Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

klaproos1945

dus als het goed begrepen is al die paranormalen leringen
zal het zweven anders gezien gaan worden en kan de geest van mijn lichaam
een thuis maken en lichaam en geest zullen verder groeien op een vredige manier

waar in het water tijdperk de gevoelens gezuiverd uit kunnen komen
vrij van de frustratie die het vissentijdperk heeft gebracht
dat is de schoonheid die de weegschaal heeft gebracht

de kleerscheuren worden geheeld als de frustratie kunnen worden
geacepteerd en erkent dan zullen we leren er anders mee om te gaan

dank je wel...... 2011 slaap zacht we zullen je nooit vergeten oeps  ::)

klaproosje

rianna

Citaat van: marianne op december 30, 2011, 10:59:25 AM
Citaat van: rianna op december 30, 2011, 09:47:46 AM
Goedemorgen of is het al middag hihihih
:D
vandaag trok ik 
koning van de Pentakels en de Lenormand Toren
ik zit vandaag lekekr in me vel ik geniet van alles om mij heen  en voelt toch een soort bekrompenheid ?
liefs Rianna

zo te zien aan de kaart is dat ook, je zit daar als een prins willemalexander op een hoge troon, tevreden, de schaapjes op het droge en genietend kijkend om zich heen......
niets kan je vandaag uit het evenwicht brengen, maar let alleen vandaag, morgen kan weer anders zijn....

hoi Marianne
ja ik voel me goed vandaag  niets kan me deren hihihih ben op zoek naar quiltpatronen en wil het  autodidact gaan leren moet kunnen hoor  heb er al een paar boeken over hier liggen dus  het enigste wat mij ontbreekt is moed faalangst zoeiets heb ik altijd maar ok wie niet waagt die niet wint 
morgen een druk dagje met oliebollen bakken   vind dat erg leuk werk ook dus  mij hoor je niet klagen
leifs Rianna

dameblanche

ha heerlijk, met lekker veel krenten en poedersuiker.... :o

Palomino

Hallo allemaal,

Vandaag trok Sep: Zwaarden 3
Vandaag trok ik    : Bekers 7 (omgekeerd)

Sep voelt zich verdrietig en haar verdriet gaat vaak schuil achter boosheid. Een desillusionerend ontwikkelingsproces is gaande.
wat mij betreft (een citaat van Ricca's kaartbeschrijving) :Een grote behoefte aan helderheid en duidelijkheid.

Advies om uiterlijke verlangens en je innerlijke behoeften in evenwicht te brengen, zodat er een gezonde balans is die je in staat stelt de juiste, (= meest liefdevolle) keuzes te maken. Keuzes waardoor je meer levensvervulling ervaart.
Behoefte aan duidelijkheid en helderheid
Een kaart met twee gezichten. Een waarschuwing tegen valse verwachtingen en het ontwikkelen van vervelende karaktertrekken,zonder dat je daar erg in hebt. Aan de andere kant een mogelijkheid om geestelijk en psychologisch enorm te groeien.

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

kristina1975

hallooo allemaal,
Citaat van: marianne op december 30, 2011, 09:12:54 AM
aan believe....
de zon
de zon staat ook voor centrum van waaruit we moetne leven, kijk naar de 21 stralen van de zon, het gaat hier niet zomaar om een vakntiezonnetje, nee het gaat hier om bewust worden van je mijlpalen in je leven....
de zon geeft je kracht, speelse levensvreugde zie het kind op het witte paard...als volwassene weer kind kunnen zijn...dat is ook wat ik in je zie en voel, je naiviteit, je sprankeligheid, laat het niet ondersneeuwen.....
de vissen zullen dat ook niet gauw laten gebeuren......

:):):) Jij beschrijft me echt mooi, ik zal mijn best doen. Ik heb vandaag ook ivm werk een mail verzonden. Ik wil niet meer een niets betekende carriere! Wat ben ik naief geweest inderdaad. Ik doe mijn best om het niet te laten ondersneeuwen mijn kenmerken  :-* :-* :-*

Ik ben wel nog steeds of weer ziek, keel&spieren&alles wat je kan bedenken doen pijn. De verplichtingen vanuit werk duwen mijn weerstand gewoon omlaag. Ik vind het zo apart om het zo duidelijk te merken.

