Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

kreeft

klaarheid en duidelijkheid in iets krijgen  :)

Sweetie

Moontje,
Vrouw + Schip + Sleutel = Vrouw / mc= Ster
    Maantje - Kruis - Boek
        Maantje - Boek
              Wegen
Je wil iets anders gaan aanpakken en voor jou is dit de oplossing , is ook het lot , ergens ervaringen gaan opdoen en dit leidt tot succes , je maakt grote sprongen , wel niet te emotioneel zijn .. mediteer nu en dan eens , dan kan je zuivere keuzes en beslissingen nemen .., je krijgt de kans ook om iets bij te leren

Suzy

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 27-11-2013:
Toren + Ruiter + Klaverblad = Wegen / mc= Roede
    Tuin - Schip - Hart
       Muizen - Brief
            Vosje

Zakelijke berichten welke mijn kant op komen met een positieve mededeling. Hierdoor kan ik misschien wel iets nieuws aanpakken of een nieuwe weg inslaan. Een uitnodiging mbt een reis die mij liefde en geluk kan brengen. Een bericht of meerdere berichten van de familie???

Hmmmmm zie het even niet helemaal..

@ Lief, Kreeft en Suzy, dank voor jullie inzichten.. ga ik zeker mee nemen de aankomende dagen!!

Toch een fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Moontje,

Toren + Ruiter + Klaverblad = Wegen / mc= Roede
    Tuin - Schip - Hart
       Muizen - Brief
            Vosje
Je ontvangt nieuws .. mail of gesprek via telefoon .. dit kan een ware opluchting voor jou zijn maar je moet wel strijdvaardig blijven , zien dat je discipline kan houden in je keuzes die je maakt , je kan precies je ogen niet geloven .. in wat er in het bericht staat ..

Suus

Eva_84

Hoi moontje,

Toren + Ruiter + Klaverblad = Wegen / mc= Roede
    Tuin - Schip - Hart
       Muizen - Brief
            Vosje

Ga je ergens naartoe voor het werk? Een evenement, vergadering op verplaatsing of zo zorgt voor een nieuwe impuls, wantrouwen tussen de collega's verdwijnt. Goed nieuws vanuit een instantie waardoor je voor een keuze komt te staan. Je goed voelen in een nieuwe omgeving.

@ Suus: een klein vraagje, welke kaartjes tonen dat je nieuws krijgt door bezoek, of brief, mail, telefoon? Dat zie ik nooit in de kaartjes.

:-*

Sweetie

Citaat van: Eva_84 op november 28, 2013, 16:55:03 PM

@ Suus: een klein vraagje, welke kaartjes tonen dat je nieuws krijgt door bezoek, of brief, mail, telefoon? Dat zie ik nooit in de kaartjes.

:-*

toren - ruiter , de toren staat ook vaak voor netwerk .. de ruiter is zowiezo nieuws , uit de toren kan het mail verkeer of telefoon zijn , de ruiter kan ook bezoek zijn , iemand die langs komt .. als de toren in combinatie met de ruiter , de vogels of de brief is het berichten via netwerk of telefoon .. dit zijn de combinaties die voor deze communicatie staan

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 5-12-2013:
Schip + Berg + Vissen = Wegen / mc= Toren
    Hart - Toren - Tuin
        Slang - Schip
            Zeisen



Kaart 16: Het Kasteel

Beroep: De beroepsactiviteiten die zich thuis afspelen zijn bevoordeeld en zullen succes kennen. In het andere geval wijst deze kaart erop dat je meer aandacht aan de thuis zal moeten spenderen.
Financieel: Met deze kaart is de financiële situatie veilig en mogen er niet al te veel problemen verwacht worden.

Maar nu eerst snel even naar het werk..  Vanmiddag maar eens kijken..

