Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 13-9-2013:
Wolken + Vissen + Anker = Schip
    Huis - Sleutel - Klaverblad
            Ruiter - Anker
                  Kruis
MagicCard= Ruiker

Problemen trekken langzaam weg en maken plaats voor verbinden met mijn gevoelens waardoor ik weer stabieler in het leven zal komen te staan. Meegaan op de stroom van het leven.
Een verhuizing komt eraan en dit brengt een gelukkig gevoel met zich mee.
Goede berichten mbt werk, ik zit hier op mijn plek.

Kaart 36: De Vogels

Beroep: Er is een bittere strijd aanwezig in het beroepsleven, want je wil opkomen voor je belangen, soms met teveel kracht, waardoor je op verzet kan stuiten.
Financieel: Je komt op voor je financiële belangen waardoor er discussies kunnen ontstaan over geld. Je zet toch je eigen ideeën door.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Audrey

Beste Moonskin,

In je emoties/gevoelens een beetje op en neer gaan door een probleem dat al een tijdje duurt.
Maar de oplossing ligt dichterbij dan je denkt of komt "plotseling" uit de lucht vallen, waardoor er een einde komt aan het probleem.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Lieve Audrey,

Dank je.. Het klopt helemaal wat je zegt. Zo heen en weer.. Moeilijk kan ik mijn keuze maken.
Maar ik weet dat het dichtbij ligt, of in mijzelf of hij komt aanwaaien/uit de lucht vallen.
Hoop alleen wel dat een oplossing snel komt of dit ik snel een oplossing zelf ga vinden.

Dank je Audrey.

Liefs Thea  :-*

kreeft

Moon,
heel blij dat je je plekje gevonden hebt  :D

fijn weekend  :D

Moonskin

Hoi hoi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 14-9-2013:
   Hond + Sleutel + Lelie = Ruiker
        Beer - Brief - Schip
           Wolken - Lelie
                 Kruis
MagicCard= Brief

Standvastige betrouwbare vriendschappen waarin vrede en geluk heersen.
Een bericht dat van ver komt (hopelijk van m'n vriendin uit Portugal).
Verdriet en ergernissen ondervinden in een relatie waardoor ik er een kruis door zal zetten.


Kaart 47: Het Verlaten Eiland

Beroep: Ondanks alle inspanningen blijven de resultaten in het beroepsleven uit. Je inspanningen worden niet erkend en dit leidt tot ontmoediging. Financieel: Er worden geen financiële engagementen genomen. Alle financiële aangelegenheden brengen problemen met zich mee. Je zal jezelf dus moeten beperken op financieel vlak om de moeilijke situatie te overwinnen.

Fijne zaterdag ...

Liefs Thea  :-*

Audrey

Beste Moonskin,

Een oudere vriend helpt je naar tevredenheid een oplossing te vinden.
Een knoop ergens in doorhakken voelt niet gemakkelijk aan.
Een verstopping, verkouden zijn of een griepje dient zich misschien aan. Geen idee eigenlijk (hoop het niet).

Goed weekend,
Audrey




Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 15-9-2013:
        Hart + Berg + Ruiter = Zeisen
            Ruiker - Wegen - Roede
                  Zon - Sleutel
                      Heer
MagicCard= Zeisen

Ik zal bepaalde tegenslagen moeten verwerken/overwinnen, maar ik heb hoop op een goeie afloop. Ik zal de teugels weer in eigen hand nemen.
Een mooie reis (innerlijk) welke ik ga maken waarin ik weer mijn grenzen ga stellen.
Krachtvol en zeker optreden mbt een heer.

Kaart 5: De Medaille

Beroep: De beroepssituatie evolueert naar succes. Alle beroepsactiviteiten zijn bevoordeeld met deze kaart. Hiermee kan je je ambities verwezenlijken Financieel: Er komt een gunstige wending op financieel vlak. Met deze kaart zijn alle goederen beschermd.

