Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Hallo Lieve mensen,

Ik lees al een tijdje mee op dit fantastische forum... Nu heb ik vandaag de kaarten Anker~Hart~Huis getrokken? Wie zou mij hier een iets over mee kunnen geven? Liefdevolle dank.

Groetjes Thea

Moonskin

Hallo lieve mensen,

Op het moment ga ik door een behoorlijk process van oud zeer loslaten .. Nu lees ik net dat Ooievaar + Berg het heel langzaam gaan van een dit process kan inhouden.. Maar wat als ik als 3de kaart De Doodskist hierbij heb getrokken? Hoe kan ik dit het beste interpreteren??

Dank voor jullie reacties :)

Liefs Thea

kreeft

#2
@Thea,
de doodkist wil zeggen dat je iets afsluit, een periode bvb, je bent aan het einde van de moeilijke periode en daarachter zit een nieuw begin,
het oude begraven om plaats te geven aan het nieuwe,  :)
grtj  :)

Moonskin

Hija lieve mensen,

Brief + Zon = goed nieuws. Maar zoals ik las hebben Brief+Beer en Beer+Brief verschillende betekenissen... Is dit ook zo voor Brief+Zon en Zon+Brief???

Dank voor jullie medegedachten!!

Liefs <3

Moonskin

Hi Kreeft,

Dank je voor je bericht... Klopt zo, ben er gelukkig al een heel eind mee en voel me met de dag vrolijker en lichter worden... <3

Liefs Thea

Moonskin

Hallo lieve mensen,

Vandaag trok ik de volgende kaarten: Tuin - Hart - Kind... Wie kan mij hier wat meer inzicht in geven??

Mijn liefdevolle dank :)
Knuf Thea

Moonskin

Hallo Lieve mensen,

Vandaag zijn mijn 3 dagkaartjes: Ooievaar + Hart + Lelie

Ooievaar + Hart staat voor verandering in een relatie, maar als ik hier dan de lelie bij neem, staat dat dan voor een positieve verandering in de relatie??

Lieve groetjes,
Thea

Sweetie

De lelie is een oudere persoon , is een positieve kaart , dus de veranderingen in gevoelens voor een ouder persoon

Suzy

Moonskin

Dank je Suzy,

Al zou ik zo niet kunnen bedenken wat voor een ouder persoon dat zou kunnen zijn... het zal zich vanzelf wel aandienen  ;)

Lieve groet Thea

Nathalie

hOI Moonskin


Ooievaar + Hart + Lelie


een nieuwe liefde op komst  !!!

groetjes  ::)

Moonskin

Hoi Orlana,

Zou het ook kunnen betekenen dat een bestaande relatie weer de echte liefde gaat hervinden?

Dan heb ik nog de vraag over mijn kaartjes van vandaag:
Hart - Muizen - Visser ~ Is dit misschien iets wat hierop aansluit??

Heb nu iets meer dan een jaar een relatie met veel ups en downs. Dit komt vooral doordat wanneer ik in een relatie stap ik vaak kamp met oude emoties, waarna ik dan ook mijn oude gedragspatroon weer handhaaf. Ik probeer hier iets aan te doen en ga deze week beginnen met een aantal sessies van EMDR om mijn oude emoties hopelijk wat versnelt los te kunnen laten, zodat ik iets makkelijker mijn oude gedragspatronen kan aanpassen. Mijn vriend en ik zijn bijzonder gek met elkaar, als is het moeilijk omdat ik mij zo aan hem vastklamp, constant bevestiging nodig ben, elke keer maar weer gerustgesteld moet worden dat het goed zit. Ik hoop door de sessies mijn angsten los te kunnen laten en de daaruit voortvloeiende negatieve gedragingen ook naar een positief gedragspatroon om te kunnen zetten.

Lieve Groet,
thea

Sweetie

Moon,

Dat ziet er dan goed uit want er komen veranderingen in je gevoelens
hart - muizen - vissen
Je piekert erover , je houdt je emotionele momenten vast , je kan meer dan je denkt Moon !
Laat maar stromen die gevoelens ...

Suzy

Moonskin

Dank je Suzy, zo fijn om te horen. :)

Vandaag waren mijn kaartjes: Schip - Doodskist - Lelie

Normaal zou dit staan voor een erfenis?! Maar omdat ik op dit moment in mijn leven behoorlijk met mezelf, m'n gevoelens, m'n emoties en m'n gedragspatronen bezig ben, kan dit daar dan een aansluiting op zijn..
Vandaag heb ik een afspraak voor mijn eerste sessies van het EMDR wat ik ga doen, dat gaat een super innerlijke reis worden, waarin ik hopelijk een helemaal oude emoties eindelijk vrij mag gaan laten, waarna ik hopelijk weer positiever in het leven kan gaan staan...?

:-*

Sweetie

Moon ,
Je slaat je erdoorheen , je wil de stilte doorbreken , je wil vooruit , als er iemand je wil helpen , laat gerust toe , dat scheelt, praat over je gevoelens , er niet mee blijven zitten

Suzy :)

Moonskin

Dank je Suzy,

Gelukkig ben ik er zelf ook van overtuigd dat ik er wel weer helemaal bovenop kom!!

Vandaag heb ik de volgende kaartjes: Ring - Schip - Boom

Kan ik dit ook aansluiten op mijn gaande weg?? Ring en boom staan voor laffe streek vriend, maar kan niet goed bedenken hoe ik dit kan zien... en het schip staat er dan ook nog tussen..!!

Dank voor de reacties <3

Lieve groet Thea