Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

Vlinder

Hoi hoi Rianna, lekker aan de slag, goed werk en het resultaat mag er zijn.

groetjes

rianna

hoi Suzy
er veranderd elke dag iets in mijn innerlijk vandaag niet meer als anders er begint schot in de zaak te komen dat stemt mij tevreden
schaduw kant is dat ik veel te emotioneel ben elke keer
liefs Rianna

hoi Marianne
vandaag heel wat ernergie gebruikt ja hihihihi komt helemaal goed
dank je wel
liefs Rianna

hoi Heleen
dat is zeker de week kaart zal dat zeker bewijzen

de dagkaartejs
ja ik weet het loslaten en dat doet zeeer
ik probeer zoveel mogelijk nuchter te blijven maar soms  pfffff
maar ok dat hoort er bij
dank je wel heleen mooie duiding
liefs Rianna


hoi Vlinder
niet meer en niet minder vandaag lekekr aan de slag geweest dochter is  mij wezen helpen dat schiet op zo met ons twee
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik\
Pentakels 7 De Duivel en de Zegewagen
het duurt lang eer ik kan gaan oogsten geduld is een schone zaak anders raak ik gefrustreerd vandaag wat rustiger doen
zodat ik mijn doel niet mis
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna

Als je plannen hebt voer ze uit anders komt het er niet van maar niet te snel hou het in de hand en doe het rustig aan

Suzy

dameblanche

pent 7 toont het resultaat van je inspanningen, waarbij je jezelf niet moet gaan misleiden, dankzij je optimisme wil je nog wel eens die dingen over het hoofd zien..

heleen

De duivel daar hebben we hem weer. Angsten Rianna, hij staat voor onze angsten. Je hebt de laatste tijd hard gewerkt, daar word je moe van en dan krijgt de duivel weer een kans. Overwin hem door naar de man in de zegewagen te kijken. Hij staat daar fier, robuust, zonder enige vorm van angst. Ook weer de 2 deling, maar bij de zegenwagen liggen twee sfinxen, zwart en wit, maar toch gemengd. Het doet me denken aan YIN-Yang

Het yin-yangsymbool is de Oud-Chinese voorstelling van de kosmische dualiteit. De strijd van de zegenwagen, met zijn hemelsgordijntje. De strijd tussen God en de Duivel.

Alles is goed Rianna, Alles is goed.

Heleen.

rianna



hoi Suzy
ja vandaag kwam er niet veel uit mijn handen hoor
dank je wel
liefs Rianna

rianna



hoi Marianne
ja ik blijf op mijn hoede hoor ik misleid mij zelf niet weet precies wat er gaande is
dank je wel
leifs Rianna

rianna



ja Heleen dat klopt als ik moe ben ben ik daar vatbaar voor
gelukkig herken ik de tekens en weet dat angsten emoties zijn die ookw eer over gaan
ik hou me vast aan mijn zegewagen
het is goed
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag een druk dagje  naar het ziekenhuis voor een echo van mijn hart laten maken  dus ik ben uithuizig
ik trok vandaag
zwaarden4 op de kop  staven 5 en schildknaap van pentakels ook op de kop
er komt weinig van rist vandaag ik ben in strijd met mij zelf ik zie alles wat minder mooi in
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna

Oja heb het al gezien in je kaartjes maar dacht niet dat het wel zo zou zijn

verlies jezelf niet Rianna op tijd aan je lichaam denken en rust inlassen oppassen dat je niet over de schreef raakt zet er eventueel  een begrenzer op
Suzy

dameblanche

#266
dus dat is vandaag...b.b.h.h.
voor je rianne..
de zwaarden 4
rusten gaan, je rust gunnen, rust nemen, een stapej terug doen, opmaken voor het volgende, stilte voor de storm..

dus alles vandaag op de kop, dus dat wordt hard werken voor je de staven 5 ook nog eens op de kop geeft aan dat je innerlijke onruist eigenlijk een chronische trekje heeft, er met geen paard uit te trekken valt, alles wordt onder de noemer de aarde van het beestje geveegd, toch kun je je zelf recetten rianne, maar alleen jezelf kan die knop bedienen....
je zult het echt anders moeten gaan aanpakken allemaal en dat zal dokter bibber je vandaag ook proberen duidelijk te maken

heleen

zoals je zelf al schreef, conflict in jezelf. Maar dat komt ook omdat je een spannend dagje hebt. Je moet meer in rust komen, maar ook dat weet je zelf. pentakels ridder vind het een moeilijke kaart. En nu ik zo naar hem kijk lijkt het wel of hij een hart op zijn hoofd draagt, en ik denk dat dit betekend dat je meer naar je hart moet gaan luisteren, dan naar je verstand. Je gezondheid is belangrijk Rianna, en vooral bij hart problemen, zul je jezelf echt in acht moeten nemen. Werk niet te hard, neem voldoende rust, dat is broodnodig.

Heleen

rianna

hoi Suzy
ja ik weet dat ik me zelf in acht moet nemen en da zal ik doen  ook hoor
dank je wel
leifs Rianna

rianna


hoi Marianna
ja moet het anders aan gaan pakken kom net terug van de fietstest nou alles wat te hoog kon zijn was te hoog dus nu afwachten wat de dokter zeg de 18 de
en ja ik meot zeker alles anders aan pakken
liefs Rianna