Fijne zondag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi Audrey,

Heb het ontzettend moeilijk met een beslissing die ik uiteindelijk echt moet gaan maken. Ik weet precies wat de beste beslissing is, maar zal deze maken met een heel zwaar en verdrietig gevoel.
Niet verkouden of echt ziek, maar mijn spieren zitten wel allemaal vast (denk een beetje van de stres van de afgelopen weken.. )

Dank je voor het meekijken  :)

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 16-9-2013:
   Zeisen + Anker + Wegen = Zonne
       Ruiker - Berg - Ooievaar
          Lelie - Klaverblad
               Maantje
MagicCard= Vrouw

Eerst snel maar eens naar m'n werk..  ;D

Kaart 41: De Doodskop

Beroep: Je hebt een grote kennis en je zal hiermee je beroepsactiviteiten kunnen bevorderen. Je hebt voordeel op beroepsvlak door je ruime ervaring.
Financieel: Er is een positieve evolutie merkbaar op financieel vlak. Deze kaart wijst ook op geld dat je nog te goed hebt uit erfenissen of onbetaalde rekeningen.

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Hey Thea,

Je hakt de knoop door en maakt een belangrijke beslissing, die positief zal blijken te zijn. Daarmee overwin je moeilijkheden en komt er verandering voor je. Op het werk een positief gesprek met een leidinggevende of een oudere collega.

Fijne dag  :-*

Lief

Niks aan Eva toe te voegen :D

Pracht kaart!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Met de gedachten dat ik voor het einde van het jaar een ander huis moet hebben, 1 omdat ik hier weg moet ivm renovatie en verkoop, 2 omdat ik hier al 9 jaar woon en zoooo veel heb meegemaakt. Ik wil nu echt met een schone lei beginnen.. Mijn plekje helemaal van mij maken  ;D

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 17-9-2013:
    Lijkkist + Huis + Ring = Ruiter
         Vogels - Vrouw - Boek
             Boom - Toren
                   Hart
MagicCard= Ruiker

Mbt mijn sessies EMDR heb ik binnenkort de 2 laatste sessies, ik voel dat ik al veel heb verwerkt en nieuwe emoties en reacties zijn in mijn dagelijkse leven al zichtbaar. Heling zonder gevaar op terugval  :)
Een nieuw huurcontract!! Dat zou ontzettend fijn zijn.  :D
Gesprekken met een vrouw over levenservaringen.
IK zal mij terugtrekken om mijn liefdesverdriet te kunnen verwerken.

Moeilijke kaartjes...

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*

Audrey

Goedemorgen Moonskin,

Bericht op huis over iets nieuws of over iets dat in ontwikkeling is.
Praten over documenten of het opdoen van een nieuwe inzicht door een gesprek.
Ziekenhuisbezoek of met verlangen uitzien naar stabiliteit/een nieuwe impuls.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 18-9-2013:
Lijkkist + Tuin + Vosje = Wolken / mc= Klaverblad
     Heer - Vissen - Tuin
        Boek - Hond
          Lijkkist

Een nieuw begin met veel nieuwe contacten, maar voorzichtigheid is geboden.
Een heer in de vriendenkring die mij gelukkig maakt.
Iemand uit de vriendenkring houd iets geheim, het gaat niet helemaal goed met diegene.


Kaart 11: De Duivel

Beroep: Het beroepsleven verloopt moeilijk en gaat gepaard met een vijandige sfeer. Er is veel tegenwerking, jaloezie en roddel aanwezig in je omgeving.
Financieel: Je draagt zware lasten op financieel vlak en er wordt veel verloren. Investeringen zijn met deze kaart uit den boze. Voorzichtigheid is geboden.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Audrey

Goedemiddag Moonskin,

Opgewektheid wordt een beetje bedrukt door een einde of een bepaald proces. Je bent voorzichtig of je vertrouwt iets niet helemaal.
Proberen je mannetje te staan, leiding te nemen mbt je eigen omgeving/welzijn.
Een vriend(in) helpt je inzicht te krijgen of een vriendschap die op het moment een beetje moeilijk ligt.

Hartelijke groet,
Audrey