dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

dameblanche

staven 4 geeft het bundelen van je energie weer aan.
de koning van zwaarden geeft aan dat je ook vastgeroest zit in steeds weer in die zelfde patronen te vervallen.
je kunt je maar heel moeilijk los maken van je werk, je werk is gericht om anderen bij te staan, anderen aan te horen, maar voor jou gaat dit wel eens te ver.
beroepsdeformatie heet dat dan.
probeer je eens over te geven aan pure ontspanning!

Lief

Dank je wel Sas en Marianne,

Ja inderdaad in mijn kracht gaan staan, energie bundelen. Dingen goed begeleiden en ben inderdaad even bezig werk los te laten. Slokt mij op en voelt niet fijn. Even tijd voor mezelf....

Kaartjes voor 24 juni.

Er is niet helder wat er gaat gebeuren. Dingen gaan wel in een stroomversnelling.

fijne dag!

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 25 juni.

Koningin van Kelken met begeleidingskaart Zwaarden 10. Floeper, Aas van Zwaarden.

Krachtig, gevoelig en liefdevol. Het ergste is voorbij. Er is licht aan de horizon. De floeper verteld dat ik ergens inzichten in krijg.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 26 juni.

Kelken 4 met begeleidingskaart Staven 2.

Mijn angsten opzij zetten, mijn hart openen en er voor gaan. De uitdaging weer aangaan....

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 27 juni.

Matigheid met begeleidingskaart Koning van Staven.

hmm, lastige kaart.

groetjes, Lief

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 1 juli.

Staven 8 met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

straks naar kijken.

fijne dag!

groetjes, Lief

Lief

Goedemorgen,

Gisteren niet meer aan de kaarten toegekomen.

Ik voel het als emoties die gieren. Mijn levenswijze veranderen. De diepte in durven.

Kaartjes voor vandaag.

Munten 8 met begeleidingskaart wederom Zwaarden Koning.

Hard arbeid verrichten en weten dat ik het kan. Dan ook maar doen.

fijne dag!

groetjes, lief :)

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 3 juli.

Bekers 5 met begeleidingskaart De Keizerin.

Nog even in mijn verdriet zitten. Ik weet dat de bekers achter mij gevuld zijn, maar vind het fijn nog even bij de lege te blijven. Om echt even alles goed te verwerken en plekje te geven. Daarna draai ik me om.

De Keizerin voelt als een moeder die mij troost en laat weten dat ik het even zo mag doen.

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 juli.

De Gehangene met begeleidingskaart Zwaarden 7.

Even een rustmoment om de dingen te overzien en kijken hoe verder aan te pakken.
Mijn eigen idee volgen zonder mij te laten beïnvloeden door anderen.

fijne dag!

dameblanche

sterke kaarten die je even doen stilstaan lief....

de gehangene wijst je erop dat je op dit moment tot stilstand bent gekomen, je kunt op deze manier niet verder, je vergt te veel van jezelf.
je duikt als het ware in andermans problemen, om maar niet met jezelf te hoeven bezig te houden.
maar je ervaart dit als op een trein te zijn gestapt, die maar doorraasd.....

voorzichtigheid,ontduiken, vooruitziendheid en berekenheid zijn nu nodig om een obstakel te kunnen verwijderen en  NIEUWE doelen te gaan stellen.

Lief

Hoi hoi, stilstand is er. Meer hulp ook. Nu overwegen of ik met het goede doel waar ik mee bezig ben doorga.
De hulp die beloofd wordt komt niet, maar wil wel dikke check in ontvangst nemen. Ik neem een ander goed doel, wat mij wel wil helpen in overweging...

Dank Marianne :-*

Liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 juli.

Voelt voor mij als verleden/heden kaart.

Zwaarden 8 met begeleidingskaart Bekers 3.

De blinddoek is al af, de modder al van mijn schoentjes gehaald. Ik had het gevoel alleen te staan en geen stap verder te komen. Er is nu hulp en iedereen zet zich in. Als we zo doorgaan kunnen we inderdaad de bekers heffen en een feestje bouwen.

fijne dag!

dameblanche

Gedurende lange tijd ben je sterk geweest,, je hebt veel van jezelf gevraagd.
nu ben je op een punt belandt waarop ook jij tegen grenen aanloopt, je bent moe...

je wilt niet meer en hebt zelf ene sterke schouder nodig, je hebt de behoefte om iets milder voor jezelf te zijn.
dit kan door bijvoorbeeld gewoon simpele ontspanning....kijk bijvoorbeeld naar het voetballen...
dit haalt je weg van alle sleur om je heen....

Lief

Hahahaha, gedaan Marianne,

Dank voor het duiden :-*

Echt ontspannend wat het voetballen niet, maar ben wel fanaat. Hou van sport en zeker van voetbal.

Gisteren shoot gehad en weer veel nieuwe energie opgedaan. Ook weer hulp gekregen. Goed gevoel. Heb weer frisse moed.

Kaartjes voor vandaag.

De Zon met begeleidingskaart De Hogepriester.

Even over denken...

liefs, Lief :-*

kreeft

de zon is een mooie kaart, Lief
Met uw positieve uitstraling bent u in staat andere mensen te motiveren en voor u te winnen. Wentel uzelf in uw succes en gun uzelf en anderen het goede.
en de hogepriester zei dat het goed was

:D  :-*