dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 27 februari.

Aas van Kelken met begeleidingskaart De Keizerin.

Liefde alom, de beker aannemen. Ontwikkeling en zelfstandig kunnen zijn.

Rune: KENAZ

Kenaz staat voor verlichting of goddelijk licht, het is de vuurrune. Kenaz werkt genezend en zuiverend en laat de duisternis verdwijnen. Het geeft je inzicht in je huidige situatie, en ondanks eventuele beperkingen of afhankelijkheid van anderen vindt je de kracht en het inzicht je eigen doelen te bereiken.

Sleutelwoorden: creatief vuur, licht, opening

Astrologische overeenkomst: Mars.
Look for the answer inside your question...

Vlinder

De route uitgestippeld Liefje,
Go fot it,  :-*

Lief

Dank lieve Vlinder,

Ik ben zeer benieuwd. Lang geleden dat ik Azen trok. Vandaag 2e keer op rij :D

Zwaarden Aas met begeleidingskaart Zwaarden 4.

Helder inzicht krijgen in een verwarrende situatie wat leidt tot een positieve verandering. Nu tot rust komen en krachten weer opdoen...

fijne dag!

groetjes, Lief :)

Vlinder

Lief
Besluitvaardig wil je op je doel af, maar de 4 maant je tot rust en afwachten..
Je hebt het helder voor ogen maar er zal wrs wat vertraging optreden, of zo zal het zeker voelen...

Fijne dag :)

Lief

Dank Vlinder :-*

Ik was er al bang voor. kwestie geduld. Staat ook al in de Lenormand. De berg. Iets met vertraging.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)

dameblanche

sta open
communiceer open
wees eerlijk
en deel samen.....
zet alles eens goed op een rij en neem daar ook te tijd voor.

Lief

Dank Marianne  :-*

Ik kan niet meer open staan dan nu. Communiceer helder. Deel alles. Alles staat op een rij. Zal er alleen meer tijd aan geven.

Kaartjes voor 1 maart.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart Schildknaap van Staven.

Mij aarden en sterk maken. Nieuwe start op velerlei gebied.

Fijne zaterdag!

Groetjes, Lief :)

dameblanche

schildknapen geven een geheel nieuwe situatie aan, of een aspect van je persoonlijkheid komt boven water, je hebt iets in gang gezet, waarvan je de consequenties moeilijk kunt overzien, je dient de tijd te nemen om hierin te investeren.

Lief

Dank Marianne :-*

Zou mooi zijn als de situatie zich vernieuwd. Ik ben benieuwd naar dat in gang zetten en de consequenties ervan. Ik geloof dat ik wel op een positief pad loop nu. Investeren moet ik zeker. Zowel op relationeel als werkvlak.

Fijne dag!

Liefs, Lief  :-* :)

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor zondag 2 maart.

Zwaarden 9 met begeleidingskaart de Zon.

Even over nadenken.....

Fijne zondag!

Groetjes, Lief :)

heleen

laat je leiden door de zon, en niet door sombere gedachten, problemen etc. Je bent ontwaakt lief, nu je handen nog voor je ogen halen, zodat je kunt gaan zien. Toen mijn jongste dochter nog een baby was, en ze lag op de commode speelde we altijd kiekeboe. Ik legde een doekje op haar gezicht, zodat ze me niet meer zag, en dan....... je kent het, haal je het doekje weg en zegt kiekeboe. Mijn dochter lag altijd in een deuk van het lachen. Op een bepaald moment hoefde ik niets meer te doen, zo enthousiast was ze. Legde zelf het doekje over haar ogen, en vervolgens haalde ze zelf het doekje weer weg, en gieren van het lachen.  ;D Zo moet het bij jouw ook worden Liefje. Gieren van het lachen niet omdat iedereen het doekje van je ogen afhaalt, maar omdat je dat zelf doet.

Heleen.

Mazzelles

Mooi gezegd Heleen, waardoor ik mij ook aangesproken voel ;-)

Lief

Dank Heleen :-* :-*

Heel herkenbaar. Ik speelde het spelletje vroeger vaak met mijn oudste dochter. Zij deed altijd zelf het doekje weer terug. Nu speel ik het weer met haar kind, mijn kleinzoon. Die ook weer zelf het doekje terugdoet, hihihi.

Ik ben wakker Heleen en ga de zon volgen. Ben toch altijd al een zomermens geweest. Dank voor deze wijze raad...

Fijne avond!

liefs, Lief :-* :)

dameblanche

zwaarden 9, is eigenlijk de zwaarste kaart van de tarot, de zon kun je dus goed gebruiken, je maakt je zorgen.
de relatie staat onder druk, er zijn zorgen, er is verdriet en er zijn schuldgevoelens, [soms ongegrond!]

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 3 maart.

Nou daar is hij weer, nu als begeleidingskaart....

Ridder van Staven met begeleidingskaart Zwaarden 9.

Het gekke is Marianne dat ik de ervaring niet heb. De druk en zorgen zijn stuk minder, zo ook het verdriet en schuldgevoel heb ik al helemaal niet.

Zien waarom de 9 de Ridder begeleidt. Nu eerst weer naar de tandarts...

fijne dag!

groetjes, Lief :)