Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

hoi assie
inderdaad de vrijheid zou welkom zijn het gevoel van vrij te zijn en minder mij druk maken over eigenlijk onbelangrijke dingen  dat mijn geduld beloond word weet ik zeker
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goeiemorgen allemaal

Kaartjes voor 6-6-2012:
Munten Negen + Staven Aas + De Gehangene
liefdevol blokkades opheffen door er creatief mee om te gaan
verandering is onderweg
liefs Rianna

heleen

Goedemorgen Rianna.
Ik heb je kaartjes hier voor me liggen. en wat meteen opvalt is de kleurige dame van pentakels 9.
Omdat de kaart zo in het oog sprong, heb ik hem goed bekeken. en het rare is dat het kleine huisje op de achtergrond mijn aandacht trok, samen met de grote handschoen van de Dame.
naast de dame pentakels 5 aan de andere kant pentakels 3. Ik heb de kaarten erbij gezocht, en vond ze zeer passend. moeizaam vooruitkomen in het opbouw van het huisje. De dame van pentakel heeft haar handschoen al aan,  maar zal geduldig moeten wachten tot de vogel wegvliegt.
maar het komt vooruit Rianna. staven aas geeft de groei aan. Even geduldig blijven bungelen, er zit niets anders op.
Heleen

Sweetie

en nogmaals Hallo Rianna

je innerlijke rust opzoeken dit geeft bevredigende resutalten die voor vernieuwing zorgt zodat je energie weer volop stroomt en een nieuwe wending geven
blijf rustig

dameblanche

munten 9 daar ga je voor...
het nieuwe huisje maakt je blij en je ervaart een gelukzalig gevoel, dat zou je wilolen continueren voor de rest van je leven...dus de uitdaging in er, maar de gehangene ligt er bij...
je weet als geen ander dat niets is wat het lijkt, dus hier ben je ook bang voor dat het geluk weer snel zal opgevolgt door een tegenslag...
denk niet zo ver vooruit er geniet van het moment.................
zorgen zijn voor morgen en wie dan leeft die zorgt...
het is je drang naar controlle dat je in de weg zit....................

Chris

Rianna,

Opgeteld geven ze het rad van foruin aan

Het is net alsof het nog tot je door moet dringen dat er weer een levensfase voorbij is en een mooie nieuwe voor je ligt
Waarom die twijfel?

Gr Chris

rianna

Heleen dat heb je weer mooi gezegd het is precies zo als je beschrijf ik moet geduld hebben eer ik aan dat huisje kan gaan werken geduld is niet een van mijn beste kanten moet ik toegeven
en inderdaad zit er niks anders op  dus  geduld dat is een schone zaak
dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Suzy
ik probeer hier in mijn oude huis zoveel mogelijk de rust nog op te zoeken als we niet aan het pakken zijn met een goed boek droom je zo heerlijk weg
dat komt mijn energie ten goede ik moet echt even opladen  voor het grote werk aanvang neemt dus  daar probeer ik dan maar van te genieten
dank je wel
liefs Rianna

rianna

ook weer gelijk Marianne
ik moet me geen zorgen maken met dingen als....... of zou .........
en ja de beruchte controle zit me vaak dwars toch zal ik me beurt af moeten wwachten dat is een crime pfff
maarja het is niet anders
dank je wel
liefs Rianna

rianna

hoi Chrizzy
ja vertel het me maar waarom die twijfels geen flauw idee
ik kijk echt uit nar de toekomst en toch komen er allerlei vragen naar boven raar maar waar
maar ik denk dat ben ik ik zit zo in elkaar  dus ik geef het maar over
dank je wel
leifs Rianna

rianna

goedemorgen ik was al weer vroeg wakker  om 3 uur en kon de slaap niet meer vatten na een paar uur draaien er toch maar uit gegaan
vandaag trok ik
Zwaard Heer + Staven Twee + De Keizer
de zwaarden heer straalt gezag uit maar blijf klaar voor de aanval
staven 2 zeg bekijk alles eerst en wacht je kansen af
de keizer zeg hou je aan de regels laat je niet uit het veld slaan
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna

weten wat je wil en willen wat je weet en daar vertrouwen in hebben als iets tegenvalt zie het niet als een teleurstelling

Suzy

heleen

koning van de zwaarden, zal nooit in aanval overgaan (daar heeft hij zijn dienaren voor). Hij zit als koning niet in de positie om daadwerkelijk te vechten. Zijn rol is die van de koning, vertegenwoordiger van een land. Zijn uitstraling is koninklijk, maar ik heb vertrouwen in deze koning.
staven 2 bij deze 3 kaarten, de man met de minste uitstraling. Maar hij houdt wel de wereld in zijn handen. Zijn kleren zijn aards gekleurd. Waar zou de man naar kijken? ik weet het niet. Hoogstwaarschijnlijk over de zee, maar het is onbekend. (en dat is voor jouw heel herkenbaar, jij weet ook niet hoe alles in je nieuwe huisje gaat verlopen, het zicht is onbekend)
Vervolgen keizer, met zijn rammen aan zijn troon. Ram volgens de astrologie het 1e teken waar alles mee begint. De lente, het ontspruiten van knoppen. Ram is een vuurteken. Toch is de keizer een wijs man, zijn grijze baard geeft aan dat hij al enkele jaartjes meegaat.
2 imposante mannen aan de buitenzijde van je kaarten. een verbonden met lucht, andere vuur. Kan steekvlammen geven, toch zullen ze alle twee niet vechten. De steekvlammen zul je vandaag misschien wel voelen. Maar blijf bij de middelste man, Rianne, kijk uit over de zee. Blijf bij jezelf, blijf vooral verbonden met de aarde.
Heleen

dameblanche

de zwaarden heer...
en de keizer, let op de gelijke nissen, hier worden orde, regelmaat en gezag in de praktijk gebracht...dus naar de buitenwereld, als het buiten je om maar op rolletjes loopt, dan loopt het binnenin je ook op rolletjes...
in die zin moet je het zien..
het is de chaos in je hoofd proberen om te zetten door uiterlijk alles onder controlle te houden..

rianna

hoii Suzy
vandaag ben ik wel wat gerust gesteld in bepaalde zaken  het vertrouwen is weer terug
dank je wel
liefs Rianna