Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

heleen

Hoi Rianna.

Ja hoor ga jij maar lekker een dagje weg, wij stoeien wel met jouw kaartjes. ???
De torenkaart. niet mijn favoriete kaart.
wat mij opvalt is dat op de maankaart 2 torens staan, uit 1 ervan vallen de 2 figuurtjes. Voor mij is het een kaart waar heel veel op gebeurt. Bliksem slaat in , kroon valt. Hoe is die toren daar gekomen?
kaart 1 en kaart 2 hebben in mijn ogen een verband. oplopende Emotie, een toren die bijna uit zijn fundamenten springt.
gevolg pentakels ridder. Rust, de ridder staat stil, begaat geen enkele actie, ook het paard is rustig.
na een emotioneel dagje, keert de rust weer terug
Heleen.

dameblanche

hoe laat jullie terug komen, maakt niks uit ...ALS jullie maar terug komen......

even lekker weg in eigen land even de zorgen voor morgen op een ontspannende manier opzij kunnen zetten is ook wel nodig, even in de ratio....
voor de toren uit wijst de maan op zelfbedrog, zelfmisleiding...gaat alles veranderen rianne...
nee, alleen als jij dat zelf wilt, door de omgeving te gaan veranderen, verandert er nog niks in jezelf.

rianna

hoi Heleen vandaag een gezellig dagje met zus zwager en broer op sjouw  was ook wel emotioneelen   wat wel vermoeiend was maar daarom is het goed thuis te zijn en ff onderuit hihihih
dank je wel
liefs rianna

rianna

gelukkig wel Marianne we zijn er weer
ik hoop dat alles gaat veranderen en ja ik weet dat ik daar zelf het meeste aan moet doen  ik werk daar hard aan  en het ga me lukken
zelfbedrog koop je niks voor
dank je wel
liefs Rianan

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
De Dwaas  de Hogepriester Koningin van Kelken
onbevangen zijn vandaag ik trek er op uit 
ik volg mijn eigen leer
wachtend op wat komen gaat
liefs Rianna

dameblanche

je maandkaart eventjes naar voren toveren; kelken 4
de 4 geeft verstarring...welslagen en vreugen lopen af...in de gevoelssfeer treedt nu even verzadiging op, afkeer en tegenzin...

dus wees de dwaas in het spel, ga onbevangener met de situatie om, waarbij je moet gaan leren beslissngen te nemen of intuities met anderen te delen....

rianna

hoi MArianne
het kan best hoor dat er wat verzadiging optreed dat kom dat we nu eignelijk in een impasse zitten  je kan nog niet vooruit en zo  we hebben wel heel veel ingepakt maar het is nu echt even afwachten op die sleutel dan gaan we weer in sneltrein
maar ok tijd voor wat ontspanning hoor gisteren lekker weggeweest me zus en broer vandaag ene paar visites afgelegd dus lekker bij praten overal en nergens aan denken zalig zeg
alleen dat onbestemde gevoel blijf ik houden
joost mag weten wat het is
het zal wel boven water komen
dus al met al 2 heerlijke dagen al zalig
liefs Rianna

heleen

dat onbestemde gevoel is tweestrijd, zie je bij de hoge priester (man met een rood blouse en een blauwe). Aan de ene kant alles los moeten laten, wat verdriet doet, andere kant blij zijn dat je een nw.huisje hebt. moet je nu lachen of huilen. Dat komt ook tot uiting in de 2 andere kaarten. De dwaas zo blij met het nw. huis tegenover de serieuze koning van de kelken. die ronddobbert op een zee van emotie.
en weer gebruik ik dezelfde woorden tegen je als gisteren "HET IS GOED"
Heleen.

rianna

weet je Heleen dat dat mij troost wat je daar zeg  het is goed je weet niet half hoeveel
dank  je wel  het doet me goed
liefs Rianan

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Zwaarden 4 De Wereld en De Toren
ik zet alles op een rijtje zodat ik het beter kan overzien
maar de toren probeert mij van mijn stuk te brengen en alles valt in mijn gedachte als een kaartenhuis in een
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna
Je hebt er genoeg gezwaaid met je zwaarden nu mag je ze neerleggen, het heeft toch iets opgebracht maar lig er niet wakker van 

dameblanche

zwaarden 4, wijzen ook op stilte voor de storm, je gedachen ordenen, het totaal beeld proberen te verkrijgen, stukjes afsluiten om ongehinderd verder te kunnen gaan, eigenlijk zou je met een schone lei kunnen beginnen, een nieuw huisje gekregen ,wat gaat mee en wat gaat niet meer mee, datgene wat mee gaat, dat moet je in je nieuwe huisje echt nodig gaan hebben om verder te kunnen gaan...
er zal beslist iets afgebroken moeten gaan worden....

kristina1975

soms moet alles vallen en afbreken om wat moois te bouwen

heleen

Hoi Rianna

31 mei de toren, 3 juni weer de toren.
spanning, er blijft spanning. Is ook niet zo vreemd op dit moment.
rustig aan blijven doen, de wereld ligt op dit moment open.
Hou de spanning onder controle, door af en toe flink uit te huilen, en het niet op te kroppen, totdat de bliksem inslaat. "HET IS GOED"zeg dat iedere dag tegen jezelf Rianne. Ik mag huilen, ik mag verdrietig zijn, ik mag me rot voelen. "HET IS GOED" Alles is goed.
Heleen.

rianna

hoi Suzy
nee er van wakker liggen doe ik niet hoor en de laatste tijd is er weinig strijd te voeren alleen met mijn gestel wat niet  wil wat ik wil hihihih
dank je wel
liefs Rianan