Kind op het witte paard :) hij op het witte paard  ;D Ik heb trouwens vannacht over hem gedroomd dat hij een danser is, dat ik hem opeens op het scherm zie dansen terwijl ik met meerderen tv zit te kijken. Echter iedereen inclusief ik doen net alsof er niets is ::)

Ennnn het is nu de 30ste dusssss bijna de 31ste, bijna einde 2011, bijna begin van 2012 ::) ::) ::)

Ik zal het lekker met mijn ouders vieren aangezien ik ziek ben en ook op heb ik vanmiddag mijn feesten opgezegd.

Hoe is het bij jou Marianne, plannen? Palo, Rianna, Klaproos, H ?

Nu lekker tv kijken met brandende ogen :(

xxxxxxx

assie63

Citaat van: marianne op december 30, 2011, 09:17:22 AM
Citaat van: assie63 op december 30, 2011, 07:17:34 AM
goedemorgen

vandaag trok ik

kracht en de brief

in mijn eigen kracht staan door een besluit wat ik neem

deze kaart wijst naar persoonlijke ontwikkeling,
het is de 8e kaart van de grote arcana, het is ook het achter je laten van je ego...die je persoonlijke groei in de weg kan zitten....
je laat hier je ego achter je....om zo spiritueel verder te kunnen groeien...
let wel op de liggende acht boven je hoofd...in negatieve zin wijst hij op alsmaar in een kringetje te blijven ronddraaien...herhaling zonder groei.....
o mooi personlijke ontwikkeling, hmm ok, hmm merk niet echt iets van spirituele groei, ja ik moet uit het kringerje stappen, maar dat komt wel goed, dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Matigheid ....harmonie houden

Zeisen......mijn verlies & fout accepteren  :(

Slaap lekker

rianna

#1177
goedemorgen allemaal
vandaag het oude jaar het oliebollenbeslag staat te rijzen dus even tijd voor de kaartjes
ik trok  Kelken 10 en van Lenormand de sterren
vandaag overwinnen en succes :):):)
liefs Rianna

dameblanche

#1178
Citaat van: Believe75 op december 31, 2011, 01:03:49 AM
Matigheid ....harmonie houden

Zeisen......mijn verlies & fout accepteren  :(

Slaap lekker

je hebt nog steeds griep, believe...
onbewust roep je een rustpauze op, het jachtige en stressende leven eist te veel van je...
innerlijke spanning, het getrek aan je van de arbo, angstige gedachten en ook ervaringen, het is je teveel geworden..
je zoekt nu bewust de rust en de warmte in je eigen nestje, je eigen falilie, daar kun je jezelf zijn en hoef je niet je als een gedresseerd dier in een cirus je rondjes te draaien.....

matigdheid, je bent aan het aftasten, aan het zoeken wat je wel en wat je niet meer wilt, maar kijk naar de afbeeldeing, de dame op de kaart is weloverwogen zonder iets te morsen, water aan het overgieten van de ene kruik naar de ander, zij moet zuinig zijn......

nog even terugkomende op je droom....
je ziet je ridder dansen op de teevee...
dans is de taal van het lichaam, maar het heeft ook een diepgewortelde sexuele betekenis en wordt ook als verleidingstechnieken gebruikt.....
daar kan iets inzitten.......
het feit dat je hem op teevee ziet, heeft te maken met je wens om weer met hem in contact te komen....

dameblanche

Citaat van: rianna op december 31, 2011, 08:47:20 AM
goedemorgen allemaal
vandaag het oude jar het oliebollenbeslag staat te reizen dus even tijd voor de kartjes
ik trok  Kelken 10 en van Lenormand de sterren
vandaag overwinnen en succes :):):)
liefs Rianna

je dag kan niet meer stuk, je sluit het oude jaar feestelijk af, je straalt geluk uit, de familie en vrienden komen even een hapje nemen....
de danken je voor je geweldige oliebollen.....daar straal je ook van, dat heb je ook even nodig, je ziet met voorspoed het nieuwe jaar tegenmoed, je hebt er zin in, er zijn veel voornemens waar je iets mee wilt doen..... :-*

dameblanche

Citaat van: Palomino op december 30, 2011, 18:31:42 PM
Hallo allemaal,

Vandaag trok Sep: Zwaarden 3
Vandaag trok ik    : Bekers 7 (omgekeerd)

Sep voelt zich verdrietig en haar verdriet gaat vaak schuil achter boosheid. Een desillusionerend ontwikkelingsproces is gaande.
wat mij betreft (een citaat van Ricca's kaartbeschrijving) :Een grote behoefte aan helderheid en duidelijkheid.

