Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

hoi Believe
ik ga zeker een keus maken om meer voor me zelf op tekomen en me niet onder te laten sneeuwen
en dat ik het anders aan moet pakken allemaal
dank je wel
leifs Rianna

rianna

hoi Vlinder ik prober mijn energie in  kleine porties te gebruiken  daarbij rust nemen is zeker belangrijk
vanavond even naar mijn kleinzoon Elaijah want die viert zijn verjaardag dus even er tussen uit zal ons ook goed doen
dank jewel
liefs Rianna

rianna

hoi  Heleen
daar heb je de spijker op zijn kop
ik vind het zo erg dat ik zo weinig puf heb en juist nu we het zo druk hebben
en dat terwijl ik altijd zo energiek type ADHD was  snap er ook niks van
  ik moet mijn  grenzen zeker niet overschrijden
en ja ben best geschrokken dat mijn conditie niks meer voor stelt gisteren
ik moet terug naar de basis juist wat je zeg
dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Suzy
ja is zo ik probeer beter te doseren  het zal wel weer goed komen hoor  maandag voor de uitslag naar de cardioloog  dus dan weet ik meer
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Zwaarden 9 pentakels 10 en De Keizer
wakker liggen over de sores van een ander  toch ben ik op weg naar mijn geluk
maar toch weer dat angstvallige vasthouden 
liefs Rianna

dameblanche

ja zeer zeker wakker liggen en dat is nog maar het minst.....
zwaarden 9 is een zware kaart....toch probeer je je staande te houden en erdoorheen te slaan en dat lukt alleen als je de zaak kunt ordenen...

heleen

wakker gaan liggen van de sores van een ander heeft nooit zin, die kun je toch niet oplossen.
donkere kaart, zwaarden 9, gepieker, niet tot geluk komen,zwartgalligheid. Dat is hetgeen er in de nacht uitkomt. Je zoekt je geluk in je gezinsleven. De keizer zit prominent en overheersend op zijn troon. Te prominent te overheersend. Hij slaat bijna met zijn vuist op zijn troon. Zijn dat jouw gevoelens Rianna. Je bent verdrietig, maar je zult ze met macht overheersen. Soms niet de beste weg.

Heleen.

rianna

hoi Marianne
ik ben zeker aan het ordenen wat ik niet kan laat ik aan mij voorbij gaan
een mens kan iet meer doen als wat die kan  toch  ga er geen strijd met me zelf meer mee aan het is zo als het is
dank je wel
lifs Rianna

rianna

hoi  Heleen
ja ik ben wel wat verdrietig hoewel dat niet overheerst hoor gewoon de normale stress bij een verandering
en zoals ik net zei ik ga me niet meer in allerlei bochten wringen en over mijn grenzen heen gaan als het niet meer kan
en die vuist op de tafel slaan  daar heb ik op het ogenblik geen behoefte aan
kan morgen anders zijn hoor hihihi
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal

Munten Twee + Munten Negen + Staven Negen

ik zoek de balans op waardoor de liefde wer vooruitgang krijg
liefs Rianna

dameblanche

2 negens als hulpkaarten om weer in evenwicht te kunnen komen.....
je werkt hard omhet iedereen naar de zin te maken, je bent constant bezig, je houdt je sterker als je bent

rianna

klopt hoor Marianne
ik wil me niet tegenover iedereen laten kennen
ik vind het erg dat dochter lief weer eens geen tijd heb om naar vaderdag te komen    maar ik zeg er niks van ze zoek het mar uit
wat zij zaait zal ze ook eens oogsten
liefs Rianna

heleen

om de combinatie te zien, zijn het mooie kaarten.
de tegenstelling, en de overeenkomsten.
de pias op de eerste kaart, lijkt precies op de dame van de 2e kaart. alleen zijn hoed is ingezakt. Het vrouwelijke heeft ergens een minder hoge pet van op.
De tweestrijd komt ook duidelijk naar voren. De pias jongleert met 2 pentakels (verleden en heden), vervolgens
komen er 2 kaarten naar voren, die zo overduidelijk tegenovergesteld zijn.
De vrouw van pentakels die daar staat, als een koningin, gelovend in zichzelf, vertrouwen dat de vogel op haar hand bij haar zal blijven zonder hem te kooien, daarnaast een mannetje schichtig en getraumatiseerd. ook lijkend op pias, vooral qua kleding, alleen de felste kleuren zijn eruit gehaald. (rode van benen en armen, verlies van hartstocht of liefde.)
de kaart 2 en 2x9 dan kom ik uit op 18.
De maan, een hele belangrijke kaart hierbij . Het gaat over intense emoties. Over liefde pijn en verdriet, maar dat wist ik al want dat las ik in de emails. Mooi dat de kaarten dit verhaal op deze wijze weergeven.

Heleen.

rianna

hoi Heleen
wat heb je het weer mooi beschreven
ja ik speel de pias als het mij uit kom tussen door  zoek ik wat  ik wel wil en wat niet  kan
ik geef me niet gauw bloot wat diepere gevoelens betreft
alleen tegenover mijn man
ik kom er wel uit  de maan zie ik  dan ook als emoties vaak ook  ingeslkte emoties 
heb van me leven al zoveel meegemaakt dat ik ook weet hoe ik daar mee om moet gaan
vind je duiding weer de spijker op zijn kop  dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag maandag trok ik
Staven 4 De Gematigheid en Staven 9 net als gisteren
ik heb een triomf behaald er komt tijd voor feestvreugde
hoewel ik het met mondjes maat mijn energie moet verspreiden  omdat ik me niet over mijn grezenmag jagen

nou ben benieuwd vanmiddag uitslag van de testen bij de cardioloog
liefs Rianna