dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 maart.

De Dood met begeleidingskaart De Gehangene....

Een overgang. Een periode wordt afgesloten zodat er een nieuw begin kan zijn. Niet meer achterom kijken en mij mee laten nemen door de stroom zodat ik kan groeien....

TEIWAZ

Tyr was een oorlogsgod die zijn arm opofferde om de andere goden te redden. De rune wordt gezien als het teken om een offer te doen, waar je op de lange termijn van kunt profiteren en staat voor heldendom of overwinning. Ook is Teiwaz de rune die ons wijst op het naleven van afspraken en regels en er aan herinnert dat we ons dienen te houden aan onze verantwoordelijkheid ten opzichte van anderen. Je krijgt via deze rune de kans om iets (karmisch) op te lossen. Deze strijdersrune geeft je uithoudingsvermogen, moed en toewijding om je volledig aan je taak te wijden.

Sleutelwoorden: moed, de strijder, wedijver

Astrologische overeenkomst: de Zon in conjunctie met Mars.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

mooie kaarten...
een nieuw begin als je het lot laat regeren, niet alles kun je in handen hebben, we hebben allemaal een controlle systeem, de een nog meer als de ander.
probeer de teugels meer los te laten, geduld en aandacht zijn hierbij een goede raadgever.

Lief

oww Marianne,

Je zegt inderdaad het juiste....

Ik weet het maar vind het zoooo moeilijk. Alles wat ik ben moet ik laten varen. Maar je hebt helemaal gelijk...

ik kan je wel zoenen :D :D

liefs, Lief :-* :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 maart.

De Magiër met begeleidingskaart Zwaarden 9.

Een nieuwe start. Het ontwikkelen van mijn talenten. Ik zie al voor me wat ik ga creëren.
De handen voor mijn ogen weghalen en zien wat voor moois er op mijn pad komt....

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 21 maart.

De Toren met begeleidingskaart Gerechtigheid.

Bevrijd zijn van alles sores van de afgelopen maanden. Drastische veranderingen gemaakt die nodig waren.
Dingen helder zien en daar naar handelen.

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 22 maart.

Koning van Kelken met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.

vanmiddag naar kijken. Eerst naar foto opleiding voor beoordeling.

fijne dag!

dameblanche

de magier geeft aan dat je zelfstandig beslissingen wilt gaan nemen, maar het houdt je wakker, de zwaarden 9 is geen zachtaardige kaart, je bent af en toe de wanhoop nabij.

de toren geeft aan dat er iets moet gebeuren, jullie modderen op deze manier zelf wat aan, en komen hierbij geen stap verder, toch zou iemand aanwezig moeten kunnen zijn, die onpartijdige hulp zou kunnen aanbieden.
de kelken koning geeft aan  dat je vast zit in emoties, doch je schuift deze onder het tapijt door je te storten op je hobbie.

Lief

Waarom lijkt het alsof de kaarten achter de feiten aanlopen? Deze fase al gehad. Nu beter, oude vertrouwde komt weer terug. Praten, geen ruzie meer, elkaar beter aanvoelen.....

Ik zal de kaarten maar eens wassen.

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 23 maart.

Kelken 3 met begeleidingskaart Staven 3.

Het geluk weer samen kunnen delen en weer kunnen genieten. Er is groei op alle vlakken waardoor we vooruitgang kunnen boeken.

fijne zondag!

kreeft

met nieuwe moed er weer tegen aan  :)

grtj  :-*

Lief

Nou dat heb ik zeker gedaan.....

Kaartjes voor de 24e.

Het oordeel met begeleidingskaart Ridder van Zwaarden.

Dit is het moment....en het voelt goed! Zorgen dat ik de teugels wat aantrek en niet te snel ga. Dan zou ik mijn doel voorbij kunnen schieten....

fijne dag!

dameblanche

het oordeel is een mooie kaart, maar het is ook een doel waar je naar streeft en dat is alles voorgoed achter je laten zodat je verder kunt.
maar de zwaarden ridder wil desondanks toch nog iets aan de kaak stellen.

Lief

hmmm, dank je wel.

Eens zien wat dat aan de kaak stellen is....

liefs, Lief :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 25 maart (altijd speciale dag, verjaardag van mijn overleden oma. Ik ben haar enige kleinkind)

Koning van Kelken met begeleidingskaart De Kluizenaar.

Mijn creatieve droom verwezenlijken. Mij af en toe terugtrekken om de emoties die dit met zich mee brengt te verwerken. De laatste dagen jonge mensen die mee willen werken aan mijn project die dood gaan. Brengt heftige emoties naar boven af en toe.

fijne zonnige dag!

dameblanche

de koning zit vast in emoties, de kluizenaar maant hem aan even afstand te nemen om zich in zichzelf te kunnen keren, om een antwoord te  vinden