Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Hoi Audrey,

Dank je voor je inzichten..

Dat standvastige gevoel en de zekerheid dat mijn genomen besluit ok is komt steeds sterker naar voren.
Emotioneel gepieker en negatief denken ben ik best veel mee bezig om hier een einde aan te maken en wat positievere gedachten alleen nog maar uit te stralen dat is wat ik wil.
Op het moment bezig met het zoeken naar een nieuwe woning, waar ik misschien wel hulp van een vriend bij ga krijgen...

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Hoi Thea,

Roede + Zon + Ring = Zon / mc= Hart
    Wolken - Tuin - Tuin
        Boek - Huis
             Lelie

Gesprekken over relaties geven je nieuwe inzichten. Onduidelijkheden op een evenement in je omgeving. Steun van iemand bij het zoeken naar een woning.

Fijne dag!

Lief

Nou Moon,

Alles is al gezegd. Hopen dat de nieuwe woning snel een feit is.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi hoi,

Dank jullie Eva en Lief... Het zou zo een verademing zijn als ik een nieuw plekje zou kunnen betrekken, zou zoveel spanning ed weg nemen..

Maar ik blijf positief denken en het komt vast allemaal op z'n pootjes terecht!!

Lief

Mijn deze instelling heb je de helft al gewonnen Moon :D

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 8-10-2013:
Maantje + Zonne + Vissen = Ring / mc= Berg
    Brief - Vrouw - Muizen
          Tuin - Ster
              Kruis

Kaart 27: Het Altaar

Beroep: Deze kaart duidt op een harmonie in het beroepsleven en er kan zelfs een liefde opduiken. Financieel: Er zijn gunstige invloeden op je financiële transacties, wat je toestand zal bevorderen. Samenwerken zal trouwens een gunstige invloed hebben op je financiële toestand.

Eerst aan het werk.. vanmiddag kijk ik even verder.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-* :-*

Audrey

Beste Moonskin,

Een fijn contact in de avond geeft prettige gevoelens.
Je krijgt iets terug of twijfelen over een besluit.
Iets nieuws begint t.a.v. werk of je sociale omgeving.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Hoi hoi,

Eindelijk even lekker tijd voor mezelf... hmmmmm  ;D

Mijn LeNormand kaarten voor 8-10-2013:
Maantje + Zonne + Vissen = Ring / mc= Berg
    Brief - Vrouw - Muizen
          Tuin - Ster
              Kruis

Succesvolle periode waardoor geld weer gaat stromen.
Een bericht waardoor het geluk en voorspoed weer terug zullen keren.
Door creativiteit zullen inzichten en inspiratie komen welke mij andere wegen doen vinden.

Kaart 27: Het Altaar

Beroep: Deze kaart duidt op een harmonie in het beroepsleven en er kan zelfs een liefde opduiken. Financieel: Er zijn gunstige invloeden op je financiële transacties, wat je toestand zal bevorderen. Samenwerken zal trouwens een gunstige invloed hebben op je financiële toestand.

@ Audrey, momenteel ben ik in de avond lekker alleen, ook behoefte aan, heb dat zolang niet gekunt. Sinds gisteren begin ik me weer beter in me vel te voelen, hierdoor krijg ik zeker mijn vertrouwen en goed gevoel weer terug.. Dank je voor je inzichten..

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 9-10-2013:
Brief + Zeisen + Tuin = Berg / mc= Lelie
    Ruiter - Lelie - Boom
        Zonne - Anker
               Lelie

Verrassende berichten welke mij van richting doen veranderen.
Goede berichten die komen mbt de gezondheid/groei, harmonie in familiekringen.
Met kracht en grote inzet op het werk zal ik successen boeken en erkenning krijgen.

