dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 februari.

De Keizerin met begeleidingskaart Zwaarden 3.

Mij ontladen in de natuur. Het verdriet omarmen en verwerken.

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 17e.

De Dwaas met begeleidingskaart Ridder van Kelken.

Straks naar kijken. Eerst kaakchirurg.

dameblanche

jouw zorgen lossen zich op, wanneer jij je BEWUST wordt van de diepste krachten in je ZELF, wanneer je alle macht en gezag in jezelf erkent en niet langer vlucht van die rustige en veilige basis, die aan de oorsprong van je bestaan ligt.
durf je gevoelens ten volle beleven en sluit je er niet voor af, ten behoeve van anderen.

Lief

Dank je Marianne :-* :-*

Wat heb je dat prachtig verwoord. Ik ben er stil van. Ik weet dat je gelijk hebt.....

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 februari.

De Wereld met begeleidingskaart Munten 10.

Een leerperiode wordt afgesloten. Een nieuwe fase met allemaal mogelijkheden ligt daar voor mij.
Mogelijkheden om tot financiƫle verbetering te komen doordat omstandigheden aan het veranderen zijn. Een leermeester die me hierbij helpt....

fijne dag!

dameblanche

je werkt aan het hervinden van de juiste balans vinden tussen intuitie  en verstand.

de wereld is de kaart van het grote succes, dus als je je op de juiste manier inzet, dus naar eer en geweten, gevoel en verstand, [de juiste balans] zult blijven inzetten, zal je vervulling je deel zijn![munten 10]

Lief

Dank Marianne :-* :-*,

Inderdaad maar eens balans vinden. Bezig om van alles in te zetten, maar het dolt me door mijn kop op ieder vlak....
Ik blijf eraan werken.

fijne avond!

liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 februari.

Staven 5 met begeleidingskaart Matigheid.

Er samen niet uit kunnen komen. Misschien dingen niet zo zwaar bekijken. Harmonie en evenwicht brengen in een situatie.

fijne dag!

Vlinder

Lief,
Zoeken naar de balans ien de juiste maat in je leven,
je kunt door aanvaarding meer rust ervaren.
;)

Sweetie

Lief,

Staven 5 met begeleidingskaart Matigheid.
strijd en strijd , wees niet verbitterd meid , verdeel en vergiet tot je de juiste hoeveelheid verkrijgt , zet je in evenwicht er is harmonie maar je bent steeds in strijd dat je zelf dit niet meer ziet

Suus

Lief

Hoi Suus en Vlinder,

Ik blijf gieten en gieten om balans te brengen. Ik ga afstand nemen en even mijn eigen ding doen.....

Dank :-* :-*

Liefs, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 februari.

Matigheid met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.

Ahh, weer het in balans brengen van iets. In mijn gevoel duiken en daar onderscheidt in aan gaan brengen.

fijne dag!

Vlinder

Liefje , en maar gieten he, maar laat nog maar wat gevoel toe, aldus de page,

In persoonlijke relaties wijst Gematigdheid op een periode van tevreden harmonie en een vriendelijke, open omgang met elkaar. Geen opdringerige activiteiten maar een innerlijk beleefde intimiteit.
daar komt de page wat zachtheid aanbieden. ;)

Lief

Hoi Vlinder,

Dank je wel :-*

Ik ervaar de harmonie en vriendelijkheid nog niet. Ook het gevoel van onderuit gaan. Ben vandaag de halve dag aan het tintelen, hyperventileren en shaken geweest. Steenkoud en het gevoel alsof ik half uit mijn lichaam hing.

In de loop van de dag wel bijgekomen, maar enorm geschrokken. Ooit in elkaar gestort en ik wil dit nooit meer meemaken.

Liefs, Lief :-* :)

Vlinder

Oei.. lief, overmatige stress??

stapje terug doen, rust nemen, langs de dokter?

Ik ben bezorgd...  :-*

Je lijf zegt je wat...dit is niet fijn zeg, en een gewaarschuwd mens...