Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Hoi kreeft,

Dit kan prima kloppen, door oude relaties is mijn vertrouwen zodanig beschadigd, dat ik nu in mijn nieuwe relatie zoooo wantrouwend, onzeker en angstig ben. Hierdoor gaan we door een zware periode. We houden ontzettend veel van elkaar en ik denk dat we de storm wel zullen doorstaan, maar er zal van mijn kant nog veel geheeld moeten worden, waar ik dus ook hard mee aan het werk ben!
Zoooo graag wil ik mijn gedachten stop zetten, want daar zit alleen maar oude angsten, die op het heden echt niets meer zeggen. Mijn vriend heeft echt nog nooooooit iets gedaan waardoor ik hem zou kunnen wantrouwen... Ja geboren zijn als man (grapje natuurlijk)  :P

Dank je voor je reactie.

Liefs Thea

Moonskin

Mijn LeNormand kaarten voor 20-7-2013:
Sleutel + Kindje + Vissen = Lijkkist / mc=Roede
Zeisen - Roede - Wolken
Berg - Ooievaar
Klaverblad

Door oude emoties en gedrag los te laten zal er plaats komen voor nieuwe emoties en gedrag. Dit is zal niet makkelijk gaan, maar met doorzetting en hoop zal ik er zeker komen. Hierdoor zal mijn hart zich weer openen om liefde te kunnen geven en ontvangen en daar ook in te vertrouwen. Hierdoor kan ik weer genieten van het leven en zullen mijn relaties weer opbloeien?!

Liefde en Licht voor Alles..  :-*

Thea

Lief

Hoi hoi,

Oplossingen voor je innerlijke kind.Het zal emoties en vernieuwingen met zich mee brengen, al gaat dit niet zonder slag of stoot.
Iets wordt afgekapt door tweedracht en onduidelijkheden.
Het zal een hele klus worden je leven een andere wending te geven om het ware geluk te ervaren.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Mijn LeNormand kaarten voor 21-7-2013:
Zon + Brief + Boom = Brief / mc= Ster
Weg - Maan - Maan
Hond - Heer
Zeisen

Goed bericht komt naar mij toe, misschien een wens die uit komt? Door een keuze te maken kan een nieuwe weg ingeslagen worden (ben behoorlijke met m'n transformatie bezig, welke steeds lekkerder verloopt) die positieve veranderingen zullen brengen. Een mannelijke vriend, misscien wel mijn partner zal mij bijstaan. Door dit alles kan ik het oude nog beter loslaten/verwerken, waardoor het nieuwe zich kan ontwikkelen.

Liefs Thea en een hele zonnige dag gewenst!!

Lief

hoihoi,

Een verhelderend bericht wat duidelijkheid in iets schept en waardoor beslissingen kunnen worden genomen.
Keuzes maken wat betreft werk.
Je wordt ter zijde gestaan door een/je vriend om dingen af te kappen en een nieuwe weg in te slaan.

Fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi lieve mensen, hoop dat iedereen lekker geniet van het mooie zonnetje!!

Mijn LeNormand kaarten voor 22-7-2013:
Sleutel + Wolken + Muizen = Boek / mc= Vrouw
Schip - Vrouw - Kindje
Maantje - Wolken
Klaverblad

Het oplossen of afsluiten van een (financieel) probleem is belangrijk voor mijn verdere ontwikkeling. Het geheim van de oplossing ligt in mezelf.
Er is geld onderweg, maar wees niet te naief.
Mijn gemoedstoestand zal verbeteren, waardoor ik weer gelukkiger in het leven zal staan.

Liefs Thea

Sweetie

Hallo Moon,
Sleutel + Wolken + Muizen = Boek / mc= Vrouw
Schip - Vrouw - Kindje
Maantje - Wolken
Klaverblad

Oplossingen zoeken om het schip te draaien , het wordt te negatief in je hoofdje , je piekert over kleine dingen en deze worden in gedachten groter , bekijk de situatie eens anders , neem eens een afstand .. bv .. hoe of wat zou jij zeggen als de situatie van iemand anders was ? ... wat zou jij meegeven als raad .. en dan pas jij zelf ook die raad toe ! even je emoties uitstorten komt de krop in de keel los !

