Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 28-8-2013:
Klaverblad + Zonne + Maantje = Vrouw
     Sleutel - Brief - Ring
           Hart - Ster
              Huis
MagicCard= Slang

Gelukkige tijden zullen komen/verhogen en ik zal een diep zielsverwantschap voelen.
Brief of bericht komt met zekerheid mbt een overeenkomst.
Diepgaande liefde waarbij mijn hartewens vervult zal worden.

Kaart 19: De hoorn des overvloeds

Beroep: Alle beroepsactiviteiten worden bevorderd. Vooral in het contact met mensen, zoals bijvoorbeeld in de handel, komt er succes en geluk.
Financieel: Het is een kaart van overvloed en de financiële noden zullen ingevuld worden.

Hmmmmmmmmm Fijne dag allemaal...

Liefs Thea

Galileo

Geluk en positiviteit wat een vrouw emotioneel heel gelukkig maakt. Oplossingen worden aangereikt door een besluit aangaande een relatie. Innerlijk lijkt het of alles helemaal aan het ophelderen is bij jou. Mooie kaarten denk ik!  :)  Waauw! :)

Drijf je handel Thea? ;)  Als dit zo is geniet van je succes, je hebt er hoogstwaarschijnlijk hard voor moeten werken, ik gun het jou van harte!

Moonskin

Goeiemorgen  :)

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 29-8-2013:
Huis + Vrouw + Boek = Muizen
   Sleutel - Toren - Kindje
         Ster - Maantje
             Vogels
MagicCard= Brief

Er komen stabliere tijden aan maar ik heb me wel een soort van afgesloten.
Een scheiding zal komen met daarbij ook weer een nieuw begin.
Ik zal geluk ervaren op mijn werk met succes en erkenning.

Kaart 19: De hoorn des overvloeds

Beroep: Alle beroepsactiviteiten worden bevorderd. Vooral in het contact met mensen, zoals bijvoorbeeld in de handel, komt er succes en geluk.
Financieel: Het is een kaart van overvloed en de financiële noden zullen ingevuld worden.

Fijne kaartjes.... en een hele fijne dag allemaal...

Liefs knuffels Thea

Lief

Goedemorgen Moon,

Niks aan toe te voegen. Prachtig kaartje! Je zit op de goede weg meid. Moet een heerlijk gevoel zijn...

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

ik hoop echt dat je je draai daar vindt, Moon  :D
:-* :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 30-8-2013:
Ring + Toren + Toren = Brief
  Lijkkist - Klavers - Zeisen
   Zeisen - Vogels - Weg
MagicCard= Zeisen

Een relatie maakt me eenzaam en ik zal deze dan ook verbreken.
Gelukkig nieuw begin waarmee ik plotseling gewin en geluk waar ik niet op had gerekend.
Overdenkingenen en zorgen over een te nemen beslissing...

Al met al zal het oude weggemaaid worden om een nieuw begin te kunnen maken..

Kaart 6: De Piramide

Beroep: Er komen grotere verantwoordelijkheden in je leven. Deze zullen er echter ook voor zorgen dat je succes kent, vooral in commercieel opzicht
Financieel: Er komen financiële regelingen die mooie vooruitzichten geven. Berichten komen op je af die een verhoging van de inkomsten zullen weergeven.

@Lief en Kreeft, heb ook wel het gevoel dat ik op de juiste weg zit, wel een zware weg om te bewandelen. Niet alles is helder en eenvoudig en ik moet keuzes maken die me heel zwaar vallen.. Voel me nog niet heel gelukkig, maar weet diep van binnen dat het binnenkort allemaal heel anders, beter, fijner, lichter gaat worden..

Een hele fijne dag allemaal...

Liefs en knuffels Thea

kreeft

zal duimen voor jou Moon, dikke knuffel  :-* :-*

Moonskin

Hi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 31-8-2013:
Roede + Brief + Ruiker = Roede / mc= Ster
   Klaverblad - Kruis - Tuin
       Klaverblad - Tuin
             Wegen

Schriftelijke aankondiging van een gesprek waarin een positieve aankondiging gedaan gaat worden.
Gelukkige afsluiting van iets waardoor contacten met de omgeving toenemen.
Er komen veel positieve activiteiten aan waardoor er een emotionele betere periode aankomt.


Kaart 39: De Gekroonde Adelaar

Beroep: Deze kaart zorgt voor een goed contact met de omgeving, wat het beroepsleven bevordert. De evolutie verloopt gestaag, maar door de wijze opstelling van de consultant, zullen merkbare verbeteringen er komen.
Financieel: Er zit veel wijsheid en een goed beheer in de financiële zaken. Dit evenwicht wordt slechts heel zelden verstoord, want de toestand wordt steeds zoveel mogelijk in evenwicht gehouden.


