dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Sas-8314

gewoontes zijn ook prettig en wij voelen en bepalen zelf voor hoe lang ... ;)
what defines us is how well we rise after falling

Lief

Psies :D

Dat is het mooie ervan ;D ;D
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes vaan 27 april.

Zwaarden 5 met begeleidingskaart Staven 2. Volgens mij 2 kaarten die ik eerder deze week ook had in een andere combinatie.

Straks naar kijken. Nu eerst voorbereiden op fotoshoot voor het boek.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 28 april.

Munten 8 met begeleidingskaart Staven 8.

Hmm, 2 achten. Ik ben benieuwd waar dat voor staat.

Verder denk ik dat het met mijn project te maken heeft. Ik ben daar druk en gefocust mee. Alles komt in een stroomversnelling. Nooit gedacht dat dit zo 'groots' zou worden.

fijne dag!

dameblanche

2 88
of wel 2 achten, achten zijn de krachtigste getallen [kaart kracht 8] van alle getallen en symboliseert; regeneratie en transformatie ten goede.
het staat ook voor succes, voorspoed en spirituele macht.

je timmert behoorlijk aan de weg, je focust je op het nieuwe, en timmert de pentakels aan de levensboom, die er reeds 6 heeft, de andere twee, daar is hij mee bezig; door schade en schande wijs worden.
er staat je nog een warrige periode te wachten, je draait je ervan weg, maar je kunt deze pas keren als je het hoe en waarom hebt begrepen.

Lief

hoihoi,

Dank voor het duiden Marianne :-*

Mooi! Krachtige kaarten. Inderdaad aardig aan het timmeren, veranderen, vooruitkomen...

Warrige periode qua boek of relationeel gebied?

Hoop nu toch eens echt in rustiger vaarwater terecht te komen.

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Liefje,

Je inspanningen gaan zijn vruchten opleveren , er zijn nieuwe zaken aan de gang waarvan heel wat in beweging is . Er is geen weg meer terug meid ,de trein is vertrokken ..

Suus

Lief

Goedemorgen,

Dank je wel Suus :-* :-*

Ik blijf op de trein :D Zeer benieuwd welke stations ik allemaal ga aandoen....

Kaartjes voor de 29e.

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Kelken 9.

Het eerste wat in mij opkomt: Het leven is een treinreis. Vergeet niet af en toe uit het raam te kijken.

Ik moet af en toe de kalmte pakken om te luisteren en te voelen en te genieten van al het geen er nu gaande is en zich ontwikkeld.

fijne dag!

dameblanche

het boek, nu leg ik weer die link naar de lenormand, het boek is hier in relatievraagstukken een markante kaart, het geeft aan dat we iets niet onder ogen willen zien...
d.m.v. dat boek wil jij iets niet onder ogen zien, je hebt jezelf op een zijspoor gezet, even niet hoeven 'wereken' aan dat probleem.

de hoge preisteres, zij moet nog leren om zelfstandige beslissingen te kunnen gaan nemen.
eerder zien we dat de dwaas ons vooruit helpt, wanneer er grote veranderingen in ons leven plaatsvinden.
de ruimte tussen de hp en de keizerin geeft die periode aan.
we kiezen  maar al te graag de makkelijke weg en blijven in HET DONKERE DEEL [LUWTE] van de hoge priesters hangen, in plaats van het harde werKen wat de keizerin aan wil geven, niet schoffelen in de bovengrond, nee SPITTEN!

Lief

Goedemorgen,

Dank Marianne :-* :-*

Inderdaad mijn focus meer op andere dingen nu. Had het gevoel dat dat ook even beter is. Kan de grond we om blijven woelen, maar dat heeft niet veel zin. Misschien spitten ipv schoffelen :D

Kaartjes voor 30 april.

Het Oordeel met begeleidingskaart Kelken 7.

Mijn bevrijden uit een situatie. De Kelken bieden mij verschillende mogelijkheden?

fijne dag!

groetjes, Lief

dameblanche

de kelken 7 geeft een taboe aan, wat zit er onder de grote mooie kelken onder het doek?
we willen iets niet onder ogen zien, pas wanneer we dat wel kunnen, kunnen we ook volgens het oordeel handelen gaan.

Lief

hoihoi,

Kaartjes voor 1 mei.

De Gehangene met begeleidingskaart Kelken 10.

straks naar kijken.

fijne dag!

dameblanche

eindelijk niet meer hoeven vechten, geeft de kaart aan, je niet meer hoeven te verzetten, maar je overgeven aan...
het algehele gevoe ltegen een muur te vechten of zoals je zelf zegt, trekken aan een dood paard.
de zaal lijkt stil te staan, soms is een stap op de plaats noodzakelijk.om je ideaal te bereiken, het ideaal, iets wat je hart weer kan laten kloppen

Lief

Hoi Marianne,

Niet verzetten maar overgeven. Nou dat zou wat nieuws zijn. Sta al zo lang in de 'vechtmodus'.
Ga ik het paard laten voor wat het is dan? Of gaat het paard toch weer de stap verrichten?
Een pas op de plaats? De zaal stil? Ik ben zeer benieuwd.....

dank :-* :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 2 mei....

Zwaarden 10 met begeleidingskaart De Hogepriester.

Een einde van een periode is voorbij. De lucht klaart op. Mijzelf een spiegel voorhouden en goed bekijken wat ik wil...

fijne dag!