Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

ja hoor Marianne
stilte voor de storm zo voelt het ook
ik heb ook het gevoel daar met een schone lei te beginnen zalig toch?
en ja er zullen vast banden doorgesneden worden met mensen die zeggen we houden contact maar je weet hoe dat gaat in de praktijk
hoe harder dat ze roepen hoe erg ze het vinden zoveel te sneller zijn ze je vergeten
maar goed nieuwe mensen leren kennen  brengen je nieuwe herinneringen
liefs Rianna

rianna

zeker weten Believe 
als er een deur dicht word gedaan  opent zich een raam
er zullen zeker weer andere mooie dingen op mijn pad komen
dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Heleen
ja er blijft spanning het komt en het gaat
ik probeer er mee te dealen en ikw eet ook dat we er goed aan doen
en zeker mag ik mijn emoties laten zien zo is het leven en stres zal er zeker vroeg of laat een uitweg vinden
gelukkig hoef ik me hier thuis niet groot te houden 
dank je wel Heleen het komt goed
liefs Rianna

rianna

dank je Sweety :-*

heleen

Rianna

"HET IS GOED"
IS-IS-IS-IS-IS-IS-IS ;D
Heleen

rianna

rianna

goeiemorgen allemaa
vandaag trok ik
zwaarden 10
pentakels 2
en de Duivel
meer en meer zie ik het als een uitdaging allemaal ik zoek mijn balans en zorg dat ik niet gefrustreerd raak
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna

Je ligt paf .... uitgeteld ,het eind is in zicht de duistere periode is bijna afgelopen

Suzy

Eveningstar

Hallo Rianna,

wordt je in verleiding gebracht, meiske? Of is het moeilijk om ergens van af te blijven vandaag? Het is nu, dat ge van je lasten best afkomt hé.
Ik heb het geveol, dat het vandaag moeilijk kiezen wordt...

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Hoi Hoi,
met zwaarden 10 voel je je aan het eind, de 2 pantagrammen, speels  heen en weer en de duivel, ach bekijkt het maar met een lach, lach erom, laat maar gaan,
er komen andere tijde lieve rianna

;)

Chris

Rianna,

Het verleden loslaten,geen grip proberen te houden op wat nu is ,laat het op je afkomen

Gr Chris

dameblanche

ik snap je angst, zwaarden 10 en de duivel maar liefst...rianne
moeilijkheden die nog overwonnen moeten worden...verandering is op komst, je weet het het wordt je ondertussen allemaal wat veel, misleidt jezelf niet, doe je beslist niet beter voor vanmiddag bij de cardioloog....
te veel uitdagingen, je zult echt los moeten laten, je kunt niet steeds al die zwaarden met je mee slepen gaan

heleen

neergeveld door de 2 strijd. En de duivel maakt het er ook niet beter op.
Niet zoveel zorgen maken Rianna, en ik snap als je vanmiddag naar de cardioloog moet, dat dit weer een stuk spanning meebrengt. De duivel is onze angst, maar adam en eva kunnen zich bevrijden. Laat je niet leiden door je angsten. Het IS goed.
Heleen

rianna

@Suzy
gelukkig wel hoor we gaan aftellen he de langste tijd heb ik hier gehad zaliggg
dank je wel

@ Eve
nou ik heb een (vr)eetbui hihihih
ik heb overal en nergens trek in
dus heb ik maar een lekkere zak M&M gekocht en een doos met donuts
vooruit laat ik me zelf ook eens verwennen
leifs Rianna

hoi VLinder
ja inderdaad zo voelt het een beetje op en toch neit van het harde werken want dat meto nog komen kan je nagaan
ik fantaseer alvast over de rust die straks op ons neer zal dalen en ik moet zeggen dat voelt goed
dank je wel

@Chris
ja dat loslaten he ik weet het  het ga wel steeds iets makkelijker maar goed  de tijd zal het uitwijzen he tkomt goed
dank je wel

hoi Marianne
nee ik weet het ik zal los moeten laten en ik zei net al dat ga wel steeds ietsie makkelijjker
veranderingen zullen mij goed doen
ik heb niet echt geestelijke rust daar word ej ook zo moe van je weet ik pieker wat af zo tussen neus en lippen door
bij de cardiollog geweest en ik moet een fietstest doen en en ego latne maken dan de 18 de weer terug komen
dan kan hij vertellen of mijn moeheid daarvandaan komt
we wachten af
dank jullie wel allemaal
leifs Rianna

dameblanche

het hart moet te hard pompen, het hart zet op die manier dan ook uit, groeit dan ook waardoor het nog meer bloed nodig heeft, bloed wat door de ander vitale organen wordt wegesluist rianne...
je bent dan ook in een vizieuze cirkel terecht gekomen...
hart kan niet meer kleiner worden....
een te groot hart, ja letterlijk en figuurlijk dan.....
je kunt niet iedereen in je hart sluiten....
keuzes moeten gaan maken, los gaan laten..ook op andere tereinen