Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Lief

hoihoi,

Uit onzekerheid iets verzwijgen. Er ontstaan misverstanden door. Behoefte om verzorgd/vertroeteld te worden. Een verbeterende prive situatie.
De heer wil ontrafelen wat er verzwegen wordt.

Fijne Zaterdag!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

Dank je voor je interpretatie... Ben afgelopen week mijn baan kwijtgeraakt. Moeilijke situatie wat dat betreft. Heb het hier heel moeilijk mee. De relatie met mijn partner is inderdaad verbeterd en gaat steeds beter, mede door mijn EMDR Sessies waarbij ik oude emoties makkelijker los kan laten. Mijn angsten en onrust is bijna helemaal verdwenen waardoor ik weer echt kan geniet van alles om me heen, maar vooral van de liefde van mijn partner. Dank je Lief.

Mijn LeNormand kaarten voor 27-7-2013:
Wolken + Zeisen + Hond = Vissen / mc= Ster
Ster - Heer - Ster
Lijkkist - Lijkkist
Ster

Een vriend is in accuut gevaar, maar het zal uiteindelijk wel meevallen.
Relatie word nieuw leven in geblazen en zal versterken.
Alles zal transformeren/veranderen waardoor nieuwe inzichten zullen komen?

Moeilijk om negatieve kaarten te interpreteren....

Liefs Thea

Lief

Hoi Moon,

Balen van je baan. Maar wie weet wat er hierdoor weer op je pad komt. Over een poosje is dit misschien het allerbeste wat je had kunnen overkomen.

Belangrijkste is dat je je beter gaat voelen en dat relatie verbeterd. Das veel belangrijker nu.

Ik ken het EMDR. Mijn dochter heeft het ook gehad, met de piepjes. En ze gaat nu nog 1 sessie doen, vlak voor haar bevalling. Tijdens haar zwangerschap zijn er toch wel wat zaakjes naar boven gekomen die ze nog 'recht wil zetten' zeg maar.

Kaartjes voor vandaag:

Wolken + Zeisen + Hond = Vissen / mc= Ster
Ster - Heer - Ster
Lijkkist - Lijkkist
Ster

Een tijdelijke breuk in een vriendschap wat emoties losmaakt, maar het komt weer goed.
Een nieuw begin met een heer wat succesvol is.
Enorme veranderingen. Probeer het niet te snel willen laten gebeuren. Je doel wordt toch wel bereikt.

Groetjes, Lief :)

Moonskin

Hoi hoi,

Ja Lief, best balen, maar zoals je zelf al zegt, misschien is dit wel goed op dit moment.
Ben zo ontzettend verbluft over het effect van de EMDR. Ik wens jullie een bijzonder blije bevalling toe.  :-*

Mijn LeNormand kaarten voor 28-7-2013:
Lijkkist + Slang + Anker = Vosje / mc= Vissen
Beer - Wolken - Kindje
Berg - Toren
Huis

Door transformatie en goed naar mijn innerlijke te kijken kan ik rust vinden.
Een man die ik nog niet helemaal kan doorzien, waar ik angstig voor ben.
Een blokkade waardoor het thuis nog steeds niet helemaal lekker loopt?

Negatieve kaarten vind ik altijd moeilijk te interpreteren....

Fijne zondag ... Liefde en Licht Thea

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 29-7-2013:
Vosje + Boom + Ooievaar = Kruis / mc= Klaverblad
Toren - Wegen - Ooievaar
Boom - Schip
Lijkkist

Liefs Thea

Lief

Hoi Moon,

Wantrouwen wat betreft de gezondheid op gynaecologisch vlak? Er komt verbetering, maar langzaam.
Je staat op een kruispunt in je leven, maar vind het lastig welk pad je gaat vervolgen.
Iets met de financien. bron van inkomsten valt weg.

groetjes, Lief :)

Moonskin

Hoi Lief,

Dank je voor je reactie en inzicht.. :)

Dat van de gynaecoloog kan ik niet echt plaatsen... maar misschien komt daar nog verheldering..
Sta zeker op een giga kruispunt in mijn leven.. Na 12 jaar te hebben gewerkt ben ik vandaag ontslagen.. Heeel vervelend omdat het financieel al niet heel lekker ging!
Maar soms moet er een deur sleuten voor er nieuwen open kunnen, dus ik probeer dus toch een soort van positief manier mijn weg te kiezen..

