Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Eva_84

Als je er een goed gevoel van krijgt, is het de juiste keuze voor jou.
Ik zie dat altijd als een rugzak die iedereen draagt en waar al je ervaringen, alles wat je hebt meegemaakt in je leven inzitten. Pas wanneer je alles er een voor een terug uithaalt, bekijkt en verwerkt, wordt de rugzak leeg en licht, valt er letterlijk een pak van je schouders en maak je ruimte voor fijne, nieuwe ervaringen. Niet altijd makkelijk maar op lange termijn een hele opluchting en verlichting.  :) Ik vind het heel moedig van je.

Voor je relatie:
Ruiker - Toren - Sleutel

Jullie hebben veel genegenheid voor elkaar en hebben plezier samen. Toch lijkt het alsof jullie er nog niet voluit voor gaan, elk bekijkt het vanop een afstand. Er wordt veel nagedacht, gepiekerd.
Jullie hebben zelf de oplossing in handen.

Sweetie

Hallo Moon,

Kind - Doodskist - Ooievaar...
, er komen nieuwe uitdagingen aan , je hebt je soms heel klein gevoeld maar daar komt nu verandering in je bent zaken uit het verleden aan het aanpakken en deze zorgen dat je sterker in het leven komt te staan , door dit komen er veranderingen aan , positieve veranderingen , begraaf het maar , je bent op goede weg Moon ....

Suzy

Moonskin

Dank je Suzy, Voel me de afgelopen week ook echt in kracht toe nemen. Heb minder verdriet, kan  beter met tegenslag omgaan en voel me al minder snel in een hoekje gedreven.

Vandaag zijn mijn kaartjes: Zeis - Beer - Hond

Zeis staat voor dreigend gevaar of breuk.. een breuk met mijn verleden, waardoor positieve ontwikkelingen tot leven komen en waar ik steun bij kan vinden van een goeie vriend??

Nog steeds moeilijk sommige kaarten te interpeteren.

Lieve groetjes Thea

Moonskin

Hallo Lieve Mensen,

Vandaag zijn mijn kaartjes: Tuin - Zeis - Klaver

Door doorzettingsvermogen en geduld kunnen er nu positieve veranderingen tot stand gebracht worden?

Dank voor jullie reacties!  :)

In liefde en licht ..

Groetjes Thea

Lief

Hoihoi,

Iets met de financiƫn van de ziektekosten is niet in orde.....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

Denk niet dat ik het die kan op moet zoeken. Op zich is daar toch alles echt in orde.

Denk dat ik dan eerder de kant van Harmonie, bezinning van oude denk patronen moet denken waar ik misschien een zeis doorhaal, deze afkap, om nieuwe positieve denk patronenen en handelingen er op na hou??

lieve groetjes
Thea

Eva_84

Tuin - Zeis - Klaver

Het doet me wat denken aan je kaartjes van gisteren (Zeis - Beer - Hond)
Wees voorzichtig met de mensen in je omgeving. Niet iedereen heeft het even goed met je voor, niet iedereen rondom je gunt je het geluk.

Groetjes,
Eva

Lief

hahaha, ik heb ergens verkeerd gekeken denk ik. Ik heb gekeken naar schip-zeis-boom.

dom, dom, dom.

Lief

Inderdaad iets wat afgekapt wordt in de sociale kring....

Sweetie

Hallo Moon,
Tuin - Zeis - Klaver

In je vriendenkring kot er iets onverwachts uit , het geluk wordt weggemaaid , tenzij dat de zeis als persoon staan , dan wordt er een jongere persoon in je vriendenkring ( of in je naaste omgeving , kan zelfs je zoon zijn ofzo .. ) gelukkig

Suzy

Moonskin

Hoi ...

Zo dat is even moeilijk .. Denk dat ik dit wel kan begrijpen. Daar ik dus zo bezig ben om oude emoties en behoorlijk wat trauma's te verwerken is het voor mijn vriend, maar ook voor al m'n vrienden echt wel moeilijk om mij er bij te hebben. Het is voor mijn vriend zooo moeilijk om een steun voor mij te zijn.. Denk omdat hij zelf ook wel bepaalde issues heeft waar ie op het moment niet veel mee kan.
Denk de kaartjes vooral te maken hebben dan met het feit dat ik misschien het meer alleen moet doen, niet altijd de steun in mijn omgeving en bij mij vriend zoeken...

Kaartjes van vandaag: Anker - Wolken - Vissen

Thuis gaat het allemaal wat moeilijk, maar met geduld komen er wel weer betere tijden?

Liefs thea

Eva_84

Hey Thea,

Anker - Wolken - Vissen

Wat moeilijkheden of onduidelijkheden ivm financiƫn. Wolken waaien gelukkig snel weg.

Groetjes,Eva

Sweetie

Hoi Moon , ja jij alleen kan knopen doorhakken ( zeis ) om echt vooruit te schieten

Anker - wolken - vissen ,
Je zit vast in je oud waarden en daar blijf je het vandaag wat moeilijk mee hebben , emotionele moeilijkheden

Suzy

Moonskin

Goeie morgen lieve mensen,

Kan ik me helemaal in vinden Suzy. Gelukkig ben ik met mijn emoties druk bezig om deze allemaal een plekje te geven en los te laten, al lukt me dat de ene dag makkelijker dan de andere. Heb het er ook echt wel moeilijk mee. Heel vervelend wanneer je constant in een soort van angst leeft, waar de angst totaal geen waarde heeft!!

Vandaag heb ik de volgende kaartjes getrokken: Zon - Hond - Zeis

Eerst de doodskist die maar terug blijft komen en nu is het de zeis... Waarschijnlijk moet er toch goed wat weg gemaaid worden.  ;)

Mijn interpretatie; Door de dingen van de zonnige kant te bekijken kan ik moeilijkheden met een goeie vriend of misschien wel mijn vriend positiever laten lopen?

Liefs Thea

kreeft

zon , hond, zeis,

opnieuw vertrouwen moeten krijgen, iets met een heer, een verziekte relatie?
piekeren om iets stop te zetten? een vriendschap?

grtj