dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Ik weet het Vlinder,

Eerst goed aarden om spanning af te kunnen voeren. Inderdaad stapje terug.....

Ik ga naar lijf luisteren hoor. Don't worry....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor 21 februari.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Geen flauw idee deze combi :-\

fijne dag!

groetjes, Lief :)

dameblanche

je hebt iets in gang gezet waarbij je de conclusies niet kunt overzien, eigenlijk vastbijten in een doel maar je hoofd daarbij in de wolken houdende...

Lief

Soort struisvogel met de kop in het zand??

dameblanche

kijk eens even mee, het zwaarden duidt op pijn en vernietiging, welliswaar wat zwaar gebracht ,maar er ligt ook de zwaarden koning bij.
het zwaard wijst me aan dat je hiermee illussies en ingewikkelde problemen wil doorsnijden, echter je bijt je vast in iets anders....
je verschuift een en ander.
we kunnen niet de waarde en de zin van het leven gaan zoeken als men niet eerst heeft geleerd de waarde te herkennen en te aanvaarden, ongeacht de PIJN waarmee het gepaard kan gaan.

kop in het zand steken is geheel iets anders.... :-\

Lief

Hmmm, ik ga daar eens even op broeden....

Dank Marianne :-* :-*

Liefs, Lief  :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 22 februari.

Ridder van Staven met begeleidingskaart Matigheid.

Even op de rem trappen om in mijn energie en in balans te komen...

fijne zaterdag!

groetjes, Lief :)

Sweetie

Liefje,

Waar ga jij naartoe lieve schat .. je hebt er genoeg van  , je zou het liefst willen vertrekken maar dat heeft geen zin , overal zal je je probleem meenemen , het is geen zakje die je ergens kan droppen om er dan vanaf te zijn , het is een knapzakje , een te leren les om alles in balans te houden , verfris je ziel , geef je ziel waar het naar schreeuwt , geef het liefde ...

Suus  :-*

Lief

Owww Suus....

Hoe ga ik dat in Godsnaam aanpakken??

Mazzelles

Mediteren? Stil zijn en naar binnen luisteren?

Lief

Ha dat gaat me niet lukken. Als ik mediteer dan ga ik uit mijn lichaam. Durf dat niet meer te doen. Sterker nog. Ik heb altijd tv, radio of ander geluid om me heen. Wanneer ik dat niet heb ga ik nadenken en dat wil ik niet. Tenminste, niet teveel.....pfff moeilijk uitleggen in klein stukje.....

Mazzelles

Onrust?
Misschien kan je dan bankhangen met de voetjes op de grond en je handen op je chakra's te leggen (minimaal 5 minuten per chakra) tijdens muziek luisteren.

Greetzzz

Lief

Ahh dank je! Dat is een goede tip. Ga ik zeker doen.

Ja onrust alom. Vanuit jeugd al. Ik ben altijd in staat van paraatheid om te vluchten zeg maar. Dat zit er gewoon van baby af aan ingebakken....

Sweetie

Dan wordt het tijd dat je dit aanpakt

Hou nu eens van jezelf !! je ziel schreeuwt naar liefde , liefde naar jezelf toe , verwen jezelf , daarmee bedoel ik niet dat je een zonnebankje moet doen en je lekker vol moet proppen met hapjes en wijn , maar ga eens lekker languit in bad liggen , wrijf jezelf in met een geurige olie , luister naar wat zachte muziek , en kijk eens in de spiegel .. naar je mooie ogen en zeg eens tegen jezelf .. wat ben je mooi wat hou ik van je !!!

Doe dit nu eens lieverd .. mensen zeggen vaak : je krijgt terug wat je creëert , je oogst wat je zaait ..wel dat is de betekenis van creëren , van oogsten wat je jezelf toelaat in het leven gaat naar anderen toe en keert terug naar jezelf

Fijne avond mooie meid !!

Suus

Lief

Dank Suus,

ga ik doen....

:-* :-*

jij ook fijne avond!