Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

kristina1975

Ik ben gewoon dommm, jij hebt ook gelijk Marianne...die onzekerheid genoeg!!!! Ik moet toch mijn eigen waarde beter weten!!!
Ik ben mooi, ik ben slim, ik ben lief, ik ben gezellig, ik kan erg hard werken, ik geef je met alle liefde alle liefde .....fuck de onzekerheid, also fuck him ;)
:-* :-* :-*

ik hoop dat jullie mijn stoute woorden kunnen verdragen 8)

xxx


dameblanche

haha believe, we zijn wel wat gewend hoor,
maar zoek die zekerhreid niet in de ogen van anderen, zoek die zekerheid in de ogen van jezelf....

rianna

Citaat van: marianne op december 10, 2011, 12:39:50 PM
Citaat van: rianna op december 10, 2011, 09:56:42 AM
goeiemorgen allemaal

vandaag trok ik
De Zon en  het Boek
vandaag alles wat luchtiger bekijken  ook dingen waar ik inzicht op krijg   vallen minder zwaar
liefs Rianna
je hebt een positieve en energieke uitstraling, anderen zien jou vol leveslust en scheppingsdrang, maar dat is de buitenkant, de binnenkant toont een andere rianna...
en dat is vaak dan ook je angst....
je buitenkant steeds maar weer weten te beschermen...om je zachte innerlijk te bewaren....

hoi Marianne
ik denk wel dat ik een positief ingesteld mens ben maar vandaag zit ik er een beetje doorheen  kan niet zo goed tegen de keiharde muziek van de buurman
uds vreet ik me van binnen op hihihih  omdat ik geen oorlog wil  hij is echt hardleers die man
vandaar dat wij ook hier weg willen maar  dat zal nog even duren
ik ben inderdaad zachter van aard als dat de mensen denken en dat is  zeker de buitenkant die de mensen zien of horen
dank je wel voor je duiding
leifs Rianna

Palomino

 Goede avond,

Gisteren: de Keizer
Vandaag: Pentakels 9

De Keizer: Mijn grenzen afbakenen voor mijzelf om duidelijkheid te scheppen, ordenen en structuur aanbrengen. Met dit alles ben ik nu al geruime tijd bezig en dat zet zoden aan de dijk.

Pentakels 9: De omstandigheden zijn goed, de tijd is rijp en ik mag rusten  :) (gaap...Weltrusten  8))

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

assie63

Citaat van: marianne op december 10, 2011, 12:48:35 PM
Citaat van: assie63 op december 10, 2011, 10:43:00 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

34 vissen en rad van fortuin

emotionele positieve verandering, assie xx
emoties spelen op, je kunt het rad nog niet verlaten, je kunt jezelf nog niet geheel vrij maken....
het rad van fortuin wordt ook wel eens als je karma gezien, je kunt het rad ps verlaten als je je [levens]lessen hebt geleerd...
op het gebied van emoties tonen, verwerken en er mee omgaan heb je schijnbaar nog iets te leren assie :-\

ja klopt maar gaat al beter, nog wel wat lessen te leren, maar komt goed hoor, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Oké die onzekerheid etc snap ik...ik moet alert zijn om onzekerheid tegen te werken...
Alleen ik krijg nu Zwaarden 2 .....ik zal ook oppassen dat ik mijn gevoelens niet weg duw....toch heb ik het gevoel dat ik mijn gevoel niet duw....behalve bij een man.....die heb ik juist toch aangegeven dat ik hem wil ....alleen ik kan hem niet dwingen en ik moet ook stoppen om achter hem aan te.roepen , nu moet hij laten zien dat hij mij wilt. Marianne nog steeds dezelfde prins als al die tijd hoor  :-[

Ik zal anders niet weten waar de zwaarden 2 op slaan en dan mijn Lenormand.....de Lelie ......


rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag  11 december trok ik
koning van Kelken en De Weg
het lijkt of er toch nog te veel  zorgen op mijn schouders liggen en ik een uitweg zoek om  er mee om te gaan
liefs rianna

assie63

goedemorgen allemaal
ik trok vandaag

maan van tarot en vissen van lenormand

emoties emoties emoties hihi, misschien ook meer naar mijn intuitie luisteren, assie xx

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag had ik de Gehangene en de Ooievaar. Gehangene houdt of in dat ik anders ga kijken naar iets of vastloop en de Ooievaar is een nieuw begin.
Ik merk ook wel dat ik pijnlijke inzichten krijg die ik niet wil wat dat houdt in dat ik iets (iemand) moet loslaten wat ik dus niet wil.
Dit is het enige wat ik kan bedenken waar het op kan slaan.

