dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 23 februari.

Schildknaap van Munten met begeleidingskaart Staven 10.

Weer vaste grond onder voeten vinden. De Staven over mijn schouder gooien en doorgaan....

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

idd weer voet op vaste grond proberen te gaan krijgen, de staven 10 geeft aan dat een cyclus is beeeindigd, je hebt ervaring en kennis op kunnen doen, alleen de moeilijkheden moeten nog overwonnen gaan worden, geen makkelijke klus, waarbij je je nogal eens verliest in fantasieën.

Lief

Nou, we gaan er maar eens tegenaan. Dank Marianne :-*

Kaartjes voor de 25e.

Koning van Zwaarden met begeleidingskaart Zwaarden 10.

Nou daar zijn ze weer de zwaarden....

Pijn doorstaan waardoor ik weer licht aan de horizon ga zien?

fijne dag!

dameblanche

pffffff, af en toe zie je het helemaal niet meer zitten, je piekert je een slag in de ronde, je hoopt dat aan deze situatie een einde komt en dat het licht aan de andere kant van de tunnel zichtbaar zal worden.

Sweetie

Liefje,

Je gedachten ....
Ik wil niet in je hoofd gaan kijken om te weten waar je allemaal over piekerd , je hebt het echt zwaar , inderdaad nu kunnen er wel oplossingen komen maar je staat nog niet onmiddellijk recht .. het gaat nog niet ..

Suus  :-*

Mazzelles

Ik hou het bij dat je straks je verstand gaat gebruiken om jezelf nog enigszins te beschermen. Ook hierbij zal je de pijn ervaren en moeten doorstaan.

Lief

Zo bijna weer herrezen uit 2 dagen migraine....

@Marianne,

Zeker! Ik weet het af en toe niet meer. Ik kan begrijp niet waar gedrag vandaan komt. Kan het niet verklaren.

@Suzy,

Oplossingen? Ja en hoe lang en op welke manier dan weer rechtkomen....

@Mazzel,

Ja, ik moet misschien verstand maar eens aanspreken ipv op mijn gevoel te varen. Het brengt me niks. Door pijn zal ik toch moeten. Zit er nu ook middenin....

Dank allemaal  :-* :-* :-*

Fijne avond, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 26 februari.

Bekers 8 met begeleidingskaart De gehangene gekeerd.

Mij losmaken uit een situatie om verder de weg naar boven voort te zetten. Ik weet niet hoe ik de combi met de gehangene moet zien....

fijne dag!

heleen

bekers 8 kaart geeft aan dat het tijd is om op onderzoek uit te gaan. Je eigen spirituele reis. Onderzoek van de donkere bergen. De man op de kaart heeft langs een donkere pad voet aan wal gezet, hij weet dat hij er nog niet is. De zon kijkt niet blij, deze wordt min of meer opgeslokt door de maan.  Jouw emoties lief. De gehangene omgekeerd geeft aan dat je jezelf niet los kunt maken van de valkuil waarin je vast zit, en proberen los te trekken heeft geen zin, dan kom je alleen maar vaster te zitten. Met veel zwaarden kaarten vast zitten in je gedachten. Maar de negatieve gedachten hebben tot nu toe niets opgelost. En zullen ook niets oplossen, ze veroorzaken alleen maar duister. donkere paden. Loslaten lief, en nu bedoel ik niet dat je een echtscheiding aan moet gaan vragen, maar wel jouw duister in de relatie loslaten, jezelf bevrijden, zorgen dat de gehangene zich omkeert, je overgeven aan je inzichten. Je man of de situatie veranderen kun je niet, je kunt wel proberen er een andere kijk op te krijgen. Dingen zijn gebeurd, en dat is omkeerbaar, je man veranderen van inzichten lukt je ook niet. Het enige wat je dan kan doen, is je eigen inzichten veranderen.

liefs
Heleen.

Lief

Dank Heleen,

Ik weet dat. Ben daar inmiddels ook achter. Heb de zooi losgelaten. In 1 keer. Misschien is het teveel in 1 keer, maar dan maar gelijk het diepe in. Ik wil absoluut geen echtscheiding. Ik zou me doodvechten voor mijn relatie. Besefte hij maar hoeveel ik van hem hou en dat ik dingen echt leuk met hem vind en dat de dingen die gebeurd zijn zeker niet alleen zijn 'schuld' zijn. Als je al van schuld kunt spreken.

Hetgene wat gebeurd is is klaar. Kan niet teruggedraaid en zou het niet eens willen. Ik denk dat we dit nodig hadden. Nu zaak dat we alles zonder ruzie op de rails krijgen. Waarom de ruzies zijn heb ik geen flauw idee van ??? Het gaat werkelijk nergens over. Zou dat bij het proces horen?

Ik ben voor mezelf teruggegaan naar een punt(een foto) dat alles nog heel fijn voelde. Rest heb ik gewist omdat het werkelijk geen zin heeft daar op de dweilen. Ik wil vanuit de visualisatie van die foto weer werken naar het punt zoals het toen was. Ik weet dat dat kan en nog beter zelfs met de wijsheid die ik de laatste periode heb opgedaan.

We gaan het zien Heleen. Ik wil en ga er alles aan doen.

Dank voor je wijze woorden weer.

liefs, Lief :-* :-* :)

Vlinder

Lief,
Stoer van je... ruzie ontstaat vaak omdat dingen nog na wroeten en niet uitgesproken zijn.
Benoem de fijne dingen en zeg hoe jij het aan wil pakken, laat jezelf maar zien, soms heeft een ander meer tijd nodig.

Voel je fijn over jezelf, sta achter je beslissing maar weet dat elk begin moeilijk kan zijn,
Je gaat hoe fan ook een nieuw pad alleen of samen

:-*

Lief

Dank Vlinder :-*,

Precies. Geen ruzie meer en tijd nemen. We gaan het verder wel zien.
Ik wil hem heel graag vertellen wat ik voel en denk en hoe ik het graag zou zien.

We gaan eraan werken en kijken hoe we het pad gaan bewandelen...

liefs, Lief :-* :)

Mazzelles

Respect en bewondering voor jou hoor!!  :)

dameblanche

kelken 8 is een poortkaart, de vertrek kaart, als het oude niet meer werkt, op zoek gaan naar een nieuwe manier van aanpak.
je vergeet jezelf, je wil iets redden en je zet je zelf daarvoor in.
je leeft niet meer vanuit je spontane natuur, je komt wel echt over, maar het gaat om misleiding.
in plaats van naar je innerlijk te luisteren, doen we wat anderen van je verwachten [gehangene op de kop]

Lief

Hoi hoi, ik zag het staan bij de gehangene Marianne. Rare is dat ik nu gewoon eens doe wat ik wil. Zonder naar de invloed van anderen te luisteren. Ik gebruik een kaart nooit gekeerd. Puur omdat ik ze uit de stapel trek en niet neerleg en dan omdraai. Toch had ik hier een gekeerd gevoel bij zonder dat ik wist waarom. Ik heb juist heel
helder voor de geest wat ik wil. Ik vertrek uit de invloed van de omgeving en ga voor wat ik voel....

Liefs, Lief :-*