het kan nooit zo donker zijn of het word weer licht!
vandaag voel ik me goed er is niks voorgevallen waar ik niet uit zou kunenn komen horo
ben ijzersterk hihihih
het word inderdaad tijd voor positief mijn weg te gaan
nog een par daagjes jippieee kan niet wachten
liefs Rianan

rianna

goedemorgen allemaal
ik zat zonder tv zonder internet en zonder  telefoon
is dat even afzien
UPC is aan het netwerk bezig
nu doet hij het weer hopen dat het zo blijf
mijn kaartjes had ik al getrokken

Bekers Ridder + Munten Vijf + Munten Drie

tussen al mijn zorgen zoek ik naar een tevredengevoel

liefs Rianna

heleen

hoe durft UPC, wij willen 's morgens voor 8 uur de kaarten hebben ontvangen, zodat wij deze op tijd kunnen duiden. >:(

Het blijft een beetje moeizaam doorsukkelen Rianna. Maar er zit wel schot in de zaak, je bent hieraan aan het werk. als ik kijk naar pentakels 5 en pentakels 3. Zie je dat de vrouw met oranje kleedje terug komt in pentakels 3. van 5 naar 3 gegaan dus veroorzaakt door pentakels 2. Onze pias met zijn oranje pakje aan. Oranje is de kleur van de vrolijkheid. Ook is oranje een mengsel van rood en geel, de kleur die de pentakels van munten 3 behoren te hebben. Neem de mooie gele beker van de ridder aan. Dan komt de rode kleur vanzelf.

Liefs
Heleen

dameblanche

taak en kansen liggen in je munten vandaag...

bekers ridder, iemand die op doortoht is die nog niet zo sstrek overzicht heeft over de emoties, die nog wel eens uitbalans kan geraken omdat je nog te veel in je verbeelding leeft,
en vandaag is zo,n onbalans dagje, geen internet, niet in hetritme kunnen komen zoals gewoonlijk, het hoort er gewoon lekker bij hil staat op lekker kopje koffie en hup achter de pc sociaal netwerk gaan beheren...

groei door maar wel met grens bewaking, en soicaal netwerk beheren is ietsie gemakkelijker dan in het echt....

rianna

hoi Heleen
vandaag een dagje uit balans  ik voel me niet zo vrolijk
gelukkig zit er wel schot in ja
maar goed baal dagen horen ook bij het leven niet dan
komt wel weer goed morgen
dank je wel meis
liefs Rianan

rianna

hoi Marianne
inderdaad voel me vandaag wat uit het lood geslagen  ik weet niet of ik me dingen verbeeld
in iedergeval  ben ik blij dat het mannetje thuis is   dat scheelt
en ja inderdaad sociaal netwerk is meer als de pc hihihi
dank je wel
liefs Rianna

heleen

vervelend zo'n dag, en ja ze horen erbij. vanavond voor je naar bed gaat toch even aan de fijne momenten denken, want iedere dag heeft zijn rotte en fijne momenten, en dan kleur je toch nog even je dag.

liefs
Heleen.

rianna

ja dat klopt hoor Heleen
beetje onrustig maar dat ga wel weer over
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen

Munten Vier + Staven Twee + Munten Aas
ik wil vasthouden aan het geen ik heb  maar ik moet het praktisch bekijken
anders kom ik niet vooruit
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna

het inzicht om het vast te houden dar vind je je innerlijke kracht .. door te zien dat je dit aankan wat op zich een positieve ontwikkeling is

Suzy