Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

ja Heleen ik moet ook tot rust komen  hoor  en ja mijn hart pf slechte conditie te hoge bloeddruk en hartslag  zal beter op me zelf moeten letten
liefs Rianna

kristina1975

wauwww Rianna, alles wat je hier hebt neergezet NEEM JE RUST !!! Wandel vaker, blijf af van vette producten en wees lief voor jezelf

rianna

ja Believe ik weet het  dat ik dat meot doen  dank je wel  het valt niet mee
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
kelken 9 De Toren en Staven 8
ik kijk neer op het geen ik al bereikt heb  ik zit in een metamorfose  en  heb geen grip op het geen er gebeurd
leifs Rianna

dameblanche

inzichten verkrijgen in de zegeningen van het leven, maar ook op zoek naar die ene beker om vreugde te kunnen vieren, rianne, de toren laat zien dat je op de oude manier niet verder kunt, er toch iets afgebroken moet worden, de bliksem is er gisteren wel ingeslagen......
maar de veranderen komen niet uit de lucht vallen, men zal oude denkpatronen moeten gaan opheffen..

Eveningstar

Hoi Rianna,

Mmmm de ene kaart komt je vertellen, dat al je wensen uit komen.
De andere zegt hoe je door elkaar geschud bent / wordt.
En dan ... is er nog ééntje, dat geeft aan, dat er iets staat te gebeuren... . Allerlei dingen komen naar je toe.

Ik ben benieuwd... .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

een heel positieve kaart Rianna
Wensen komen uit maar breek eerst uit jezelf kijk welke mogelijkheden er zijn en welke verandering ook op je pad komt dit beleef je en daar zal je in groeien

Suzy

rianna

nee Marianne dat voel ik wel hoor dat ik op de zelfde voet niet verder kan  er moeten dingen echt veranderen en ik zal dat zelf moeten doen als ik de puf heb hihihi
dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Eve
vandaag wat rustiger aan gedaan alles meer mondjes maat ik ben zo ontzettend moe ja ik weet niet klagen maar dragen maar het is niet normaal
er is verder niks naar mij toegekomen  wat enigzins van belang is het is nu echt even afzien
dnak je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Suzy
vandaag niet echt veel van gemerkt maar het fenomeen dagkaartjes heb ik al uitgebannen dus het kan best later zijn hoor
ik moet alles op mijn gemak bekijken
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Zwaarden 4 Koningin van Staven en De Geliefden
ik trek me terug om alles op een rijtje te zetten  ik voel me beter zittend op me troon heb ik overwicht  toch moet ik een keus maken
liefs Rianna

kristina1975

Jij moet een keuze maken en jij zult een keuze maken en als koningin weet jij zeer goed welke keuze je moet maken volg je hart liefs

Vlinder

Rust, en even afstand nemen
lieve Rianna om uiteindelijk een goede keuze te maken.

Lieve groet Vlinder

heleen

rust, rust ,rust daar draait het bij jouw om. Je weet dat je het rustiger aan moet doen. Maar het heeft je ook doen verstarren, je bent geschrokken van de uitslagen. En voelt een gedwongen rust, wat eigenlijk niet in het beestje zit. Je wilt doorgaan met werken, verhuizen bezig zijn, maar je lichaam? De rust die jij jezelf moet geven is ontspanning, leren jezelf lekker te voelen, je eigen grenzen in je kunnen opzoeken, en vooral niet over de grenzen heen te gaan, nu dacht ik dat je sterrebeeld  boogschutter is, en die hebben moeite met grenzen. Gedwongen op een bank zitten en je somber beginnen te voelen, is ook niet goed voor je hart. Je moet naar het adam en eva gevoel, genieten in het paradijs. Adam en Eva namen rustig de tijd om te genieten van de dingen die God voor hun geschapen had.

Heleen

Sweetie

Rianna
u bent in rust en u gebruikt de positieve kracht om uit u schulp te komen om u mannelijke en vrouwelijke krachten aandacht te geven
Suzy