Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Lief

Jeetje Moon,

Deze is weer zo mooi geduidt. Ik wou dat ik eens iets kon toevoegen, maar het is weer helemaal af.

Ook de heer in de bellinekaartjes. Ik had hem ook vandaag...

fijne zaterdag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Ohww hihihihi Lieve Lief... Dank je voor je fantastisch lieve woorden... Zitten we waarschijnlijk gewoon lekker op 1 lijn wanneer je er niets aan toe te voegen hebt...  :-*

Jij ook een superfijne zaterdag..

Enjoy!!

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 13-10-2013:
Muizen + Maantje + Anker = Hond / mc= Roede
    Toren - Zonne - Ooievaar
          Vosje - Vogels
                Boek

Groeiende spiritualiteit, groeiend contact met mijn innerlijke/onbewuste, geeft me kracht en vertrouwen.
Groeiende intuitie en vertrouwen brengen positieve veranderingen, ik laat los wat nodig is om te groeien.
Het vosje staat ook voor de geest en psyche.. Vogels voor een vlucht in je gedachtenwereld.. Dus een vogelvlucht in mijn gedachtenwereld en zo het overdenken van (boek) het onbewuste, onbekende, mystieke..
Mijn levensboek overzien, de levenservaringen, inzichten en wijsheid die ik tot nu toe heb genoten.

Roede kan naast ruzie en woordenwisseling ook voor fysieke kracht staan...

Kaart 36: De Vogels

Beroep: Er is een bittere strijd aanwezig in het beroepsleven, want je wil opkomen voor je belangen, soms met teveel kracht, waardoor je op verzet kan stuiten.
Financieel: Je komt op voor je financiële belangen waardoor er discussies kunnen ontstaan over geld. Je zet toch je eigen ideeën door.

Fijne zondag lieve mensen..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen Lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 14-10-2013:
Toren + Zeisen + Boek = Toren / mc= Lijkkist
    Vrouw - Kruis - Ruiker
        Vrouw - Ruiker
          Klaverblad

Door me terug te trekken zal ik succesvol kunnen leren.
Problemen zullen verdwijnen en goede tijden zullen aanbreken.
Ik ben hartelijk en sta weer gelukkig in mijn leven.

Kaart 33: De Twee Zwaarden

Beroep: Er kan een conflict ontstaan met een werkgever en werknemer dat zelfs een gerechtelijk staartje kan krijgen. Met deze kaart wordt de onenigheid in het beroepsleven blootgelegd.
Financieel: Je kan geld verliezen in een proces of gerechtelijke uitspraak. Er zijn veel problemen die je moeilijk kan oplossen en bovendien krijg je weinig hulp.

Fijne dag ..

Liefs Thea  :-*

Lief

Weer prachtig Moon,

Nog een hele fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Hoi Moonskin,

Je hebt toren-zeisen-boek en daarbij nog de "twee zwaarden"-kaart die wijst op onenigheid op gebied van werk. Dit doet je even terugtrekken om na te denken of dit is wat je wil.
Voor de rest voel je je goed in je vel en straal je dat uit naar anderen.

Liefs

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 15-10-2013:
Wolken + Beer + Lelie = Beer / mc= Berg
    Berg - Ruiker - Ruiker
        Lelie - Hond
           Vogels

Problemen drijven langzaam voorbij, ik kom weer wat in mijn kracht te staan en voel me goed.
Problemen worden opgelost en betere tijden zullen zich aandienen.
Geluk vinden in een vriendschap waarbij veel gesprekken zijn.

Of

Onzekerheden die nog voortduren, welke een wettelijke aangelegheid betrekken.
Een bezoek brengt frustraties met zich mee, maar ook brengt ook genegenheid.
Een vriendschap of bescherheer waar ik mee zal praten over mijn zorgen.

Kaart 41: De Doodskop

Beroep: Je hebt een grote kennis en je zal hiermee je beroepsactiviteiten kunnen bevorderen. Je hebt voordeel op beroepsvlak door je ruime ervaring.
Financieel: Er is een positieve evolutie merkbaar op financieel vlak. Deze kaart wijst ook op geld dat je nog te goed hebt uit erfenissen of onbetaalde rekeningen.

