Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

Vlinder

Jouw gewoonten, jouw ding met de zon en wat geduld, gaat het allemaal goed komen, zonnige vooruitzichten Rianna, maar geef niet alleen meid je mag ook wel eens nemen.

rianna

ja ik voel me ook super hoor Vlindertje  ja geduld dat mag wel iet meer zijn  het opruimen hier  ga niet vlug genoeg naar mijn zin hihihi
maar we zijn geen 40 meer en dat merk je hoe dan ook
verder alles prima en naar onze zin
dank je wel koolwitje hihihi

rianna

hoi Marianne
ja dat laag in energie klopt wel ja  en ja ben graag optimistisch hoewel ik soms echt wel een zwartkijker kan zijn
maar dan geef ik me zelf een schop van hup niet klagen maar dragen ;)
dank je wel
liefs Rianna

rianna

dat heb je weer mooi gezegd Heleentje  jij kan het zo mooi verwoorden
ja ik ben dol gelukkig in mijn nieuwe stekkie
kan mijn geluk niet op zou dat inderdaad aan iedereen willen vertellen en ik gun iedereen de rust die ik hier vind
en ja gelukkig blijven dat is werken aan toekomst 
komt helemaal goed
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Kelken 3 De Zon en Staven 2

ik zie het allemaal zonnig in dat verdiend een feestje (innerlijk)
ook wat betreft familie kijk ik niet meer terug

mijn week kaart is
Pentakels 3
overzien wat ik allemaal al bereikt heb ik geniet ervan
liefs Rianna

heleen

inderdaad gezellige vrolijke kaarten Rianna, geniet ervan, je verdiend het.
je hebt je leven op dit moment zelf in de hand.
maar je weekkaart wijst er wel op dat er gewerkt moet blijven worden, plannen maken en  tot uitvoer brengen.

liefs

Heleen.

Vlinder

Kelken 3 De Zon en Staven 2

Hoi lieve rianna, zonnige verwachtingen met een goede kans dat je het leven kan vieren,

;D Lijkt een beetje op een prettig weerbericht

liefs Vlinder

dameblanche

prachtkaarten vandaag rianne, de wedergeboorte van je energie waardoor je weer uitdagingen aankan

rianna

hoi Heleentje
ja voel me goed krijg ook meer het idee dat de sociale contacten die ik hier heb met mijn buren mij goed doen
jaren geleden dat ik zulke leuke buren had die normaal doen en waar je mee kan lachen
er is een wereld voor mij open gegaan
en ja ik meot het onderhouden dat klopt
dank je wel
liefs Rianna

rianna

hihihi vlindertje zo voelt het ook
super zonnige gevoel hihihi
liefs Rianna

rianna

hoi Marianne
ja die energie kan nog wel wat beter hoor heb echt een soort aanvallen van vermoeidheid  ik hoop dat door de positieve vib die hier heerst dat beter ga worden
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen
vandaag trok ik
Pentakels 4 Staven 7 en De Zon
het lijkt er op of ik angstvallig vast houd wat ik bezit terwijl er nog wel het een en ander moet gebeuren waar ik toch blij van word
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Riannake
Pentakels 4 Staven 7 en De Zon
hal de munten van voor je lichaam en laat de energie binnen komen, je gaat in de verdediging en krijgt ook succes hiermede, je straalt van geluk en je geeft je warmte door

Suus  :-*

dameblanche

hehoudend...vasthouden aan....maar zijn het ook echte zekerhede nwaar je je aan vast houden kan rianne, je knokt en je knokt en daar gaat ook al je energie in zitten

rianna

hoi Suzy
ja voel me inderdaad vandaag wat beter hoewel mijn energie niet is zoals  het zou moeten zijn
denk ook dat het verleden mij aan de ene kant gesloopt heeft en ik tijd nodig heb om te healen
maar ik doe mijn best en gelukkig voel ik me wel
liefs Rianna