dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 juni.

Staven 7 met begeleidingskaart De Hogepriester.

Ondanks onevenwichtigheid op de been blijven. Voelen wat ik nu werkelijk vind....

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 juni.

Geven en ontvangen, gelijkwaardig zijn aan elkaar. Een feestje wat gevierd kan gaan worden? Hmm, ik snap de begeleidingskaart niet zo....

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

goedemorgen Lief.

Citaat van: Lief op juni 17, 2014, 09:00:25 AM
Geven en ontvangen, gelijkwaardig zijn aan elkaar.

pentakels 6 ?

Citaat van: Lief op juni 17, 2014, 09:00:25 AM
Een feestje wat gevierd kan gaan worden?

bekers 3 ?

van 6 naar 3 afname. gedeeld door 2. 2 figuren staan op, voor de beker kaart. dus toch afname en toename. Balans erin brengen, of een golfbeweging? Ik geloof in de golfbeweging, zaken staan nog niet vast. Onzekerheden worden afgewisseld met zekerheden. tegenstrijdigheden, iets waar je de komende dagen last van zult hebben. Meegaan met de flow. Lief anders kun je niet.

Heleen.

Lief

Pfff, ik heb mijn koppie er echt niet bij......

Kaartjes zijn Bekers 2 met begeleidingskaart Bekers 9.

Look for the answer inside your question...

heleen

Ha die Lief.

Ik zie nog steeds dezelfde golfbeweging in je kaarten. maar nu alleen veroorzaakt door enkel en alleen beker kaarten. Bij de 9 bekers zie ik ze als een golfbeweging in de lucht (denken).
Je bent begonnen met bekers 2. Ook daar zie ik een golfbeweging, op de plek waar het huisje staat. Golfbeweging thuis. En dat zal goed kunnen, niets is in deze tijd voor jouw stabiel. Dagen van onzekerheid. Het begint toch met een liefdevolle aanraking  tussen 2 verschillende personen. gevolgd door de 3 dansende vrouwen van bekers 3. Ik vind dat een hele moeilijke kaart. De vrouwen vieren feest, maar waarom? gevolgd door bekers 4, het niet aan willen nemen van een beker, een beker die wordt aangereikt door een hand met een wolk (lucht). Met armen over elkaar, misschien niet willen zien dat er een beker wordt aangereikt, of er gewoon genoeg van hebben. gevolgd door bekers 5. Verdriet over de omgevallen bekers, en kijk in deze tijden maar eens achterom bekers 6 kaart. Dan kom ik op de top van de golf op de bekers 9 kaart. om daarna terug te gaan naar bekers 5, bekers 4-3-2. Een emotionele golfdag, met gelukkige momenten, en momenten waarbij verdriet wordt aangeraakt. Ik wens je vandaag heel veel liefde en wijsheid toe, voor jouw voor jouw dochter voor jouw kleinzoon, maar ook voor de rest van de familie, die ook mee zullen drijven op deze golf.

Liefs
Heleen.

Lief

Dank Heleen,

Inderdaad golfbewegingen en geen stabiliteit. Vandaag ook erg onzeker. Mocht dochter zien zodat zij haar zoontje kon zien. Toen weer niet, toen wist niemand waar ze was, toen bevestiging dat ze hem zeker niet mocht zien. Ik was erg boos. Ze moeten niet met mensen sollen. Als politie al niet meer betrouwbaar is wie dan wel. Uiteindelijk ging de telefoon en belde er een rechercheur die zei dat ik mocht komen. Hij wist van het hele gedoe daarvoor niks af. Stuntje miscommunicatie.....

Nu morgen afwachten. Dan naar de rechter en zien of ze voorlopig op vrije voeten mag of dat er verlenging komt van minimaal 30 dagen met een uitloop tot 90.

Verder zit ieder op zijn eigen golf van emotie en wordt die van de ander wel eens vergeten. Lastige periode.....

Dank voor je mooie duiding. Ik verwacht van morgen niet veel, maar heb wel een beetje hoop. We gaan het zien.

liefs, Lief :-* :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Vandaag dag van de waarheid. Of er komt verlenging minimaal 30 dagen. Of een schorsing....

Kaartjes voor 1 juni.

Koning van Kelken met begeleidingskaart Matigheid.

Duidelijk mijn grenzen aangeven. Iets in balans brengen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de koning van kelken geeft duidelijk aan dat je achter je eigen standpunt moet blijven staan.
bij confrontaties echter is het beter tot 10 te tellen.

Lief

hoihoi,

Helemaal waar. Zeker achter mijn standpunt blijven staan. Hmm, ja 10 tellen. Heb ik niet gedaan :o

Dank Marianne :-* :-*

Kaartjes voor vandaag.

'Ellende afsluiten´ Het zonnetje kan weer schijnen.

Vandaag mijn dochter gehaald :D :D

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 juni.

Bekers 9 met begeleidingskaart Koningin van Staven.

Hmm, lastige combinatie. Ik heb geen flauw idee :-\

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Morning,

Kaartjes voor 21 juni.

Bekers 5 met begeleidingskaart De Wereld.

Nog naar het verleden kijken terwijl de toekomst al klaar staat. Het valt nog even niet op. Dingen komen weer in harmonie.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 22 juni.

Zwaarden 2 met begeleidingskaart de Gehangene omgekeerd.

Gevoel afsluiten en in het denken zitten. Mijn draai nog niet hebben gevonden.

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

een groot onvermogen toont zich hier, een onvermogen ook door gekwetstheid om jezelf te bevrijden van onderdrukking.
een innerlijk conflikt blijft gaande, je blijft iets essencieels negeren in jezelf.

TOON JE KRACHT!

Lief

Dank Marianne,

Ja onvermogen. Ik word in situaties gemanoeuvreerd die ik niet wil. Je kunt wel zeggen dan ontdoe je je van deze dingen, maar dat voelt dan ook weer niet goed. Tegelijkertijd is het vervelend dat degene die je helpt niet de waarheid verteld. Ik zou zo graag eens zonder de sores van anderen leven en met mijn gezin gewoon mijn eigen ding kunnen doen.

Kracht, pfff. Ik ben uitgeput.

Kaartjes voor 23 juni.

Staven 4 met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Vreugde, gezin? Koning erbij kan ik niks van maken.

liefs Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

binnen je gezin in je eigen kracht gaan staan
harmonie niet afdwingen maar begeleiden ..
daar ligt je kracht ..

dat roept het bij mij op  :-*
what defines us is how well we rise after falling