Suzy

Moonskin

Dank je Suzy, Goed idee om het allemaal eens van een afstand te bekijken en hoe ik zou reageren als het iemand anders was in deze situatie.

Mijn LeNormand kaarten voor 23-7-2013:
Boom + Lijkkist + Heer = Boom / mc= Huis
Kindje - Kruis - Sleutel
Kindje - Sleutel
Zeisen

Door een reinigings/transformatie proces die ik onderga zal uiteindelijk mijn thuissituatie veranderen. Er zullen zich oplossing aandienen voor de problemen met mijn innerlijke waardoor ik een nieuwe start kan maken. Een nieuw hoofdstuk zal gaan beginnen en ik kan knopen doorhakken.

Liefs Thea

Sweetie

Hallo Moon,

Boom + Lijkkist + Heer = Boom / mc= Huis
Kindje - Kruis - Sleutel
Kindje - Sleutel
Zeisen

Heb je kinderen ?
Of ben je een kindje verloren Moon ?
Sorry voor de directe vraag ..  :-[ ,

Moonskin

Hoi Suzy,

Geen probleem hoor.. Maar voor zover ik weet heb ik heel waarschijnlijk 18 jaar geleden een miskraam gehad, alleen is dat nooit bevestigd. Ik zou op dit moment ontzettend graag een kindje willen, maar dit zit er helaas nog even niet in. Al weet je het niet.. Hmmm ik moet wel zeggen dat ik 2 weken geleden best last van mijn buik had, wou een zwangerschapstest halen, maar heb dit nog niet gedaan.
Daarnaast is wel mijn zusje nu net 3 maanden zwanger en mijn beste vriendin net 2 weekjes... Voor m'n zus ziet het er allemaal goed uit, voor mijn vriendin iets minder omdat ze nog een spiraaltje heeft en deze er dus uitgehaald moet worden. Ik leef wel ontzettend met haar mee. Ook is de zwangerschap niet geplant en haar partner is er op het moment niet heel bij mee.. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Of misschien heeft het meer betrekking op mijn innerlijke kindje??

Dank je voor het meedenken suzy.

Liefs Thea

Sweetie

Moon,

Nee mijn gevoel zegt van niet , en deze kaartjes zien er niet schitterend uit om zwanger te worden ..
Weet je waar je gedachten zaten toen je de kaartjes legde ? of heb je een vraag gesteld ?

Suus

Moonskin

Hoi Suus,

Ik dacht eigenlijks nergens aan, heb m'n hoofd leeg gemaakt om 3 dagkaartjes te trekken. Zit al wel 2 weken dat ik even een testje moet laten doen omdat ik de afgelopen weken last van mijn buik had, maar op zich is dat over.

Heb ook echt even geen idee wat het dan zou kunnen zijn.. ben wel heel nieuwschierig nu.

Liefs Thea

Moonskin

Hoi hoi,

Kaartjes voor vandaag:

Roede - Zeis - Zon

Slecht nieuws, met een goede afloop?? Had een vraag gesteld over mijn werk, wat op het moment heel moeilijk en moeizaam gaat....

Liefs Thea

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 25-7-2013:
Kruis + Berg + Boek = Roede / mc= Anker
Berg - Roede - Ruiter
Maantje - Vogels
Lijkkist

Door verdriet en tegenwerking zullen geheimen boven water komen die zeker strijd met zich mee zal brengen.
Een ernstig gesprek met een vervelende uitkomst?
Na een moeilijke persionde komt er een nieuw begin?

Sluit denk ik wel wat bij mijn kaartjes van gisteren aan.

Liefs Thea

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 26-7-2013:
Boek + Kruis + Vogels = Klaverblad / mc= Huis
Boek - Vogels - Vosje
Klaverblad - Boek
Heer

Geheimen waar ik me zorgen om maak komen uit, maar zullen me ook helpen om bepaalde problemen op te lossen? Ik hoef me niet heel veel zorgen ze maken, verbetering is op weg?
Geld zal worden terug gegeven aan een heer??

Moeilijk....

Kan iemand me helpen deze kaarten iets helder te voelen/zien/lezen??

Liefdevolle dank Thea