Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

Sweetie

Goeie morgen Rianna
een nieuw begin een nieuwe levensfase geeft je evenwicht en verlost je van twijfels en angsten

groetjes Suzy

dameblanche

zwaa[rd] dagje vandaag...
het oordeel wijst je erop om ongehindert verder te kunnen...
dus definitief afsluiten van een periode....geef je over worstel niet meer verder...
begin in te zien dat evenwicht alleen verkregen wordt door zelfbeschouwing, rianne

rianna

ja hoor Marianne het is ook zo
ik ben wel blij dat ik me zelf  beter onder controle kan houden door me in bed af tedwingen om rustig te ademen en zo  en alles van me af te laten glijden   dat is al een stap vooruit
want je ken me al een beetje ik zie zo mannetjes in de maan hihihih
dank je wel
liefs Rianan

heleen

goedemorgen Rianne.

Ik zie dat je alweer de oordeel kaart hebt getrokken. Je had hem pas ook al, sommige kaarten blijven terug komen. Luisteren naar jezelf, en naar hetgeen het universum je ingeeft, blijf daar open voor staan, ook in tijden van spanning. Dat je bekers 5 trekt vind in niet zo vreemd, na wat je gisteren schreef. Het achterlaten van je kleinkinderen en dochter, naar een nieuw huisje, ja daar hoort zo'n kaart bij. alles gebeurd achter je Rianne. het water is achter je. Laat het daar ook even. Neem genoeg rust en kom tot jezelf. hou de zwaarden in balans.
Heleen

rianna

wat een mooie duiding Heleen
ik moet ook luisteren zodat ik niet mijn grenzen overstijg
ik heb de neiging om alles zwarter in te zien  de zorgen die er niet zijn  worden voor mij al werkelijkheid
ik meto daar voro waken en me terug roepen
ja het blijft een punt maar  ik denk vooral omdat dat huisje echt aanvoelde dat het voor ons bestemd was dat ik de rust er zeker in zal vinden
en  als de kinderen willen komen dan is daar altijd een eg 
dank je meis
leifs Rianna

kristina1975

Sterkte en succes en rust, alles komt goed er zijn nog bekers overeind

rianna

dank je wel Believe inderdaad  ben nog niet uitgevloerd hihihih
ach het kom wel goed alles heeft tijd nodig en ja je weet een verhuizing is stresvol daar ben ik geen uitzondering in
liefs Rianna

Vlinder

Hoi Rianna, er is al veel gereageert op je kaarten,
Ik zelf zie die zwaarden en oordeel ook regelmatig terug in mijn kaarten, en begrijp een beetje hoe het voelt, dat wikken en wegen, ons verstand maakt overuren.
dat het oordeel er bij ligt geeft tijd van afwachten, je talenten anders aanwenden, en het opborrelen van iets wat boven komt als we ons gevoel  mee laten spreken.
geef dat ook een kans, let it be...

:)Vlinder

rianna

ja hoor Vlinder dat is ook zo
ik heb ook nog geduld nodig omdat het niet precies bekend is wanneer de sleutel  komt
het huisje moet ook nog na gekeken worden door die woningbouw dus het kan wel een paar dagen aanlopen
maar in iedergeval is het zeker dat we het krijgen en we hebben hier nog genoeg te doen dat verzet mijn gedachte wel
dank je wel voor jouw visie
leifs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
De gehangene  Gerechtigheid en de Duivel
proberen om  me koppie erbij te houden  ik raak gefrustreerd
leifs Rianna

dameblanche

woehhhhh...3 kaarten van de grote arcana..
er gebeurt vanalles op dit moment met je rianne...
v
afscheid, ook nog een verhuizing , allemaal veranderingen waar je flexibel zal om moeten kunnen gaan...
alles in je lijf is op sit moment even op de kop gezet, richt je op het geen er gebeurt.....weeg af wat voor jou op dit moment het balangrijkste is.....waarbij je je zelf niet moet misleiden....
zet voor even oogkleppen op....en richt je op wat er voor je ligt...

rianna

hoi Marianne
ja ikw eet het  ik ben aan het eind van mijn latijn  ik kan niet wachten tot ik hier weg ben
gisteravond  was het tegen elkaar opbieden  wie kan de radio het hardste zetten
ik bibberde heel de nacht van binnen
ik moet me niet verlagen tot het  niveau van mijn buren
ik zeg al enige tijd er niets meer van maar het frustreerd en heeft een jankbui tot gevolg
ik weet dat het nog mar een weken  zal duren maar toch  we zijnd ruk bezig met inpakken en zodra ik kan  ben ik hier pleitos 
vreselijk wat mensen elkaar willens en wetens aan kunnen doen
dus die oog(oor)kleppen heb ik zeker nodig
dank je wel
leifs Rianna

dameblanche

jij gaat je nu eens niet verschuilen....
trek je stoute schoenen aan en ga een schelden en tieren als een viswijf naar dat joch rianne....

http://youtu.be/wl0ryfAX8rE

Vlinder

hemel, wat een gedoe,
volgens mij mag je boos worden hoor zwijgen is toestemmen,
pfff geduld is soms een lange adem hebben.....

Sterkte Rianna
liefs

rianna

ja vlinder daar zou he top kunnen lijken maar ik weet wat hun niet weten dat ik aan het langste eind trek
ik ga hier weg en nu hebben ze niet de lol dat ik straks in het ziekenhuis terecht kom omdat ik door het lint ga dat zijn ze niet waard
maar ze zeggen een goeie buur is beter als een verre vriend
als je goede buren heb  koester ze want ik weet nu met mijn 60 jaar dat dat 3 kwart van je woon plezier is
dank je voor je reactie
liefs Rianna