Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

hallo allemaal
dullei zaten allemaal op het goede spoor
vanmiddag bericht gehad dat we het huisje mogen bezichtigen alleen nog afspraak maken met de huidige bewoners
dus datkomt goed moeten vrijdag voor 12 uur zeggen of we het nemen

ik heb wel veel verdriet om mijn hondje Catootje
zij is 10 jar bij ons maar heeft borstkanker
en nu is het helemaal kapot gegaan die bulten
er is niks meer aan te doen  om half 5 krijg zij een spuitje
het doet zo zeer om zo'n beslissing te moeten nemen  ik heb er geen woorden voor
heb het idee dat ik har vermoord maar  ze krijg zoveel pijn ze loopt al moeilijk 

Eveningstar

Mijn lieve Rianna,

Voordat ik je kaarten duid... heel veel sterkte. Ik begrijp perfect je situatie... wij hebben ook een 14 jarig schattig hondje (Lhasa Apso). Ze heeft ook op meerdere plaatsen kankergezwellen. Wij hebben eveneens gekozen voor kwaliteit boven kwantiteit. Momenteel gaat haar nog tamelijk goed - hout vasthouden- maar we beseffen, dat het plots kan omkeren. Eigenlijk hebben we er al emotioneel afscheid van genomen en genieten nog zo veel we kunnen van haar aanwezigheid. Maar die kleine meid doet zo haar best, om nog bij ons te kunnen blijven.

Dikke dikke knuffel!

Alle liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Je kaarten, Rianna...

voort gaan op je intuïtie en gebruik maken van je energie, is je beste weg waarschijnlijk voor nu. Genieten van de zon, die er is en die je bent vandaag, geeft een fijne boost!

Liefs,
Eveningstar

heleen

Aj Rianne, toch ook slecht nieuws. Wat naar voor jouw.
Een paar jaar geleden hebben wij ook een hond in laten slapen. Ze had artrose en kon bijna niet lopen. We hebben er heel lang over gedaan, maar op het laatst kon het echt niet meer. En ik weet zeker dan Manou blij was met haar dood, ze is heel vredig gestorven. Later heb ik me wel eens bedacht, heb ik haar niet te lang in leven gehouden? Maar alles in het leven is zoals het is.
Heel veel sterkte Rianna. Want het doet ontzettend veel pijn om afscheid te moeten nemen. Huil er maar goed om, dat lucht op, en vooral niet sterk houden.
Liefs Heleen.

rianna

dank jullei wel voor de leive woorden ja he tdoet heel veel zeer   maar ik heb het voor haar gedaan he tmoest  op de verjaardag van mijn moeder is ze weg gegaan  terwijl ik ze gehad had toen mijn moeder stierf 10 jaar geleden ze heeft me getroost  toen ik eht nodig had

Vlinder

Goh, zo naar, ja mooi nieuws en slecht nieuws op zo,n dag.
maar het is wel lief dat je haar hebt laten gaan, d,as ook liefde!
Sterkte
:'( Vlinder

dameblanche

heel heel veel sterkte lieverd.....
soms is er zo veel wat we voelen
maar zo weinig kunnen zeggen...
de pijn is gestopt..
hij is haar komen halen
en kijkt nu mee op je schouders...

rianna

dank je wel Marianne  je weet dat het het beste is maar het doet zo'n zeer

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag zal ik zelf niet duiden mijn hoofd is een warboel

ik trok vandaag
koning van kelken
kelken 4
en het oordeel
de raad om het rustig aan te doen vandaag dat voel ik wel ben zo gespannen door het huisje en door he overlijden van Catootje  ik moet proberen om het over me heen te laten komen
liefs Rianna

Sweetie

Goeie morgen Rianna,
Geen emoties verbergen en je innerlijke wat meer vrij geven komt tot een nieuw begin aan die je rust bied
groetjes Suzy

dameblanche

rianne....................
de koning van kelken komt je vertellen dat je je emoties onder controlle moet gaan brengen, je voelt je gekoesterd en gestuend, maar blijf wel in jezelf geloven, blijf hoop houden...
want als de hoop verlooren gaat kelkder je mee.....definitief proberen af te sluiten.......het is nu eenmaal zo, je lieve rakkertje gaat hierboven  verder en zal op die plek je steun en toeverlaat zijn....

dameblanche

ik had een droom, je weet toch dat ik ook mijn pino heb moeten laten inslapen...
nu in een droom kwam hij bij me op bezoek, hij likte me uitbundig, ik kon hem kroelen en aaien en toen zei hij dat hij weer moest gaan, en verdween, maar hij keek achterom nog een keer en toe nzag ik hem met het hoofd van mijn kater garfield....
hij geeft boodschappen door via mijn kater......
lief hè...................................
ik weet dat het goed is en hij me bijstaat...kus mar.

heijdenv

Hoi Rianna,

vreemd om te zeggen: sterkte met Catootje  en proficiat met het bezichtigen. Geluk en verdriet gaan hand in hand. Voor mij is het verlies van een huisdier het verlies van een familielid. Je maakt samen zoveel mee en huisdieren geven je onvoorwaardelijke liefde en ook troost. Ik wens je heel veel sterkte!

Lieve groetjes, Vicky

rianna

hoi SUzy
nee mijn emoties verstoppen doe ik niet ik laat het komen zoals het kom  het is nu eenmaal een verlies wat een plekje moet krijgen
heb wel meer een hond verloren en altijd doet het even zeer
het heeft even tij dnodig 10 jaar is een lange tijd   dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Marianne
he tkomt wel weer goed  maar ik ben wel blij dat ik kan huilen en het niet opgkrop  gevoelens mag je tonen dat heb ik wel geleerd
hoop houden doe ik altijd  ben erg blij dat mijn huisje in zicht is  en er breek gewoon een nieuwe periode aan dat is fijn
en dat catootje me altijd bij zal blijven weet ik wel zeker
dank je wel
liefs Riana