dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

heleen

in het woord leven zit ook het woord nevel. In de nevel contouren aanbrengen lief, zodat JIJ weet waar jouw speciaal talent ligt. Je schrijft dat je erkenning zult krijgen voor je werk, het is belangrijker dat jij jouw eigen werk erkent zodat je minder afhankelijk bent van buitenaf.

Heleen.

Lief

hoihoi,

Dank Heleen :-* :-*

Ik weet waar mijn talenten liggen. De nevel is aan het optrekken. Ik ben er gebruik van aan het maken op het moment. De erkenning voor mezelf heb ik al. Nu zal iedereen zien wat ik al lang weet.

kaartjes voor 3 april.

De Dwaas met begeleidingskaart Koning van Pentakels.

Ik sta aan een nieuw begin die ik zelf heb gecreƫerd. Zorgen dat ik geniet van de reis naar de toekomst. Mijn zakelijke capaciteiten inzetten en mijn project tot een goed einde brengen.

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 april.

Munten 6 met begeleidingskaart Staven 5.

Geven en nemen. Drukte in het kopje. Een worsteling van gedachten.....

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 april.

Schildknaap van Pentakels met begeleidingskaart Kelken 3.

Nu is het moment van doorzetten. Het zal succesvol worden.....

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 april. Mijn eerste fotoshoot voor mijn boek. Nou dat beloofd wat :o

Zwaarden 9 met begeleidingskaart Staven 9.

Het verdriet van anderen ervaren. Mijzelf niet teveel verdedigen. Niet iedereen bedoelt het 'slecht'.

fijne dag!

dameblanche

hier komen de negens aan bod.
dit betekent dat je voor een succesvolle onderneming staat, mits je maar wilt.
kun je dit plaatsen, toch heersen er onzekerheden en angsten.

Lief

Goedemorgen,

hoihoi Marianne, Ik kan het helemaal plaatsen. Ben bezig met een onderneming die tot dusver succesvol is. En ja, zeker onzekerheden en angsten. Voor het eerst werk ik met 30 vrouwen die zich allemaal afhankelijk van mij opstellen. 4 schrijfsters aan de gang, een vormgever. De druk is best groot om dit tot een succes te maken. Ik kan nog wel eens wat in de koelkast zetten zeg maar om later te doen. Nu kan ik niet meer terug en 'moet' dit. Dat is goed voor me. Een heleboel mensen zeggen dat ik het kan, maar ik mis nog wel eens het zelfvertrouwen en doe dingen dan niet. Nu is er geen weg terug...

dank voor het duiden :-* :-*

Kaartjes voor 7 april.

Ridder van Pentakels met begeleidingskaart Kelken 8.

Vanmiddag naar kijken. Nu op naar Groningen naar 1 van de schrijfsters van het boek.

dameblanche

en kijk welke kaarten je nu trekt, de ridder van pentakels [vuur] het is niet anders, je zult erdoor heen moeten!!!!!
de ridder geeft wel aan dat je er naderhand meer en meer zekerheid in gaat krijgen.
de 'plankenkoorst' zal verdwijnen!!!

Lief

hoihoi,

Nou dat doen we dan maar :D hmm, owkee. zekerheid kan ik wel gebruiken. Als het ware moet ik erin groeien. Yeaahh!! bye bye plankenkoorts....

Dank Marianne :-* :-*

kaartjes voor de 8e.

De Ster met begeleidingskaart Munten 6. Ga ik iets laten schijnen voor ons allen? Een kwestie van geven en nemen?

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 9 april.

Ridder van Staven met begeleidingskaart Koningin van Staven.

vanmiddag naar kijken. Nu weer onderweg voor mijn boek.

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 10 april.

Schildknaap van Staven met begeleidingskaart Ridder van Munten.

Hmm, 2 kaarten die zich ergens op focussen. Straks even verder kijken.

fijne dag!

dameblanche

dit geeft nu net weer, wat ik justcarola net probeerde duidelijk te maken.

hier geeft de page van staven voor jou lief een nieuwe situatie aan waarbij je nieuwe kansen geboden gaat worden, je staat er helemaal open voor, je hebt alle vertrouwen in de nieuwe situatie, althans daar MOET  je gewoon van uit gaan.
je kunt het immer!!!!!!!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 april.

De Keizer met begeleidingskaart Schildknaap van Kelken.

Ik organiseer en laat zien dat ik aan het roer sta, maar weet ook dat ik nog in ontwikkeling ben.

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Hoi Marianne :-* :-*, Dank voor het duiden. Ik ga er vanuit dat ik het kan en ga het gewoon doen. Eens gedaan zal het me meer brengen. Anders blijf ik maar op de drempel staan wankelen om die stap te zetten.

Stap is gezet. Ik kan niet meer terug. Heb in 1 keer een klein bedrijfje lijkt het,  waar een kleine 40 mensen op mij rekenen.

Kaartjes voor 12 april'.

De Duivel met begeleidingskaart Gerechtigheid. Floeper Aas van zwaarden.

Mijn ketenen verbreken en er helemaal voor gaan. Duidelijk geven hoe dingen in elkaar steken.
de floeper. Het sterkt mij in mijn weten.

fijne dag!

dameblanche

ik volg je boek op face book, een heel mooie, ook een spirituele uitdaging.
mensen die tot op het bot zijn getroffen, weer aanzien en zelfvertrouwen [terug] te geven.
40 mensen heb je hier zomaar met elkaar in verbinding gebracht, er komt een [beeld]verhaal en je volgt hen vanaf de zijkant.
daar zal je kracht in komen te liggen., daar moet je het in zoeken...

de duivel die hier gevolgd wordt door rechtvaardigheid geeft hier de ontkrachting van het duivelse kankersysteem.
hier wordt getoond dat kanker geen doodvonnis hoeft te betekenen, het leven gaat verder ,het leven gaat ook verder voor deze 40 personen.
je toont in eenvoud toch de [blijvende] schoonheid.

de zwaarden ridder geeft hier aan dat je gerust iets verder kunt gaan...de vinger proberen te leggen op de verdreven duivel...

lfs marianne