Kaart 22: Het Plan

Beroep: Er is veel actie in het beroepsleven en dit zal vooruitgang brengen. Door je in te zetten zal je succes oogsten en dus bereiken wat je wenst.
Financieel: Als je een stap vooruit durft te zetten, zal je goede resultaten boeken. Als je toch moeilijkheden ondervindt, zal je zo tot vooruitgang komen en mooie successen verkrijgen.

Fijne dag allemaal.

Audrey

Beste Moonskin,

Bewust iets afkappen of van je afzetten zodat er plaats wordt gemaakt voor posiviteit.
Steun ontvangen vanuit een onverwachte hoek.
Bezoekje aan een dokter óf t.a.v. werk wordt er ergens aan vorm gegeven, iets krijgt een basis.
Met vertrouwen en optimisme verder komen in je levensproces.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Ohwww Audrey,

Wat een fijne woorden.. Ze komen ook duidelijk binnen.. Bewust iets afkappen EN van me afzetten, waarschijnlijk mijn ex, maar ook mijn drang om controle te houden over alles wat buiten mij ligt, mijn negatieve gedachten e.d... Hier ben ik wel heeeel bewust mee bezig om die van me af te zetten.
Bezoekjes aan de dokter nog niet gehad, maar op mijn werk ergens een basis gaan vormen is zeker het geval.. Het is vooral chaotisch en ongeorganiseerd.. onze manager gaat morgen een plan voor meer structuur en een betere organisatie aan ons presenteren..
Sinds een paar dagen elke ochten positieve affirmaties aan mezelf aan het geven.. sta lekker onder de doushe en alles wat er in me op komt wat positief aan mezelf is zeg ik tegen mezelf... Dit helpt ontzettend bij het loslaten van de negatieve gedachten, maar ook om op een positieve manier verder te kijken..

Thanxx  :-*

Liefs Thea

Moonskin

Mijn LeNormand kaarten voor 10-10-2013:
Berg + Maantje + Ster = Sleutel / mc= Kruis
    Ooievaar - Vogels - Kindje
            Vrouw - Ring
                 Hond

Problemen op het werk worden overwonnen en met nieuwe inzichten zal er weer optimisme ontstaan.
Veranderingen waar over gepraat word, het is een nieuw begin..
trouw zijn aan vrienden om me heen.

Kaart 32: De Lantaarn

Beroep: De werksfeer in verpest door een grote competitie en conflicten. Dit zal het uiteindelijk resultaat schaden.
Financieel: Plots komen er uitgaven voor reparaties en er kan een financiële crisis Ontstaan.

Fijne dag allemaal...

Lief

Pff, heldere duiding weer. Niks meer aan toe te voegen.

fijne dag Moon :-*

liefs, Lief :)

Audrey

Beste Moonskin,

T.a.v. werk zijn er oplossingen waardoor een probleem succesvol wordt opgelost; er wordt een nieuw begin gemaakt.
Gesprekken over veranderingen, wensen en vernieuwing.
Vertrouwen in samenwerking.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Mijn LeNormand kaarten voor 12-10-2013:
Ster + Kruis + Lijkkist = Hart / mc= Ster
    Ster - Lijkkist - Maantje
          Hart - Huis
              Heer

Met succes zal een cyclus in mijn leven volbracht worden, waardoor er een nieuwe start gemaakt kan worden.
Succesvol oud zeer verwerken waardoor waardoor emoties weer gaan stromen, ook spiritueel.
Door liefdevol met mezelf om te gaan zal ik me weer goed en krachtig gaan voelen.

Kaart 2: De Ster van de Man

De ster van de man, wordt gebruikt als persoonlijkheidskaart, de mannelijke partner, de echtgenoot of een man in het algemeen.

Kaart 34: De Ketens

Beroep: Je beroepsleven wordt bepaald door de omstandigheden en je zal je er dan ook moeten naar schikken. Je voelt je absoluut niet vrij, want alle inspanningen die je levert stuiten op verzet.
Financieel: Deze kaart duidt op financiële beperkingen en er zal streng moeten opgetreden worden.

Fijne dag allemaal...