dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Hmmm, ik laat het wel even. Confrontatie heeft geen zin denk ik....

Dank Marianne :-*

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Mazzelles

Mag ik mijn interpretatie hierop geven?
Je kan denk ik beter wel de confrontatie aangaan, dan het voor jezelf te houden.
Want als je de confrontatie niet aangaat, dan kan dat een (innerlijke) strijd zijn. ;-)

Lief

Hmm, dat is inderdaad waar Mazzel. In die zin lucht ik mijn hart wel hoor, anders zou ik een maagzweer krijgen ;D

Kaartjes voor 11 maart.

Zwaarden 10 met begeleidingskaart Kelken 4.

Hmm, kaarten waarin ik mezelf niet direct herken. Ik merk dat ik dat de laatste 2 weken vaker heb. Eens kijken.....

Dingen zijn groter gemaakt dan nodig. Hoe ga je het weer in normale proportie brengen?
Angstig zijn de beker aan te nemen. Bang voor nog meer teleurstelling. Vraag is hoe dit te overwinnen....

fijne dag!

groetjes, Lief :)

dameblanche

mazzel heeft gelijk lief, je spant het paard achter de wagen....

HIJ heeft jullie relatie, de zekerheid etc op het spel gezet!!!

de zwaarden 10....neergesabelt door 10 zwaarden.....
de kelken 4 geef zowel tevredenheid als ontevredenheid aan, of wel je neemt geen standpunt in!

Lief

hmm owkee,

Nu deze voor 12 maart. Bizarre kaarten.

Zwaarden 3 met begeleidingskaart Staven 3.

Helen, een enorme groei doormaken en kijken naar de toekomst....

fijne dag!

dameblanche

drieen zijn optimistische getallen, behalve als het gaat om de zwaarden 3, dit kan op een teleurstelling wijzen, maar dat betekent niet dat je bij de pakken neer gaat zitten, staven 3 vertelt me dat je dan wel vooruit komt

Lief

Hoi hoi,

De drieën heffen elkaar beetje op dus....

Kaartjes voor 13 maart.

Munten Aas met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Concrete, positieve veranderingen. De poort doorgaan en de veranderingen ervaren. Meer in mijn gevoel dan in mijn verstand gaan zitten?

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 14 maart....

Koning van Kelken met begeleidingskaart De Maan.

Ik blijf erbij dat deze kaart op gevoels/persoonsgebied mijn eega slaat. Gesloten, verbergt gevoelens, staat er niet mee in contact. Hij weet niet eens wat ermee te doen denk ik.

Op gebied van creativiteit zou de kaart bij mij passen. Mij zo focussen op wat ik wil bereiken, zodat ik de rest vergeet. Toch is het op dit moment niet zo. Creativiteit voert niet de boventoon. Ik ga dus voor de eega....

Hij 'moet' door de poort gaan zijn horizon verbreden. Contact maken met het water(zijn gevoel). Het lijkt door het schijnsel van de maan soms eng, maar dat is allemaal bedrog....

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 15 maart.

De Hogepriester met begeleidingskaart Het Oordeel.

Mijn losmaken van vaste regels die er in de jeugd in zijn gebracht. De kans om uniek te worden. Deze kans pakken om een verschil te maken.

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 16 maart.

Koningin van Staven met begeleidingskaart Kracht.

Loslaten wat ik niet kan gebruiken en mijn energie gebruiken om projecten aan te pakken. Niets meer zeggen. Werken aan mijn kracht zodat ik alles aankan.

Runen

EIHWAZ

De taxusboom werd gezien als de bewaarder van wijsheden en als een poort tot andere werelden. Om deze reden staat deze rune bekend als de sjamaanrune, omdat geloofd werd dat sjamanen de mogelijkheid hadden om naar de verschillende werelden te reizen. De rune staat voor motivatie en transformatie. Er is geen overwinning zonder strijd en geen groei zonder beproevingen. Eihwaz toont je dat je problemen nodig hebt om te komen tot de juiste oplossing waardoor je in staat bent situaties te creëren die je leven aangenamer maken.

Sleutelwoorden: de taxusboom, loutering, ernst

Astrologische overeenkomst: Pluto.

Fijne zondag!

dameblanche

de koningin is wilskrachtig en heeft daar dan ook alle kracht voor nodig, je blijft vooruit kijken ook al is het wel eens tegen beter weten in.

Lief

Tegen beter weten in? Hmmmm.....

Kaartjes voor 17 maart.

De Maan met begeleidingskaart Kelken 6.

straks naar kijken. Nu eerst kijkoperatie hond. Spannend.....

fijne dag!

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 18 maart.

Staven 6 met begeleidingskaart de Zegewagen.

Een 'overwinning', niet door strijd maar volharden en geloven in iets. Nu alles in beweging houden en de wagen vooruit laten werken....

THURISAZ

Deze rune geeft een rustpauze aan, en raadt je aan geen snelle beslissingen te nemen. Het symboliseert een poort die je door moet gaan voordat je kunt zien wat er voor je ligt. Neem eerst de tijd om achterom te kijken en af te sluiten.

Sleutelwoorden: sterkte, goed nieuws, de poort

Astrologische overeenkomst: Saturnus.

fijne dag!

dameblanche

de maan geeft onzekerheden aan, onzekerheden naar de toekomst toe, terwijl de kaart; kelken 6 je terug brengt naar goede herinneringen van weleer...
je dwaalt wel eens af...

de staven 6; je bent duidelijk vooringenomen om vooruitgang/succes te boeken.
het is gewoon hoofdzaak dat je je positiviteit ten alle tijden weet te behouden.

Lief

hoihoi,

Dank Marianne :-* :-*,

De onzekerheden van de Maan zijn mijn onzekerheden. Ik zoek teveel naar bevestiging. En zeker, ik heb zeker goede herinneringen aan het verleden en weet dat het weer zo kan zijn.
Zeker ook vooringenomen vooruitgang te boeken. En dit op alle vlak. Relatie, werk, balans, kids. Positiviteit ga ik zeker doen. Ik had niet zolang kunnen volhouden als ik niet wist dat het dubbel en dwars de moeite waard is. Zoveel fouten gemaakt, maar ik vecht me dood voor het behoudt van mijn gezin....

liefs, Lief :-* :)