Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

Eveningstar

Hoi Rianna,

Mmmm ons Rianna heeft er wel zin in! Maar.... je afsluiten voor je gevoel... mmmm... niet doen hé meiske ;) .
Hahahaha... je kijkt echt wel uit naar je nieuwe huis! Elke dag opnieuw terk je kaarten in de richting van je nieuwe start!!

Zalig gevoel hé! Geniet er met volle teugen van. Vergeet je gevoel niet hé!

Liefs,
Eveningstar

rianna

hoi Marianne
ja dat is nog weleens het probleem alles tegelijk willen
daar bij het piekeren over nonsens dingen  dat allesbij elkaar  maak je in disbalans
dank je wel

hoi Suusje
weinig energie vandaag hoor  maar voel me wel innerlijk zeer rustig  sta er zelf van te kijken
ik ben er klaar voor denk ik
dank je wel

hoi heleen
doordeweeks kunenn we niet veel doen daarvoor is het te ver weg en demoeite niet om er heen te rijden
dus het weekend gaan we er weer tegen aan
mijn mannetje breng wel steeds elke dag wat spullen er vast heen
het is zo goed als klaarvan het weekend nog laminaat leggen in de gang en zeil in dekeuken en we zijn klaar  heb er zo'n zin in
en ja ik moet me zelf in balans houden van daar mijn rustmomenten die ehb ik echt nodig  ben ook geen 18 meer tenslotte hihih
dank je wel

hoi Eve
ik  heb er zeker zin in hoor
in gedachte ben ik er al hihihihih
ik probeer inderdaad wel mijn gevoel erbij te houden hoor  wat soms moeilijk is als wat het lijkt
dank je wel
leifs Rianna

rianna

goedemorgen
mijn kaartjes voor vandaag
Bekers Vijf + Munten Aas + Staven Negen
niet omzien naar wat geweest is er komt vooruit gang fin.gezien
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Riannake

Deze geeft jou terug een nieuwe start .. je staat in je startblokken toch kan je om je heen kijken en van de schoonheid te genieten lijkt alsog je helemaal openbloeit

Suus  :)

dameblanche

blij met je nieuwe huisje......
maar waarom eigenlijk een beetje triest gevoel.....
er gaat iets verloren en er komt ook iets bij...
eigenlijk is het ook zo dat wat je daar achter laat vind je ook op de niwue plek, het is maar hoe je ernaaar kijkt..je neemt alles met je mee, dit alleen als je meubels, beeldjes, stofjes etc. etc. maar ook je emoties..
en ons natuurlijk, want wij moven ook met je mee hoor hil, op je nieuwe plek zijn  ook wij weer van de partij, waar had ik iets opgevangen??
oh ja resistance....

Eveningstar

Hoi Rianna,

volgens mij is het gewoon afscheid nemen van het oude en uitkijken naar het nieuwe, waarbij je een enorme voorpret hebt!!
Zie het als een uitmuntende gelegenheid, om te groeien en geniet van je Munten Aas.

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Hoi rianna,
Hoop dat het goed gaat met je, die aas, geeft je een mooie kans om tevreden te zijn kansen op het goede van het leven, kijk naar wat je hebt en niet naar wat je kwijt bent, volop kansen  rianna :D

Liefs Vlinder

rianna

hoi Suusje
ja zeker ik sta in de startblokken  en toch ben ik blij dat we nog even rustig aan kunenn doen er komt nog werk zat ff bijtanken ik heb het zo nodig dank je wel

hoi Marianne
ja beetje triest hoewel triest is ook niet het juiste woord   beetje van heb ik nou alles geregeld ben ik niks vergeten
en ja dat is een hele troost  hoor iedereen in mijn pc verhuist mee of ze willen of niet hahahah
toch wel een vertrouwd gevoel hihihihi
dank je wel

hoi Eve
ja afscheid nemen gisteren van de dokter en van de diabetis verpleegkundige het  komt steeds dichterbij  spannend maar ook onzekerheid eigenlijk een dubbel gevoel
en ja  tijd om verder te groeien inderdaad
dank je wel

hoi Vlinder
fijn dat je er weer bent:)
ja zo is het ook eigenlijk
kijk wat je hebt en niet wat je mist  dat bordje hing in mijn gang  en zo is het ook
het word een win win situatie hoor
we zijn ook erg blij  maar ben wel blij als het achter de rug is
dank jullie wel
liefs Rianna

rianna

goeiemorgen allemaal
zo heb eens lekekr uitgeslapen dat doet een mens goed van tijd tot tijd
ik trok de volgende kaarten
Zwaarden 6  koningin van de zwaarden en Kelken 6
langzaam aan mijn reis vervolgen  daarbij goed overzicht houden en kinderlijk blij zijn
liefs Rianna

Sweetie

Hoi Riannake

ja je reist naar een aangenaam plekje, je bent een sterke vrouw en de kelken 6 zeggen jou dat dit je gekoesterde wens was

Suus

Vlinder

Dag Rianna
De koningin in het midden, beheerst, verstandig kijkt zij het leven in, de 6 en kelken en zwaarden
geven haar hoe het leven is, soms ga je met een bezwaard hart, maar het is geven en nemen in dit leven.

Liefs Vlinder

dameblanche

de 6 geeft evenwicht in hoofd en gevoel...
de zwaarden koningin laat zien dat je je eigen zwaard mmeer moet gebruiken om doelstellingen te kunnen realiseren...je gevoel iets meer uitschakelen gaan...

heleen

Hoi Rianna

Gevoel en verstand Rianna. zwaarden staan voor het denken, bekers voor je emotie's. Bij de zwaarden kaarten zie je veel water, wat bij bekers hoort. Het heeft niks met balans te maken, want de koningin zit in het midden.
6 aan beide zijde.

* Verantwoordelijkheid, Thuis en Dienstvaardigheid
* Harmonie & waarheid - liefde en mededogen, evenwicht; het is het cijfer van de liefde (zes geldt als getal van vrouwelijke liefde en huiselijkheid)

er is een naderend vertrek maar dat weten we. Waarom zo'n sombere kaart erbij? (zwaarden 6)
Aankomst nw. huisje (bekers 6) Maar waarom dan die koele koningin?
Tegenstrijdige gevoelens, die met het verstand beredeneerd worden?

Heleen

rianna

hoi Suusje
ja ik ben wel een sterke vrouw heb al zoveel meegemaakt maar ooke rg onzeker hoor 
ten slotten komt altijd alles wel op zijn pootjes terecht maar ik kan ook een zwartkijker zijn  op zijn tijd
en dat het mijn lang gekoesterde wens is dat is een feit
dank je wel

hoi Vlinder
ja dat bewaarde hart klopt maar nu is het al een stuk opgelucht
na eht bezoek van de opzichter  hihihi heerlijk zeg
dank je wel

hoi Marianne
ja ik bekijk het op het ogenblik zakelijk kan je wel zeggen
om me zelf geen verdriet te doen ga ik niet emtes opzoeken natuurlijk  dan komt het goed
dank  je wel

hoi Heleen
die sombere kaart zal toch met  spijten dat ik dochter achter moet laten
ok ik verhuis niet naar amerika en ik weet ookd at ik mijn eigen pad mag kiezen
maar toch  gelukkig snap ze het wel en ik ehb altijd voor mijn kids gekoezen   
maar soms moet je gewoon doen wat je hart je ingeef
dat zal die  sombere kaart wel zijn hoor
want we zijn eigenlijk hartstikke blij 
maar goed een schaduw zijde blijft er altijd aan iets
dank je wel
leifs Rianna

rianna