dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

heleen

dank je voor de fijne reactie die je me gegeven hebt Lief.

het rad van fortuin, jij gaat niet alle kanten op, de situatie kan alle kanten op. Hij ligt recht Lief, dus sowieso voor jouw gunstig. Daarnaast de mooie vrouw, de koningin van de zwaarden, ik zie haar als mijn geestelijk moeder, als ik raad nodig heb, ga ik in gedachten bij haar zitten, dan legt ze haar hand, op mijn soms verhitte voorhoofd, haalt mijn negatieve gedachten weg, en zegt ontspan Heleen. Alle antwoorden liggen in je handbereik, als de rust kunt opbrengen er naar te luisteren. Laat de wereld de wereld, het rad van fortuin draait toch wel door, of jij je nu druk maakt of niet. Vertrouwen hebben dat hij stopt op een gunstig punt, het ligt in de mogelijkheden, het is je gegund.

Liefs
Heleen.

Lief

Hoi Heleen,

Dank voor de uitleg. Fijn dat de situatie voor mij hoe dan ook gunstig ligt. Ik zal het niet snel van mijzelf zeggen, maar ik denk dat ik dat nu wel eens verdien. Ik vind de koningin van zwaarden ook mooi. Ik ga ook zeker proberen de rust te vinden en goed naar haar te luisteren. Wat je zegt over het rad is zeker waar. Het draait toch wel door zonder dat ik mij druk maak. Hmm, ik hoor de woorden van mijn eega nu. Kun je er iets aan veranderen? Wanneer het antwoord nee is, maak je er dan ook niet druk om....

Laten we hopen dat hij ook stopt op een gunstig punt. Dank voor het gunnen...

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

#32
Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 januari.

De Kracht met begeleidingskaart De Maan.

Met liefde en vertrouwen ergens in gaan staan zonder te forceren. De Maan vind ik een te moeilijke kaart om hier in te passen....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

houdt de leeuw getemd Lief, je hebt er de kracht voor, ondanks dat  de honden naar de maan (schijnlicht) staan te grommen/blaffen. (je frustratie bedwingen). De maan je gevoel spreekt de honden ook bestraffend toe. Kijk lieve Lief, hoe hard je ook blaft, ik ga niet weg, ik ben de maan, ik ben je gevoel. Je bent het niet met mij eens, jij wilt niet voelen, toch zul je voelen, ook je negatieve gevoelens. Zij zijn er, accepteer ze, zet het om in toelaten van verdriet. Ik ben de maan, ik help je, ik strooi de Yod uit, als licht zaden op jouw gele pad, die je kunt volgen. De keuze is aan jouw, blijf jij grommen, of tem jij de leeuw?

liefs
Heleen.

Lief

Leeuw is getemd Heleen. Daar gisteravond een start in gemaakt en gaat vanaf heden vervolg krijgen.

Pff, wat zeg je het weer mooi...

dank :-* :-*

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Mijn leeuw blijft getemd(voelt goed) Gevoel laat ik toe en deal ermee....

Kaartjes voor 16 januari.

De Zon met begeleidingskaart Matigheid. Floeper de Hogepriesteres.

Ik ga er straks naar kijken.

fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

de zon is een mooie kaart, Lief  :D
en de hogepriesteres zegt je dat je op je gevoel moet vertrouwen,
Voelt iets goed of niet goed? Dat is uiteindelijk een belangrijke indicator van hoe de situatie je zal beïnvloeden.

grtj  :-*

Lief

Dank Kreeftje,

Ik ga maar op gevoel af....

Kaartjes voor de 17e.

Koningin van Staven met begeleidingskaart Staven 8.

Met beide benen op de grond staan en op mijn intuitie vertrouwen. Iets wordt afgerond, voltooid. De staven komen neer....

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 18e.

Staven 2 met begeleidingskaart koning van zwaarden.

Dingen doen die blijvende vreugde schenken.  Iemand erkend niet zijn gevoelens te kunnen tonen?

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

#39
Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 januari.

Kelken 7 met begeleidingskaart Zwaarden 9.

Alle mogelijkheden in keuzes staat nog open. Een pauze nemen om alles helder te krijgen.
Mijn handen voor de ogen vandaan halen en zien wat er is.

Symbolon:

DE STRATEEG
Het is je opdracht werkelijk te vertrouwen op je kennis en levenservaringen. Deze wijzen je vandaag namelijk uitstekend te weg. Wat je nodig hebt is tactiek, maar ook vooral overzicht in de situatie waarin je jezelf op dit moment begeeft. Je hebt vandaag alles in huis om je stukken te plaatsen op je schaakbord.


Fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 januari.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart De Dwaas.

Straks naar kijken. Nu eerst spullen pakken voor weekje weg...

gr. Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 21 januari.

Staven 2 met begeleidingskaart de Zegewagen.

Beseffen wat werkelijk belangrijk is in het leven. Sturing aan iets willen geven.

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

heleen

Citaat van: Lief op januari 21, 2014, 09:51:32 AM
Goedemorgen,
Beseffen wat werkelijk belangrijk is in het leven.
Groetjes, Lief :)

En dan rijst bij mij de vraag, wat is dat beseffen wat werkelijk belangrijk is in het leven. Er zijn zoveel dingen voor vandaag echt belangrijk in het leven, die morgen misschien minder belangrijk zijn. Zou dat hetgeen zijn wat de man op de staven 2 over nadenkt? De man kijkt terug, naar de aarde, die hij tevens mee heeft genomen de toren op. 1 staaf is vast geschroefd aan de muur, die heeft hij niet meer nodig. Als hij straks omkeert om naar beneden te gaan, laat hij die staaf boven. Waar die staaf voor staat weet ik niet. Ik weet alleen dat hij de aardbol mee terugneemt naar beneden. Vuur is veranderd in aarde. aarde concreter dan vuur. Gisteren ben je met de schildknaap zwaarden en de dwaas op stap geweest. 2 jonge jongens in een begin fase. De schildknaap heeft het zwaard nog niet voor 100% onder controle, en onder begeleiding van de dwaas, die onschuldig zijn reis is begonnen, beginnen gedachten onder controle te komen. De dwaas leidt de schildknaap zodanig af, dat hij zijn zwaard laat zakken. Laat dat proces gebeuren.

begeleidingskaart de man van de zegewagen.

Citaat van: Lief op januari 21, 2014, 09:51:32 AM
Goedemorgen,
Sturing aan iets willen geven.

en dan vraag ik mij meteen af, waaraan. Waaraan wil je sturing geven? De dwaas begon zijn reis in vertrouwen. Hij stapte samen met zijn witte hondje naar de rand van de afgrond, vandaag staat hij daar nog steeds, en geeft aan niets sturing, zelfs niet aan de schildknaap zwaarden, toch bracht hij verandering. Nu vandaag komt de man van de zegewagen je helpen. Een heel ander figuur. Hij wil een overwinning, en de man van de zegewagen heeft een grote wil. Maar soms een te grote, laat je nog begeleiden door de dwaas lief. Gisteren ging het zo fijn.

Heleen


Lief

Ik zal mijn best doen Heleen. Ik weet het even niet meer....
Look for the answer inside your question...

heleen

Wat weet je even niet meer?

Heleen