Advies om uiterlijke verlangens en je innerlijke behoeften in evenwicht te brengen, zodat er een gezonde balans is die je in staat stelt de juiste, (= meest liefdevolle) keuzes te maken. Keuzes waardoor je meer levensvervulling ervaart.
Behoefte aan duidelijkheid en helderheid
Een kaart met twee gezichten. Een waarschuwing tegen valse verwachtingen en het ontwikkelen van vervelende karaktertrekken,zonder dat je daar erg in hebt. Aan de andere kant een mogelijkheid om geestelijk en psychologisch enorm te groeien.

Liefs van Palo

aan sep;
je voelt die 3 zwaarden ook letterlijk je hart doorboren...
het hart is je gehele erfenis, de 3 zwaarden doorboren je hart....
pijn verdriet, kommer en kwel...je uit dit in boosheid omdat je al je verdriet en pijn achter een gordin van boosheid hebt gezet, je hebt als het ware een muurtje van boosheid gevormt.
het wordt tijd dat je je hartzaen een s op rijte gaat zetten, een juiste keuze gaat maken en hier gaat het erom dat je de dingen onder de juiste noemer gaat brengen.....

aan palo;
onderste boven getekend deze kaart dat je vastbesloten bent om iets van je dromen te willen maken, maar zoals men zegt dan moeten we eerst wakker worden....

dameblanche

mijn plannetjes voor vanavond is uitzitten..... :-\ :-\ :-\
de diertjes rustig proberen te houden, 2 van mijn poezen zijn al dagen de weg een beetje kwijt,  zij weten zich geen raad als zij knallen horen...nog even doorbijten zeg ik maar steeds tegen hen.....

kristina1975

Gisteren op tv lieten ze een vakantiedorp zien met bijna 300 huisdieren die bang zijn voor vuurwerk, dus een vuurwerkvrij dorp :)

Xxx

Citaat van: marianne op december 31, 2011, 09:14:27 AM
mijn plannetjes voor vanavond is uitzitten..... :-\ :-\ :-\
de diertjes rustig proberen te houden, 2 van mijn poezen zijn al dagen de weg een beetje kwijt,  zij weten zich geen raad als zij knallen horen...nog even doorbijten zeg ik maar steeds tegen hen.....

kristina1975

 ik heb voor zo meteen een afspraak bij de huisartsenpost. Ik kan niet eens praten, drinken.....pijn!
 
Wat je beschrijft klopt alweer :) mijn stress, angsten, verlangens, mezelf zijn....

Xxx



Citaat van: marianne op december 31, 2011, 08:55:29 AM
Citaat van: Believe75 op december 31, 2011, 01:03:49 AM
Matigheid ....harmonie houden

Zeisen......mijn verlies & fout accepteren  :(

Slaap lekker

je hebt nog steeds griep, believe...
onbewust roep je een rustpauze op, het jachtige en stressende leven eist te veel van je...
innerlijke spanning, het getrek aan je van de arbo, angstige gedachten en ook ervaringen, het is je teveel geworden..
je zoekt nu bewust de rust en de warmte in je eigen nestje, je eigen falilie, daar kun je jezelf zijn en hoef je niet je als een gedresseerd dier in een cirus je rondjes te draaien.....

matigdheid, je bent aan het aftasten, aan het zoeken wat je wel en wat je niet meer wilt, maar kijk naar de afbeeldeing, de dame op de kaart is weloverwogen zonder iets te morsen, water aan het overgieten van de ene kruik naar de ander, zij moet zuinig zijn......

nog even terugkomende op je droom....
je ziet je ridder dansen op de teevee...
dans is de taal van het lichaam, maar het heeft ook een diepgewortelde sexuele betekenis en wordt ook als verleidingstechnieken gebruikt.....
daar kan iets inzitten.......
het feit dat je hem op teevee ziet, heeft te maken met je wens om weer met hem in contact te komen....

hatsjepsoet

Goedemorgen allemaal, vandaag een mooie laatste dag van 2011 toegewenst!
Vandaag staven 2, wederom een 2 kaart, dus waarschijnlijk houdt de dualiteit aan.

Liefs, H.