@ Lief, Dank je  :-*
@ Eva, Onenigheid, het is misschien eerder ongenoegen bij ons op de afdeling. Het loopt allemaal niet zoals het hoort en iedereen is gedemotiveerd en niet echt vrolijk. We hebben nu net iemand aangesteld gekregen die zaken op orde moet gaan stellen en ook daar is niet iedereen even blij mee. Vandaag gaan we te horen krijgen hoe de zaken gaan veranderen om iedereen weer met de neus dezelfde kant op te krijgen en hoe we weer een goed runnende afdelingen moeten creeeren...  De plek waar ik nu zit ben ik 2 maanden geleden begonnen en heb heel bewust voor deze plek gekozen. Dicht bij huis, goeie arbeidsvoorwaarden etc etc.. Maar wist natuurlijk niet dat ik in een groep zou komen die zo gedemotiveerd is.. Maar sta zeker nog achter mijn keus! Ben juist heel erg gemotiveerd om de rest ook weer gemotiveerd te krijgen  :D
Dank je Eva...

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*

Lief

Goedemorgen Moon,

Problemen rond financiele steun waar een krachtmeting over gevoerd moet worden.
Gelukkig lossen deze problemen zich snel op  en komen er betere tijden.
Een vriendschap met vertrouwen waar je fijne gesprekken mee kunt voeren.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

het is altijd zo goed gezegd, kan er niks aan toevoegen,  :)

grtj en warme knuff van mij  :-* :-*

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 16-10-2013:
Lijkkist + Ster + Huis = Heer / mc= Kruis
    Hart - Tuin - Maantje
        Lijkkist - Ster
             Hart

Een gelukkig nieuw begin in een nieuw huis komt dichterbij.
Liefde en harmonie in de vriendenkring ervaren.
Een gelukkig nieuw begin waarbij ik mij geliefd en gelukkig voel.

Kaart 18: De Sterren

Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen.
Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiële kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.

@Lief, Klopt, ik moet voor het einde van het jaar een ander huisje zien te vinden, heb alleen geen reserves waardoor ik (wat tegenwoordig over zo blijkt) 3 tot 4 maanden huur op tafel kan leggen.. Ik houd m'n hart vast en ga volgende week met een aantal bureautjes praten.. Wie weet kan ik wat regelen. Ik blijf iig hoop houden...  :-*

@Kreeft, Dank je ontzettend lieve Kreeft  :-*

Fijne dag..

Liefs Thea

Lief

Prachtig kaartje Moon,

Niks aan toe te voegen. Ik hoop dat je het huisje voor elkaar krijgt. Dat biedt rust en zekerheid en kun je de weg verder bewandelen die je bent ingeslagen. Goed bezig Moon. Veel bewondering daarvoor....

dikke knuffel,

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Hoi Moonskin,

Het lijkt dat je eerst nog wat hebt af te werken voor dat nieuwe begin er kan komen. Misschien krijg je hulp van een heer bij jouw zoektocht naar een huisje. Neem je tijd en luister naar je gevoel, wie weet dat er uit je omgeving wel iets komt opduiken op het juiste moment.

Liefs, Eva

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 17-10-2013:
Brief + Huis + Beer = Zeisen / mc= Zonne
    Zonne - Toren - Ring
        Vosje - Lijkkist
            Wegen

Een bericht wat ik krijg in of over een huis van een betrouwbare heer.
Tevrden en gelukkig gevoel hebben mbt relaties.
Door zaken goed te onderzoeken kan ik bepaalde zaken loslaten en een nieuwe weg inslaan.

Kaart 13: De Wind

Beroep: Het beroepsleven verloopt variabel en de toekomstperspectieven zijn wisselvallig. De vooruitgang kan geremd worden of zelfs omslaan in achteruitgang. Je kan plots bedrogen worden door iets dat of iemand die je vertrouwde.
Financieel: De financiële toestand is wisselvallig, want de inkomsten en uitgaven zijn niet altijd in evenwicht. Slordigheid en diefstal kunnen je status omlaag helpen.

Moeilijke kaartjes..

@ Eva.. Ja, ben door een giga proces aan het gaan van transformatie.. Maar het gaat echt wel onzettend lekker.. Op het moment vooral rust in mezelf en mijn omgeving aan het creeeren om zo dichter bij mezelf te komen... Maar ik ben er zeker nog niet..

@ Lief, ik kijk zo uit om in een nieuw huisje te gaan wonen... Dat zal dan weer een puntje vooruit zijn waar ik rust in kan vinden..

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moon,

Nieuws over een eigen woning wat je een gelukkig gevoel geeft, maar je vind het ook best eng.
Het beeindigen van een relatie heeft je goed gedaan.
Dingen uitzoeken en daarna loslaten om zonder ballast nieuwe wegen te bepalen.

fijne dag!

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Hoi moonskin,

Brief + Huis + Beer = Zeisen / mc= Zonne
    Zonne - Toren - Ring
        Vosje - Lijkkist
            Wegen

Onverwacht goed nieuws krijgen over een appartementje (misschien bij familie).
Voorzichtige aanpak bij het maken van een keuze.

Liefs