Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Eva_84

Dag Thea,

Ring - Schip - Boom

Je vaart een nieuwe koers uit ivm een relatie/verbintenis (hoeft niet te betekenen dat de relatie beëindigd wordt, maar je gaat er op een andere manier mee om). Het zal voor jou een verbetering betekenen, je krijgt er meer energie van.

Eva

Moonskin

Hoi Eva,

Wat een fijn bericht... Klopt ook helemaal, we zijn de afgelopen tijd ook echt wel bezig geweest om een draai te vinden hoe we het fijnst met elkaar kunnen leven en zijn... Ik was nogal bezig met hem en onze relatie ipv met mezelf en onze relatie... Ben nu bezig om vooral lekker met mijn dingen bezig te zijn en daarnaast gewoon lekker te genieten van wat daar bij komt! Het is niet eenvoudig om negatieve gewoontes om te zetten in meer positieve, maar ben daar wel heel bewust mee bezig.
Zaterdag begon bijvoorbeeld heeeel beladen. Nadat ik wat tijd voor mezelf had genomen en mijn eigen gang ben gegaan kwam mijn vriend op een gegeven moment naar mij toe (voor de verandering, want ik kwam altijd naar hem toe) waarna hij en ik daarna samen van een superweekend kunnen genieten.
Ik weet dat ik mijn energie anders kan gebruiken, waardoor ik ook zeker meer energie over zal houden voor de leuke dingen in het leven!

Ontzettend bedankt voor je reactie. :)

Lieve groet Thea

Sweetie

Citaat van: Moonskin op juli 08, 2013, 10:53:43 AM

Vandaag heb ik de volgende kaartjes: Ring - Schip - Boom

Kan ik dit ook aansluiten op mijn gaande weg??
Ring en boom staan voor laffe streek vriend, 

Nee nee Moon , niet zo negatief  :D de ring is een mooie kaart en de boom met het schip staat voor een verandering aanbrengen in je levensloop ( boom) met iemand die je kent waar je mee in verbinding komt te staan of staat , komt er wat liefde jou richting uit

JA je kan die aansluiten op jou weg

Suzy

Eva_84

Blij dat je je erin herkent  :)

Het is een cliché dat je in de eerste plaats jezelf graag moet zien om op een evenwichtige manier in een relatie te staan met een ander, maar het klopt.
Je hebt de stap hebt genomen om onverwerkte zaken uit het verleden aan te pakken, dat zal je helpen om vrede te vinden in jou, en dat ook uit te stralen naar anderen. Door aan jezelf te werken, tijd voor jezelf te nemen, zullen ook je relaties veranderen en oprechter worden (niet alleen in de liefde, maar vb ook familie en vriendschappen), en dat maakt je gelukkiger en gezonder.
Liefs, Eva

Moonskin

Kaartjes voor vandaag: Klaver - Berg - Brief

Mijn eerste oogopslag slecht financieel bericht!?

Liefs Thea

Sweetie

Hallo Moon,
Klaver - Berg - Brief

Je bent in iets geblokkeerd , het je iets verkeerd begrepen of heb je nieuws gekregen waarbij je iets moet verwerken , het geluk ligt hierin geblokkeerd

Suzy

Moonskin

Hallo Suzy,

Gisteren natuurlijk wel mijn eeste sessie EMDR gehad, maar die is op zich rustig verlopen. Morgen heb ik wel een functionerings gesprek op mijn werk en ik heb de afgelopen anderhalf jaar best slecht gepresteerd ivm mijn depressie en onverwerkte emoties (vandaar ook mijn EMDR behandeling).

Hoe moet ik dat zien: het geluk ligt hierin geblokkeerd?