Liefs Thea

Lief

Hoi Moon,

Misschien groei van je onderbuikgevoel... meer vertrouwen krijgen.

Kijk je kruispunt rond en neem de richting waar je je goed bij voelt. Dan ga je altijd goed. Waar er deuren dichtgaan, gaan er zeker weer meerdere open. Door niet meer in een vaste situatie te zitten qua werk(vaak is het veilig, je krijgt je salaris en onderneemt daarin niets meer) zul je nu creatief moeten zijn en rond moeten gaan kijken wat je vaak meer oplevert dan de situatie waar je uitkomt. 1 stapje terug maakt straks 2 stappen vooruit meid. Je kunt het!

liefs, Lief :-* :)

Moonskin

Hoi Lief,

Dat kan helemaal kloppen. Op het moment ben ik ontzettend bezig mijn wantrouwen om te zetten in vertrouwen, wat al een aardig eind op weg is. Een maand geleden nog had ik last van angstaanvallen en wantrouwde ik ontzettend veel dingen/mensen. Nu na 2 sessies EMDR is mijn angst zeker met 80% weg en heb al veel meer vertrouwen dat alles goed zal komen.

Wat betreft het kruispunt waar ik nu sta zal ik zeker even de tijd moeten nemen om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn. Dit dan vooral qua werk en het zoeken naar een nieuwe baan. hahaha, mijn oud collega zei ook tegen mij: Komt goed meid, en nu goed onderhandelen bij een nieuwe werkplek en je zult er nog beter van worden ook!!  :-*

Dank je Lief

Knuf Thea

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 30-7-2013:
Roede + Anker + Hond = Heer / mc= Berg
Zeisen - Ooievaar - Zeisen
Brief - Brief
Hond

Beroepsmatige discussies over het werk en mijn loyaliteit daarin verlopen moeizaam?
Het is beter om veranderingen uit te stellen of veranderingen zullen succesvol zijn.
Er is een bericht onderweg van een goeie vriend?

Hmmmm .....

Fijne dag.. Liefs Thea

Lief

Hoi Moon,

Een liefdevolle man die je terzijde staat in onenigheid.
Angst hebben voor veranderingen.
Inderdaad een bericht van een vriend(in) wat jou kant opkomt.

Fijne dag!

Liefs, Lief :-* :)

Eva_84

Hoi Thea,

Je komt moeilijkheden tegen maar je kan rekenen op je trouwe vriend die je bijstaat.
Er komen veranderingen op een onverwacht moment en je zal inderdaad nieuws krijgen.

Liefs, Eva

Moonskin

Hoi hoi,

@ Lief en Eva, dank jullie voor jullie inzicht, Klopt, mijn partner is een super grote steun op het moment. Ik ga door een proces van grote verandering waar ik zeker iets angstig voor ben. Ben benieuwd wat dat bericht met zich mee zal brengen.

Mijn LeNormand kaarten voor 31-7-2013:
Kruis + Kruis + Vrouw = Vrouw / mc= Ooievaar
Kruis - Vrouw - Wegen
Vrouw - Beer
Lijkkist

Op dit moment kan ik het beste even niets doen, gewoon afwachten. Het lot zal bepalen welke veranderingen op mijn weg gaan komen.
Ik heb moeite ben angstig met het maken van beslissingen.
Het contact met een man zal eindigen, problemen lossen zich op.

Liefs Thea

Lief

hoihoi,

Het ervaren van veranderingen brengt tegenslagen en vertragingen met zich mee.
De moeilijkheden zaaien ook veel twijfel. Welke keuzes moeten er gemaakt worden.
Einde van een nare periode met afgunst en roddels.

groetjes, Lief :)

Moonskin

Hoi Hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 1-8-2013:
Zeisen + Vosje + Berg = Ruiker / mc= Zonne
Hart - Anker - Lelie
Muizen - Vrouw
Ster

Frustraties en roddels komen ten einde en maken plaats voor geluk.
Door de liefde die ik heb voor mijn werk, zullen er nieuwe kansen ontstaan.
Toch nog onzeker over mijn eigen kunnen en denken al is dit niet nodig.?

Hele fijne dag ... Liefs Thea