dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Tjee Marianne,

Ik ben hier stil van....

Dank dat je me volgt. Het is zo mooi om te doen. Ik leer hier zoveel van. Ik was bang dat ik 30 zelfde verhalen zou krijgen. Vooral bij de 18 vrouwen met borstkanker. Maar weet je....de verhalen gaan niet meer over kanker en ziekenhuisbezoeken. De verhalen gaan over wat het daarnaast met ze doet. Scheidingen, verliezen van een dochter omdat zij het lichaam van haar moeder zonder borsten niet kan accepteren. Maar ook het zichzelf terugvinden waar ze zich in de jaren stukje bij beetje hebben 'weggegeven' .

Het geeft mij een fijn gevoel dit te mogen doen. De verhalen te horen, de vrouwen leren kennen, zien hoe krachtig en positief ze zijn en een deel van de opbrengst van het boek schenken aan een organisatie die vrouwen verwend tijdens het hele proces diagnose en werken naar herstel.

dank voor je mooie woorden :-* :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

hmmm, 2 kaartjes die ik al eerder had laatste tijd.

Staven 9 met begeleidingskaart de Keizer.

Mij in een hoek voelen terwijl ik er alleen maar uit hoeft te stappen. Ik heb de touwtjes in handen en niet andersom....

fijne dag!

groetjes,Lief :)

dameblanche

juist in verband met je opdracht, het vastleggen van...
hier heb je de leiding in, maar............
ZIJ hebben de hoofdrol, het gaat hier om het doel.

het aspect van de staven 9 zit hem in de uitdaging..

Lief

Mooi gezegd. Zo is hoe ik het ze ook vertel. ....

Xx Lief :-*

kreeft

Citaat van: marianne op april 13, 2014, 09:54:54 AM
het vastleggen van...hier heb je de leiding in, maar............
ZIJ hebben de hoofdrol, het gaat hier om het doel.
Ja, maar zoiets vastleggen, dat kan niet iedereen, dus ook DAT is een vak apart  :)
en zeker zo veel als een hoofdrol  :) het VEREEUWIGEN !

grtj

Lief

Het is gaaf om te doen Kreeftje,

Als ik naar de reacties kijken en nu weer mijn mail lees, dan is dit zo dankbaar. Zei bedanken mij dat ze mee mogen doen met dit project, maar ik heb ze al 100 keer gezegd dat er helemaal geen project is als zij niet voor de camera gaan staan. Voor mij een eer om zulke dappere vrouwen vast te leggen....

xx Lief :-* :)

Lief

Goedemiddag,

kaartjes voor vandaag. Nu pas even tijd....

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Munten 4.

Mij in anderen verdiepen en hun doen en denken proberen te begrijpen. Hmm, ik snap de begeleidingskaart niet echt....

fijne avond!

groetjes, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 april.

De Toren met begeleidingskaart is Munten 6.

Mij ontdoen van dingen/mensen waar ik niet op zit te wachten. Het is geven en nemen.

fijne dag!

dameblanche

zwaarden page geeft aan dat je iets in gang hebt weten te zetten, maar de gevongen nog niet kunt overzien, je hebt graag de touwtjes in handen, je het graag de controlle.
laat dat gevoel om alles onder controlle te willen houden gewoon ietsjes vieren er gebeuren heus geen vreselijke dingen...

je zou denken, oeps daar komt toch wel de toren marianne, laat ik de touwtjes ietsjes vieren dan komt overkomt me een ramp....'nee, het gaat hier om de balans proberen te vinden.

de manier waarop je op onverwachte gebeurtenissen reageert, heeft te maken met afgelopen chaotische periode.
je wordt gedwongen je waarden, je manier van leven,  en relaties te herwaarderen.

Lief

Dank je Marianne :-* :-*,

Er is inderdaad iets in gang gezet. En wat het gaat brengen? Het lijkt wel een achtbaan waar ik inzit af en toe. Ik moet naast mijn fotografie zoveel leren over het uitgeven van een boek. Inlezen, inlezen, inlezen....