Liefs, H.

klaproos1945

zondag morgen

vandaag heb ik de bekers page en de munten 7

en de ster van de lnormand  :-\

tripletsmama1

Goedemiddag, na de maansverduistering en een onrustige nacht met voelbare voorbereidingen op haar komst trok ik vanmorgen Het Oordeel. Een voor mij duidelijke kaart.

Liefs, Sandra.


hatsjepsoet

Citaat van: sbarnidarna op december 11, 2011, 11:47:13 AM
Goedemiddag, na de maansverduistering en een onrustige nacht met voelbare voorbereidingen op haar komst trok ik vanmorgen Het Oordeel. Een voor mij duidelijke kaart.

Liefs, Sandra.

Kan je mij vertellen wat die kaart betekend, Sandra?

Groetjes, H.

dameblanche

#822
Citaat van: Palomino op december 10, 2011, 22:29:26 PM
Goede avond,

Gisteren: de Keizer
Vandaag: Pentakels 9

De Keizer: Mijn grenzen afbakenen voor mijzelf om duidelijkheid te scheppen, ordenen en structuur aanbrengen. Met dit alles ben ik nu al geruime tijd bezig en dat zet zoden aan de dijk.

Pentakels 9: De omstandigheden zijn goed, de tijd is rijp en ik mag rusten  :) (gaap...Weltrusten  8))

Liefs van Palomino
na gedane arbeid is het goed rusten palo...tijd ook voor het uiten van je creativiteit palo, weet je nog, ben je daar al aan begonnen?

wie door de poort van deze kaart [pent.9] gaat komt dichter bij de ware vreugde van ware dicipline, die niet verlamt maar die je hoger doet vliegen...de dicipline en het ordenen van de keizer

dameblanche

Citaat van: Believe75 op december 11, 2011, 01:20:15 AM
Oké die onzekerheid etc snap ik...ik moet alert zijn om onzekerheid tegen te werken...
Alleen ik krijg nu Zwaarden 2 .....ik zal ook oppassen dat ik mijn gevoelens niet weg duw....toch heb ik het gevoel dat ik mijn gevoel niet duw....behalve bij een man.....die heb ik juist toch aangegeven dat ik hem wil ....alleen ik kan hem niet dwingen en ik moet ook stoppen om achter hem aan te.roepen , nu moet hij laten zien dat hij mij wilt. Marianne nog steeds dezelfde prins als al die tijd hoor  :-[

Ik zal anders niet weten waar de zwaarden 2 op slaan en dan mijn Lenormand.....de Lelie ......

de zwaarden 2 is het kaart van innerlijk evenwicht verkrijgen, ik heb deze kaart al meerdere keren bij je gezien...
je houdt je degens voor je hart gekruist, de degens vertegenwoordigen angst en woede...
je wil persee niet meer gekwetst worden.

vergelijk de zwaarden 2 eens met de kaart de hoge priesteres van de grote arcana.
de hogepriesteres zit er noet zo bij, alleen ONTSPANNEN..
terwijl de dame op de kaart van de zwaarden 2 er gespannen bijzit...
je hebt je hart gegeven aan een man, je wil alles voor hem doen om hem naar je toe te kunnen trekken believe, je gaat daar zlefs heel ver in, je bent bereidt hievoor je blinddoek te willen blijven ophouden...
je bent ook gewent je ware gevoelens binnen te houden, maar hierbij verstart je lichaam als het ware...

dameblanche

Citaat van: rianna op december 11, 2011, 09:06:03 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag  11 december trok ik
koning van Kelken en De Weg
het lijkt of er toch nog te veel  zorgen op mijn schouders liggen en ik een uitweg zoek om  er mee om te gaan
liefs rianna
je doel is de macht te verkrijgen over je emoties, je bent onderweg, zeer zeker, maar je komt geen stap vooruit doordat je vaak aan jezelf twijfelt.....
je verbergt je emeoties te veel, door weg te lpoen van ruzie, conflikten te ontlopen, ontloop je je eigen gevoel, je blokkeert hen als het ware....
om zelf niet gekwetst te worden, kwets je ook liever niemand anders....