Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op oktober 10, 2011, 21:25:08 PM
Staat de Ster daarvoor? Voor assertiever worden? Had ik niet verwacht.
nee vooruit gng boeken door je assertiever op te gaan stellen [ridder van pent.]

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op oktober 10, 2011, 21:43:01 PM
En misschien een gekke vraag maar zegt de Ster ook specifiek op welk vlak dat dan is? Of is het algemeen zo? Gaat het op alle vlakken dan om dat ik leer te zeggen wat ik nu echt wil?
ja hoor dat geldt op alle vlakken, het beter op komne voor jezelf, zeggen wat je werkelijk wilt ook op werk, relaties en ook gewoon beter voor jezelf zorgen.....

Carla

Citaat van: Believe75 op oktober 10, 2011, 21:09:53 PM
Ik heb veel gezien alleen niets zo mooi als Catharinaweb of GerardLentings Apostelen misschien deze...en anders of alle drie via catharinaweb ::)

http://www.spirits.nl/dagkaart/index.asp


Kennen jullie deze: dagkaarttrekken.nl ?
(Niet dat ik hier nu reclame wil maken voor een van onze andere sites, maar je kunt hier wel uit een aantal verschillende decks een keuze maken..)

Liefs,
Carla

hatsjepsoet

Hij is inderdaad wel leuk maar jammer dat er nog zoveel dingen zijn waar je geld voor moet betalen. Daar doe ik nooit iets mee.

Carla

Dat hoeft toch ook niet als je een dagkaart wilt trekken?

kristina1975

#155
Waarover ik alert moet zijn
De Koningin van Zwaarden
Ik had haar gisteren als hoe ik me moet gedragen en vandaag waarop ik alert moet zijn ::) Niets aantrekken wat de anderen van vinden, dus met een andere gewoon leuk op stap gaan die mij heeft gevraagd?

Hoe ik me moet gedragen vandaag
De Schildknaap van Staven
Je krijgt een kans om de sleur te doorbreken en je in te zetten voor een meeslepende aangelegenheid. Gooi al je twijfels over boord, wees je bewust van de risico`s maar grijp deze unieke aangelegenheid om vooruitgang te boeken. ==> Deze kerel ...misschien iets te betekenen voor werk?


Wat wilt u mij zeggen voor vandaag
Kelken Tien
Goede contacten

Ik ben benieuwd Marianne naar wat jij te zeggen hebt, ook over S :) en natuurlijk zijn de anderen ook altijd en graag welkom.

Ik zal zo kijken naar de tijdstip van mijn posting en ook naar mijn Lenormand

DE TIJDSTIP VAN MIJN POSTING« Antwoord #155 Gepost op: oktober 12, 2011, 03:41:52 am » ===>> 22===> 4===> De Keizer==> Ik moet gedragen als de Keizer


@ Carla,
DANK JE!!! De dagkaarttrekken.nl zal ik zeker ook gebruiken en top dat je nog zoveel kan zien en met tips komt op dit forum  :D
:-*


dameblanche

zebro,s tarot. nl is ook een mooie site waar je kaartjes kunt trekken, en is gratis.......
hallo believe even kijken voor je
zwaarden koningin heel mooi.....
schildknaap van staven
kelken 10
de zwaarden koningin geeft aan dat je je eigen doelstellingen wil realiseren.. je bent goed op weg vor jezelf grenzen aan te geven gaan...
daar heb je echter hulp bij nodig, dit heb je in het verleden niet goed gekunt, waarbij je vaker met de rug tegen de muur bent komen te staan...grenzen aangeven is iets wat je kunt leren, maar ook steeds moet blijven toepassen, dus steeds maar weer en weer.......
de kelken 10 mag aangeven dat er de kans bestaat dat je dat onder de knie gaat krijgen....

Carla

Citaat van: Believe75 op oktober 12, 2011, 03:41:52 AM

@ Carla,
DANK JE!!! De dagkaarttrekken.nl zal ik zeker ook gebruiken en top dat je nog zoveel kan zien en met tips komt op dit forum  :D
:-*

Ik weet niet of het bij de leggingen op deze site duidelijk is, maar even een tip voor als je in 1 oogopslag wilt zien welke kaartleggingen gratis zijn op Catharinaweb dan moet je in het menu kijken, en alles wat een * achter de naam heeft is een gratis legging.

kristina1975

@ Marianne
Wel grappig om te lezen en natuurlijk ook fijn  ;)
Ik had t nooit gedacht over kelken 10! Ik relateer eigenlijk alles naar de liefde  8)
Ik zit nu in de wachtkamer dus tot straks.
Heel veel liefs
Xxx

kristina1975

#159
Waarover ik alert moet zijn
De Pentakels Schildknap
nog een lange weg te gaan, een hoop te leren en te groeien, u doet uw best, soms zelfs wel een beetje teveel. Dus ook hierin geduld, rust

Hoe ik me moet gedragen vandaag
De Zwaarden Vier
Rust nemen

Wat wilt u mij zeggen voor vandaag
Koning van Pentakels


Ik krijg het gevoel dat ik opeens met financien te maken krijg echter het is beter nu rusten dan aan finacien te denken. Op me af laten komen ipv achteraan te gaan. Een paar financiele meevallers zijn graag welkom :):):)

Ik ben ook moe. Trouwens de man in mijn leven is de Koning van Pentakels had Marianne mij verteld  ::)

Ik ben benieuwd naar de tijdstip van de posting >>> oktober 13, 2011, 00:30:10 am >>> 12 >>> Gehangene....RUST IS GENOODZAAKT voor de bloei :)
slaap lekker allemaal
:-* :-* :-*

dameblanche

schildknapen zorgen veelal voor verandering, verandering is noodzakelijk, de zwaarden 4 is de gedwongen rust...zo wie zo, ik denk ook dat je na dat ongeluk daar behorlijk aan toe zal zijn believe...
de kans is  dan dat er groei mogelijk is, en niet alleen in omvang..hihihi
de gehangene laat dit ook weten, geef je over....

hatsjepsoet

Jij (Believe bedoel ik) hebt meerdere pentakels zie ik en pentakels staan ook voor aardse zaken zoals zekerheid en groei. Ik vind het altijd saaie kaarten omdat ik het idee heb dat ze staan voor rust, structuur, inderdaad aards zijn.

Ik trek de laatste tijd trouwens vaak de geliefden. Ik blijf zo wie zo geregeld grote arcana kaarten trekken.

dameblanche

sta je op een keerpunt H, gaat het over[grote] beslissingen nemen t.a.v. de toekomst.... ;)

kristina1975

Stappen vooruit en dan toch weer achteruit en dan weer een stap........
Nu rust :) xxx

kristina1975

Hallooo
Ik kijk echt altijd uit om mijn dagkaarten te trekkrn :)
Oordeel
De Ster
Koningin van Pentakels

Ik vind ze schitterend. Ik hou van deze alle drie de kaarten. De Koningin van Pentakels doet me toch ook aan de Hogepriesteres denken. Ik geloof dat ik Keizerin had moeten zeggen, toch Hogepriesteres blijft in mijn hoofd spoken.  :-[ Hmm gisteren had ik de Koning van Pentakels.
Ik ben de Koningin van Pentakels en Hij is de pentakels koning .

Ik boek succes in mijn eigen ik en mijn wensen komen uit ik moet in mezelf blijven geloven .
Ik weet wel dat ik naar mijn eigen kaarten niet objectief ben, dus zegt u t maar :)