dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Sweetie

Lief,

Ridder van Staven met begeleidingskaart Zwaarden 9

Je zou het graag anders willen en gaat soms als een gek tekeer , je wil weg maar weet niet waarheen , weg van de pijn ..

Suus

Lief

Dank Suus,

Moet misschien nog komen dan? Ik ervaar het niet zo. Wel gehad, maar die fase is voor mij gepasseerd...

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Neen Liefje , het zit hem onderhuids .. het onderbewuste is er wel mee bezig .. zelfs al denk je dat het voorbij is , dat moet nu nog doorsijpelen ..

Vlinder

Heel diep weggestopt misschien,
Lief jij weet het zelf het beste..
de ridder staat al gereed ergens voor te gaan maar je word nog tegengehouden door gepieker.

:D

Lief

Dank Suus en Vlinder  :-* :-*

Laat het onderbewuste het er maar uitgooien dan. Hebben we dat ook maar weer gehad.

Fijn dat de ridder klaarstaat Vlinder. Das tenminste wat. Piekeren maar eens aan de kant gooien dan.....

Fijne avond!

Liefs, Lief  :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 4e.

De Toren met begeleidingskaart Staven 2.

Ik heb het gevoel dat we op de brokstokken van iets iets nieuws proberen te zetten. Dat gaat niet werken. Die toren moet helemaal neer wil er weer iets met een stevig fundament kunnen staan. Ik ga de toren neerhalen! Daarna kijken dat wat ik bereikt heb mij voldoening geeft. Innerlijk onderzoek doen....

fijne dag!

groetjes, Lief :)

dameblanche

WIJ gaan de toren neerhalen....ik heb het idee dat jij alleen de kar trekt...

Lief

Marianne, je hebt gelijk.....

IK heb de toren neergehaald. IK kap ermee!! IK kan het inderdaad niet alleen....

heleen

laat het allemaal gaan Lief. De sores de ellende. Laat die toren toch instorten je bent al zolang bezig deze overeind te houden. De wereld in de ene hand, de staaf in de andere, dan heb je geen handen meer vrij. Verruim je blik, blijf niet achterom kijken. Laat los, en kijk naar de dingen die voor JOUW belangrijk zijn. Je bent zo vaak bezig de wereld te redden, dat je niet meer na weet wie Lief is.

Heleen.

dameblanche

SAMEN zijn jullie in deze crisis terecht gekomen.
elk moet dan ook de tijd en de ruimte krijgen emoties te kunnen uiten.
SAMEN moet ook besloten worden er uit te willen komen.
elkaar verwijten maken heeft geen zin.
in jullie geval is er een streep gezet geworden en wordt bekeken; hoe nu verder.
dit is niet gemakkelijk.
evenwicht is wankel en broos, daardoor gaat men voorzichtig met elkaar om,
maar dan leg je een tijdbom onder je relatie.
probeer open te staan, BEIDE moeten proberen open te staan, wanneer je bereidt bent BEIDE de relatie te kunnen redden, kan er een volwassen relatie groeien waarbij zelfkennis is toegenomen, maar ook doordat je door pijn en verdriet elkaar beter hebt leren kennen.

heleen

met loslaten wil ik  niet zeggen dat je voor een echtscheiding moet gaan, maar wel dat je je sores en ellende los moet laten. Jij bent degene die continue vecht voor je relatie, jezelf uitput, opnieuw probeert, en nog  eens en nog eens. Hoopt, de relatie in stand houd en iedere keer meer verslagen uit de strijd komt. Laat dat los. Als jij dat los kan laten zal je partner meer moeten/ kunnen bewegen, naar gelang hij dat wil. Want ook zijn wil hoort in de relatie. Ook hij zal er voor moeten gaan. Nu ben jij degene die zoals Marianne ook al schreef  die de kart trekt, en dat trek jij (straks) niet meer.

Liefs
Heleen.

Mazzelles

Aan een dood paard blijven trekken, put jou alleen maar uit.
Je kan een paard naar het water leiden, maar het niet dwingen te drinken.
Jij hebt laten zien dat je er alles aan hebt gedaan om het stand te houden, jij geeft niet zomaar op en daar mag je trots op zijn. Maar op een gegeven moment zit je teveel door je energie heen en mag je een statement maken. Als de ander niet wil, al zegt die van wel en spreken zijn daden anders, dan mag je zeer zeker nu eens voor jeZelf kiezen.
Dit is zeker niet gemakkelijk vooral als je loyaal naar de ander gedraagt en zeer gevoelig bent.
Ik spreek uit meerdere ervaringen en elke keer beloof ik mezelf er eerder mee te kappen, zodra mijn intuïtie dat aangeeft... maar jah...  ???

Lief

Dank Marianne, Heleen en Mazzel,

Jullie hebben gelijk. Gisteren redelijk goed gesprek gehad en hoop dat het een beetje doorgedrongen is. Dat we BEIDEN aan relatie moeten werken. We gaan het zien. Ik ga het meer loslaten en mij focussen op mijn werk. Niet meer krampachtig met relatie bezig zijn....

Kaartjes voor vandaag, 5 maart.

Zwaarden 2 met begeleidingskaart de Ster.

Na een tijdje in een impasse te hebben gezeten is er nieuwe hoop....

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Sweetie

Liefje

Vraag geen bevestiging ... laat het zijn gang gaan , het komt heus wel als de tijd rijp is .. bevestiging is druk oefenen

Mooie reacties en zoveel hulp zie ik hierboven !
wat een steun !

Sterkte schat !!

Suus  :-*

heleen

hoop (de ster als begeleidingskaart) maakt de zwaarden 2 kaart niet minder zwaar Lief. Beide dames hebben nog steeds hun handen vol. Gooi de zwaarden weg, gooi de kruiken weg, leun eens lekker achterover en laat bepaalde zaken over aan de andere partij. Jij hebt de kar lang genoeg getrokken, nu eens andersom. Jij op de kar, en hij trekken. Niet uit wraak, maar omdat hij anders blijft zitten en ervan uit gaat dat jij blijft trekken.

Heleen