Touwtjes iets laten vieren. Weet toch dat ik op anderen moet vertrouwen in bepaalde dingen. Ik kan niet alles zelf doen. Zeker de balans weer op het juiste punt krijgen.

Alles aan het herwaarderen. Klopt inderdaad. Valt nog niet mee moet ik zeggen.

De kaartjes voor 16 april.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Aas van Munten.

Vertrouwen op mijn gevoel en luisteren naar mijn innerlijke stem. De kracht en de mogelijkheden hebben om iets te doen wat ik al lang wil. Op alle vlakken (gezondheid, relatie, werk) een nieuwe start maken.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)

dameblanche

het boek en alles wat er bij komt neemt je teveel in beslag, dat is wel goed, het kan je afleiden van het andere.
dat is ook de bedoeling van jou, je bent met iets bezig, je produceert en je bent trots op jezelf.

maar er komt heel, heel wat bij kijken.
dat alles is te chaotisch voor je, het leidt je ook af van je eigenlijke werk, nl het fotograferen, het langs de kant vastleggen van een plaatje.

het is eigenlijk te uitgebreid geworden, immers leg je alleen het plaatje vast.
de rust die nodig is om het plaatje te kunnen vastleggen, is er niet [meer].

de hoge priesteres maant je aan, het daar weer in te zoeken, je hebt het, je vindt het waarschijnlijk ook weer terug [aas van munten].

dat betekend dat je dingen moet gaan overhevelen, deligreren.

je fotografeert vrouwen die kanker hebben, kanker hadden....kanker snijdt letterlijk en figuurlijk in je lichaam
zij hebben moeten bouwen op een nieuw fundament; HOOP....EN NIEUW VERTROUWEN..
dat is hetgeen je zou moeten kunnen vastleggen...en meer niet...

Lief

hoihoi,

Klopt. Momenteel teveel andere dingen regelen. Leidt wel af, maar geeft ook grote druk. Zeker trots op mijzelf. Ik wil dit tot een mooi resultaat brengen. Kans om mijn naam te vestigen.

Drukste fotografiedagen gehad. Nu in kleinere groepjes, met grotere tussenpozen fotograferen. Geeft meer rust en tijd.

Delegeren vind ik lastig. Vaak gaan mensen hun eigen ding doen en ik heb een duidelijk beeld van wat ik wil en zo moet het ook uitgevoerd. Overal hou ik dus wel de vinger aan de pols, al besteed ik uit :)

Dat laatste is zeker waar. Weet je wat zo mooi is. De mensen die de foto's zien die in het boek komen zien dat van de foto's af. Er is nieuw vertrouwen en ook een bepaalde trots hebben ze. Ik vind het mooi dat een ander dat van een foto ziet.

Dank Marianne :-* :-*

liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemiddag,

Kaartjes voor 17 april.

Koningin van Pentakels met begeleidingskaart de Duivel.

Wat een combi weer.....

Ik manage de hele zooi, werk en thuis en wat dan ook. Zorgen dat ik mij daarvoor wel oplaadt.
Ik kan en mag zoveel. Mijn ketens afgooien en er vol voor gaan.

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 april.

Kelken 7 met begeleidingskaart Schildknaap van Munten.

Gebruik maken van mijn artistieke talenten. Doorzetten en discipline tonen.

fijne dag!

dameblanche

de 7 is het getal van de wijsheid, filosofie, spiritualiteit en psychische vaardigheden.

kelken 7 geeft aan dat de spanning tussen creatieve verbeedingskracht en de realiteit vormt een uitdaging die overwonnen zal moeten worden.
dit kan door vaardigheid, wilskracht vastberadenheid en moed.

al die aspecten worden op dit moment aangescherpt.
maar iets sleept je ook mee.....blijf bij de realiteit.