Dank  :-*

Sweetie

Moon,

Je zal echt aan jezelf moeten werken om het geluk te vinden , je voelt je niet optimaal ( berg ) en je hebt niet het gevoel van echt gelukkig te zijn , de boodschap ( brief ) is dat je dit moet aanpakken , er komen veranderingen schoppen 7 maar hou het positieve erin zo zal je je weg naar het geluk vinden

Suzy

Moonskin

Dank je Suzy,

Gelukkig ben ik hiervan ook heel bewust en daarom ook ontzettend met mezelf aan de slag gegaan om mij weer beter/gelukkiger te kunnen voelen....

Liefs Thea

Moonskin

Dagkaartjes van vandaag: Toren - Doodskist - Maan

Ohw ohwww... Vandaag staat mijn functionerings gesprek op de agenda. Ik zie hier zowiezo altijd ontzettend tegenop, maar met deze kaartjes toch nog veel meer!!

Kan dit betekenen dat dit helemaal geen functionerings gesprek gaat zijn, maar dat ik misschien te horen krijg dat het afgelopen is??? Ben al een dik jaar best wel depressief, al probeer ik met alle kracht die ik bezit zo goed mogelijk te functioneren, maar het kost me veel moeite en ik weet dat ik best slecht heb gepresteerd het laatste jaar....  :-[

Liefs Thea

Eva_84

Dag Thea,

Toren - Doodskist - Maan

De kist kan staan voor een nieuw begin ivm je werk, veranderingen. Uit de toren kruipen waarin je jezelf afzondert, het gesprek aangaan en dat gebruiken als een kans om veranderingen ten positieve aan te brengen.

Veel succes met je gesprek!
Liefs, Eva

Moonskin

Hoi Eva,

Dank voor je uitleg, ben nu zo anders het gesprek ingegaan en.... het was een heel positief gesprek. Ze waren trots op me dat ik zelf stappen heb ondernomen om met mezelf aan de slag te gaan dmv de EMDR sessies die ik nu aan het doen ben. Heb wel het advies gekregen om wat structuur in mijn werk te brengen, voor mezelf en zodat het misschien allemaal minder druk op mijn schouders legt. Tevens moet ik een prioriteiten lijst maken en wanneer er collega's komen met andere werkzaamheden dan op de prio lijst staan, moet ik dit eerst met mijn manager bespreken!!

Ik zou echt eens wat positiever naar het leven kunnen gaan kijken, want het is allemaal niet zo donker!  :-*

Liefs Thea

Moonskin

Hoi Lieve Mensen,

Mijn kaartjes voor vandaag: Kind - Doodskist - Ooievaar...

Mijn eerste ingeving: Ben op dit moment bezig om het kind in mij te troosten en te helpen oude traumatische ervaringen te verwerken.. Hierdoor kan ik oud zeer loslaten en weer nieuwe kansen ontwikkelen om te beginnen met een schone lei...?

Liefs Thea

Eva_84

Goeiemorgen,

Kind - Doodskist - Ooievaar

Opnieuw de kist in je kaarten. Je zit volop in een transformatieperiode, een periode van groei, verandering, vernieuwing. Afsluiten van het verleden, een nieuw begin voor jou.

:)

Moonskin

Hoi Eva,

Ja de kist komt telekens naar voren bij mij en heeft het ook zo bij het rechte eind. Ben al zeker een jaar bezig met een heel zwaar transformatie proces. Ik weet dat ik al een heel eind op weg ben, maar ook dat er nog zeker een lange weg te gaan zal zijn.. Het geeft een goed gevoel dat ik een het groeien ben en op dit moment zeker bezig het verleden ook echt af te sluiten... Dit heeft dan ook vooral betrekking op mezelf..

Voor mijn relatie heb ik de volgende kaarten:
Ruiker - Toren - Sleutel

Kan ik dit zien als dat ik geduldig moet zijn, zodat we beiden op onze eigen tempo uit onze schulp kunnen kruipen (transformeren), waarna we samen met een schone lei verder kunnen??

Dank voor je altijd fijne uitleg. :)

Lieve groetjes Thea