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*

Lief

hoi Moon,

Een verandering van koers waarbij je best een hobbel genomen hebt en die je aan het hart ging. Door deze keuze zijn er best wat emoties losgekomen.
De omgeving waar je nu zit biedt je rust en je voelt je er goed.
Er heerst jaloezie om je heen.

fijne dag!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

hoi moontje,

Schip + Berg + Vissen = Wegen / mc= Toren
    Hart - Toren - Tuin
        Slang - Schip
            Zeisen
Een verandering die ook wat moeilijkheden met zich meebrengt, waar je nog (financiële?) keuzes gaat moeten maken. Er is ook een instantie in betrokken.
Even wat minder contact met je vriendenkring? Je wat terugtrekken om zaken in orde te brengen.
:-*

Sweetie

Moontje,
Schip + Berg + Vissen = Wegen / mc= Toren
    Hart - Toren - Tuin
        Slang - Schip
            Zeisen
OOk jij probeert met je emoties om te gaan , niet achteruit kijken meid , is nergens voor nodig , je schip is al weg en de storm kan wel gaan liggen , wees echter wel voorbereid waar je wil naartoe gaan , trek je niet terug van bepaalde lopende zaken en maak af waar je mee bezig bent .. ook al vind je het moeilijk en lastig

Suus

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Schip + Berg + Vissen = Wegen / mc= Toren
    Hart - Toren - Tuin
        Slang - Schip
            Zeisen

Mbt handselszaken loopt het allemaal wat moeizaam, door de hindernissen en problemen onder ogen te zien en de juiste keuzes te maken zal hier weer vooruitgang geboekt kunnen worden en kan ik groeien.
Op het moment kan ik me iets eenzaam voelen, zelfs wanneer ik omringd ben door m'n vrienden.
Mbt een spirituele reis kan ik beginnen met het doorhakken van knopen. Of een reis met omwegen waarin voorzichtigheid geboden is en teleurstellingen kunnen voorkomen.

@ Lief, Eva en Suus, Ja een reis, ook mbt mijn emoties. Wel kan de storm nu weer gaan liggen en kan ik dan misschien eindelijk weer een beetje positieve ruimte creeeren in mijn financiele situatie. Zijn nog wel wat hobbeltjes recht te strijken, maar daar ben ik hard mee aan het werk. Dank liefies..

Mijn LeNormand kaarten voor 6-12-2013:
Zeisen + Wegen + Ster = Vogels / mc= Vissen
    Maantje - Klaverblad - Heer
            Vissen - Lelie
                   Heer

Omdat ik bepaalde situaties en zaken wil beeindigen, zal ik keuzes maken waardoor ik opnieuw kan beginnen en de weg naar succes weer open zal gaan staan. Het brengt in ieder geval duidelijkheid.
Erkenning of promotie mbt op het werk (door keuzes) en mijn mannetje daarin staan.
Financiele steun en/of geluk van een oudere heer of welke mij hier in advieseerd.

Kaart 50: De Ruine


Beroep: Door slecht beheer en het terugvallen van de beroepsactiviteit zal de situatie op beroepsvlak teruglopen. Er treedt een verlies van werk op.
Financieel: Er komen catastrofes af op financieel vlak. Investeringen en transacties zijn riskant en leveren gevaar op. Er is een algemene financiële teloorgang.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 8-12-2013:
Ooievaar + Boek + Wegen = Vrouw / mc= Huis
    Slang - Vogels - Beer
        Toren - Brief
            Zeisen

Veranderingen door nieuw verkregen inzichten en een nieuwe start die ik heb gemaakt..
Met omwegen berichten die komen .. aangetekende brief??
Bericht van instantie ...

later nog maar eens kijken..

Fijne dag nog even..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Moontje,
Ooievaar + Boek + Wegen = Vrouw / mc= Huis
    Slang - Vogels - Beer
        Toren - Brief
            Zeisen
Verandering , iets wat je zal studeren of bestuderen en je hoopt dat je hieraan kan voldoen om keuzes te maken , er komt een bericht van een moederfiguur die nogal wat zenuwachtig kan zijn , ook een bericht van een instantie waardoor er iets definitiefs is beslist .. zou positief moeten zijn ..

Suus

Moonskin

Hoi lieve mensen,

Alleseerst natuurlijk heeeeele fijne feestdagen toegewenst aan iedereen!!
Vandaag maar weer eens kaartjes getrokken:

Tuin + Roede + Berg = Ster / mc= Kruis
    Zonne - Maantje - Ruiter
        Brief - Sleutel
            Hart

In m'n omgeving is er wat onrust welke wat hindernissen/problemen met zich mee brengt welke ik moet verwerken. De zon zal weer gaan schijnen mbt mijn gevoels leven door een bezoekje wat ik krijg.
Een bericht met een oplossing/verheldering of waardoor ik een keuze kan maken mbt hartzaken.
Het heeft alles wat te maken met karma/lot..

Geniet allen..

Liefs Thea  :-*

Lief

Lieve Moontje,

Hele fijne dagen Thea. Geniet ervan!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...