Fijn weekend  :-*

Liefs Thea

Moonskin

Goeiemorgen deze vroege zondagmorgen,

Dankzij m'n lieve kittens zijn we al weer vroeg uit de veren  ;D

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 1-9-2013:

Muizen + Kindje + Klaverblad = Klaverblad
    Kruis - Beer - Huis
        Beer - Toren
           Vissen
MagicCard= Toren

Een nieuw begin dat toch niet door gaat, waardoor er een ander nieuw begin komt waar ik gelukkig mee ben.
Een heer, maar niet m'n partner, zal een belangrijke rol gaan spelen waardoor ik geborgenheid voel.
Iets met de belastingdienst?


Kaart 19: De hoorn des overvloeds

Beroep: Alle beroepsactiviteiten worden bevorderd. Vooral in het contact met mensen, zoals bijvoorbeeld in de handel, komt er succes en geluk.
Financieel: Het is een kaart van overvloed en de financiële noden zullen ingevuld worden.

Fijne zondag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen  :)

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 2-9-2013:
Anker + Ruiker + Kruis = Lijkkist
   Lijkkist - Ruiker - Lijkkist
      Ooievaar - Ooievaar
              Vissen
MagicCard= Ruiter

Stabiliteit en emotionele vervulling waardoor ik een les kan leren. Einde van iets, maar ook een nieuw begin.
Gelukkig nieuw begin, een transformatieproces.
Gehele omwenteling waardoor ik financiele voordelen kan verwachten.

Kaart 12: De Vogels

Beroep: Er is een verandering op komst in het beroepsleven. Na deze ommekeer zal de situatie in gunstige richting evolueren.
Financieel: De financiële problemen die men kende, zullen gunstig evolueren. De toekomst zal nog steeds grillig zijn, maar toch is er al wat meer zekerheid.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Lief

Mooi Moon,

Veranderingen alom. Prive en werk en het gaat allemaal de goede kant op. Wat wil een mens nog meer :D

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 3-9-2013:
Boek + Kruis + Hond = Lijkkist
  Boek - Hond - Boek
    Lijkkist - Lijkkist
            Ster
MagicCard= Zeisen

Een leering, innerlijke verdieping waardoor ik een nieuwe weg ga vinden. Vrienden gaan een belangrijke rol spelen in dit leerproces.
In de vriendschap zijn geheimen en ik ga nieuwe vrienden krijgen.
Iets is geindigd waardoor er een nieuw begin kan komen waar ik gelukkig van word. Ik zal me meer verdiepen in het spirituele...

Kaart 27: Het Altaar

Beroep: Deze kaart duidt op een harmonie in het beroepsleven en er kan zelfs een liefde opduiken. Financieel: Er zijn gunstige invloeden op je financiële transacties, wat je toestand zal bevorderen. Samenwerken zal trouwens een gunstige invloed hebben op je financiële toestand.

@ Lief.. Ja er is op het moment zoveel aan het veranderen en niet alleen om me heen, maar ik van binnen voel ik dat ik aan het groeien ben  :-*

Een hele fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 4-9-2013:
Vissen + Ruiter + Boom = Huis
   Anker - Wolken - Ruiker
         Boom - Beer
                Tuin
MagicCard= Boek

Berichten waarvan ik gelukkig word en dat ook zeker voort zal duren.
Op de werkvloer worden zaken duidelijk waardoor ik plezier krijg in mijn werk.
Stabiele vriendschappen waar veel gezelligheid bij komt kijken..

Kaart 15: Het Water

Beroep: Met deze kaart zal je beroepsleven beter worden of bestaan uit reizen en verplaatsingen. In andere gevallen zal je tegenstand ondervinden en zullen projecten niet goed uitdraaien.
Financieel: Je neemt geen echte stelling in je financiële kwesties. Deze passieve houding bezorgt je moeilijkheden.

Fijne dag allemaal...

Liefs Thea  :-*

Audrey

Beste Moonskin,

Iemand brengt een bezoek aan een arts?
Een emotioneel gesprek aan huis over iets dat niet in orde is.
Iemand wordt rust aanbevolen of daarover wordt gesproken.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 5-9-2013:
    Brief + Huis + Hond = Kindje
         Zon- Wegen - Zon
        Ooievaar - Ooievaar
                 Vissen
MagicCard= Vissen

Ik zal een bericht thuis krijgen van een goeie vriend, misschien mbt een kind.
Door juiste beslissingen te nemen zal ik geluk en tevredenheid ervaren.
Veranderingen alom waardoor ik geluk zal ervaren op allerlei gebieden.

Kaart 23: De Staf

Beroep: Door verplaatsingen te maken, contacten te leggen en zaken te bespreken met wettelijke figuren zal je resultaten boeken. Met deze kaart is het noodzakelijk om je inspanningen op te volgen, dan zal je succes kennen.
Financieel: Door je ondernemingszin, initiatief, creativiteit en gewoon goed geluk geraak je makkelijk genoeg vooruit.

@ Audry, dank je voor het meekijken.. De arts kan ik niet echt goed plaatsen, maar even opletten.. De afgelopen tijd veel emotionele gesprekken gehad, waardoor ik ook knopen heb door kunnen hakken. Hierdoor is de rust in huis zeker weder gekeerd.  :-*

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*