dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 26 maart.

Kelken 7 met begeleidingskaart Staven 5.

Zoekende of ik alles goed voorbereidt heb voor mijn project, heb ik overal aan gedacht? Het is lastig hierdoor het hoofd rustig te krijgen. Afwachten totdat het fotowerk kan beginnen. Hmm, niet mijn sterkste kant....geduld...

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

probeer realistische ideeën te scheiden van pure fantasie.
de vijven geven obstakels aan die op je weg liggen.

Lief

hoihoi,

Hmm, ik ben niet zo van de fantasie, ik ga daar eens op kauwen. Obstakels ja, meer die ik zelf creëer dan dat ze er zijn. Beren op de weg zeg maar. Gelukkig zijn de beren weer vertrokken....

Dank Marianne :-* :-*

Voor de 27e.

De gehangene met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.

Ik neem een pauze om eens van een afstand naar hetgeen te kijken ik nu bereikt heb. Wat heeft het eventueel nog nodig? Naar mijn gevoel en intuitie luisteren. Ik mag vertrouwen hebben want ik kan het!

Fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 28 maart.

Matigheid met begeleidingskaart Kelken 8.

Alles in balans brengen. Mij openen voor mogelijkheden. Zorgen dat ik dingen helder krijg.

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 29 maart...

Schildknaap van munten met begeleidingskaart Zwaarden 6.

Doorzettingsvermogen en discipline. In een overgangsfase zitten naar positieve verbetering.

fijne dag!

dameblanche

ga ik even terug naar de grote arcanakaart; matigheid;
je hebt een vervelende periode achter de rug en wil nu graag weer in balans geraken, maar je bevindt je daarbij voor jouw gevoel in een overgangstukje...
je kunt niet terug naar je oude positie, want niks is meer hetzelfde als vroeger, maar wil nu een nieuwe vaste positie betreden.
de schildknaap van munten geeft echter aan dat je ondanks je ongeduld nog een lange weg hebt te gaan.

Lief

Dank Marianne :-* :-*,

Hmm, dat klopt wel. Moet maar denken dat Keulen en Aken niet op 1 dag zijn gebouwd. Geduld hebben en gestaag vooruit werken.

liefs, Lief :-* :)

dameblanche

een en ander werkt nog lang door.
ondanks dat je zo dapper doorgaat, zal DE TIJD alle wonden helen.

Lief

Daar ga ik dan maar van uit   :D :D

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 30 maart.

Het Oordeel met begeleidingskaart Koning van Kelken.

Straks naar kijken. Eerst mij klaar maken voor de finale van de Miss verkiezing Almere, waar ik 1 van de finalisten heb mogen fotograferen voor de kalender. Spannend!!

fijne zondag!

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 31 maart.

Koning van Staven met begeleidingskaart De Maan.

Geloven in mijzelf en mijn innerlijke angsten loslaten...

fijne dag!

dameblanche

het oordeel geeft aan dat je het verleden definitief achter je wilt laten, door je emoties op slot te zetten.

je steekt de kop in het zand en gaat verder.
staven koning geeft aan dat je zo toch niet verder kunt, op een geven moment zullen emoties je toch gaan inhalen.
probeer hier toch jezelf op de kaart te plaatsen lief.
laat gevoelens toe, bespreek ze, hou jezelf een spiegel voor en kijk eerlijk naar JEZELF.

Lief

hmmm,

Kan zeggen dat ik het niet zo ervaar. Emoties juist de vrije loop. En kop in het zand kan ik ook niet plaatsen.
Ik ben benieuwd naar de inhalende emoties en wat het werk van een spiegel zou zijn....

dank Marianne :-* :-*

liefs, Lief :-* :)

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor 1 april. Ik mag hopen dat de kaarten grapje met mij maken, 1 april.

Ik krijg de meest vreemde kaarten terwijl mijn ervaringen zo anders zijn. Ik snap er niks van....

De Toren met begeleidingskaart Zwaarden 3.

Een plotselinge, ingrijpende verandering. Verwerken, verdriet...

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 april.

De Ster met begeleidingskaart Munten 3.

Mooie affirmatie bij de ster:

De Ster zegt je: "Ik ben het symbool van hoop, met mijn licht kun je de contouren ontdekken van de rest van je leven."

Een kans om te veranderen wat ik wil. Ik ben hard aan het werk en ga hier ook de erkenning voor krijgen waar ik zolang naartoe heb gewerkt. Mij beseffen dat ik een speciaal talent bezit...

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)