Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

hoi Marianne
wat een prachtige droom  een bewijs dat ze niet weg zijn maar inderdaad zich nog met je bemoeien
vind het prachtig om te lezen
wij hebben  al meerdere honden in moeten laten slapen  catootje was de 3 de  (maar het went nooit natuurlijk ) maar je twijfelt van heb ik het niet te vroeg gedaan  had ik maar dit ....... had ik maar dat.......
we zijn weleens naar een parabeurs geweest en toen zei die mevrouw dat er honden om ons heen lipen  en dat ze zeiden dat ze van ons houden  dat geef troost al klink het nog zo raar
ik hou me daar maar aan vast
dank je wel voor het delen van je droom  :-* :-* :-*
liefs Rianna

rianna

hoi Vicky
het is ook zo hoor verdriet en blijheid liggen naast elkaar
het voelt ook tegenstrijdig blij aan de ene kant om hte huisje wat vast en zeker in orde kom en verdriet om mijn hondje
maar zo is het leven  maar ga je nooit door een dal  weet je ook de hoogte van het geluk niet dus ik  heb even tijd nodig maar het komt vast weer goed
dank je wel
liefs Rianna

heleen

Hoi Rianna.
emotionele kaarten vandaag, maar dat kan ook niet anders.
koning van de kelken, in de hand houden van emotie's, je huilt wel, maar toch blijft er een machteloosheid in je, daarom de koning die reageert over emotie. Je hebt er ook genoeg van, alles komt tegelijk op je af, nog een beker aanvaarden dat is te veel. Het is genoeg geweest, voor jouw gevoel. Het enige wat je kan Rianna is loslaten, meegaan met de stroom, en alles over je heen laten komen. Het is de engel die geroepen heeft Rianna, de verlossing.
Heleen.

rianna

hallo Heleen
ja dat klopt ik  heb heel veel emoties die op en neer gaan ik hou ze wel in bedwang hoor
ja machteloos voel ik me wel  in dit
ik probeer het los te laten het is goed zo 
dnak je wel
leifs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag is het zover wij gaan straks het huisje bezichtigen 
van duiden zal niet veel komen

ik trok vandaag
staven 10  bekers 7 en zwaarden 9
ergens ben ik bang dat het een illusie is maak me weer veel te veel zorgen

liefs Rianna

dameblanche

mooi om dit allemaal zo zien te evolueren, het zijn niet alleen dagkaarten topics maar ook dagboekjes...
de staven 10 laten zich alweer  zien...

ja je maakt je weer te veel zorgen, je neetm al je zorgen weer op je nek, het is van belang dat je nu in ziet in waar je dit overdrijft rianne....
alles verwijst naar een stukje dat je niet in de goede orde kunt plaatsen.....

Sweetie

Zorgen vallen weg door een oplossing die zich binnen handbereik ligt een nieuw begin breekt aan en een droom komt uit
groetjes Suzy

heleen

Hoi Rianna.
Wat een kaarten. Het lijkt zo negatief. Het geploeter op de 1e kaart, en dan nog zwaarden 9, zouden je nachtmerrie's dan toch de waarheid zijn? je weet niet wat er onder de doek van de laatste beker zit op het moment dat je de kaarten trekt. Het is afwachten. We duimen ervoor dat het huisje dat je gaat bezichtigen je zal bevallen. Meer kan je nu niet doen, maar houdt goede moed, en maak het voor jezelf niet te zwaar.
Heleen.

klaproos1945

hallo rianna

veel succes met je nieuwe huisje
maak het  ieven tot je eigen fysieke huis
jouw lichaam is je kasteel daar kan de rust
en de gezelligheid vinden het eigen maken zonder strijd ;D

http://www.youtube.com/watch?v=IbHTIk5dsJU&NR=1

klaproosje :D

Vlinder

Spannend, en veel plezier, gewoon op je in laten werken, niet te veel zorgen maken
:-* Vlinder

rianna

hoi hoi dames
ik ben zo blij het is gelukt het is voor ons he tis zo'n lief huisje met een grote  tuin
dar moet wel wat aan gedaan worden
maar de rest ziet er picobello uit 
mijn zorgen waren voor niets zoals jullie allemaal al zeiden
ik had nooit gedacht dat het ooit nog zou gebeuren ik ehb 6 jaar gezocht en steeds gedacht ik stop
maar je ziet de aanhouder wint
de vogels hoor je daar fluiten zelfs om 11 uur  nog  dat hoor je hier nie thoor 
de buren zijn allemaal van onze leeftijd 
ik vind het een lot uit d eloterij
het is net goed een echt Hilke huisje hihihihih
dank jullie wel voor je support ben zo blij met jullie xxxxxxxxxxxxxxx

assie63

het is jullie zo gegund, ben echt blij voor jullie, dikke knuf assie xx

Sweetie

:D  hoe fijn gefeliciteerd Hilke
Geniet ervan je droom ... die is wel uigekomen hé
:)
liefs Suzy

heleen

:D :D :D :D ;D
gefeliciteerd met de nieuwe woning.
En we hebben op bij de topic wicca's een hele mooie plantensite.
dus die tuin is het probleem niet.
Heleen