Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Lief

Hoihoi,

Een telefoontje wat oplossingen brengt waar je blij van wordt.
Een contractbespreking met een heer.
De wolken drijven weg van je huisje, er komt geluk boven te hangen.

Ik duim voor een leuke baan voor je. Het zit er aan te komen...

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

#91
Hoi Lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 9-8-2013:
Wegen + Boek + Boek = Klaverblad / mc= Hart
      Vogels - Ster - Heer
         Heer - Lijkkist
             Kruis

Geestelijke waarde die ik verkrijg door diep in mijn hart te kijken, welke mij blijdschap zal brengen.
Een fantastische onvergetelijke reis met mijn partner.
Een scheiding ligt op de loer welke een goed nieuw begin verkondigd...

@ Lief, Ik voel het ook, al zal ik nog wel even geduld op moeten brengen en ook thuis voel ik de wolken langzaam voorbij trekken en de ontspanning en plezier weer terug keren...  :-*

Fijne dag allen..

Liefs Thea

Eva_84

Hoi Moonskin,

Je maakt een keuze, misschien om een opleiding of cursus te volgen? In elk geval is het een keuze die je blij maakt. Je piekert over geluk met je partner maar dat is niet nodig.
Een afsluiting van een fase met een heer.

Fijne dag!

Lief

Hoi Moon,

Inderdaad een keuze qua opleiding/cursus. Iets gaan doen waar je blij van wordt en je hart ligt.
Praten over vernieuwingen met je partner.
Iets wat eindigt maar hierdoor worden er weer nieuwe dingen mogelijk.
Fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi hoi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 10-8-2013:
Ruiter + Kruis + Hond = Toren / mc= Boek
     Ruiter - Hond - Ruiter
         Toren - Toren
           Klaverblad

In een moeilijke periode waarin ik zelfs misschien wat depressief ben zal ik steun vinden bij vrienden, er komen ook weer goeie tijden aan.
Een bericht van een vriend zal ons dichter bijelkaar brengen.
Positieve ontwikkelingen waar ik van kan groeien en die mij gelukkig maken.

Beetje rare kaarten... maar goed  ;)

@ Lief en Eva, Een opleiding zit nog niet in de planning, maar je weet maar nooit, misschien kan ik veel leren uit de nieuwe baan die ik binnenkort misschien krijg. Ik hoop dat snel het conflict met mijn ex werkgever opgelost gaat worden, hierover zit ik nogal te piekeren...

Heel fijn weekend allemaal.

Liefs Thea

Lief

Hoi Moon,

Gesprekken met vrienden over zaken wat je op dit moment tegenwerkt. Hulp van een instantie wat het een en ander voor je uitzoekt.
Een bericht van een vriend geeft een gevoel van saamhorigheid.
Goede ontwikkelingen wat betreft je maatschappelijke positie.

Fijne zaterdag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Goeiemorgen  :-*

Mijn LeNormand kaarten voor 12-8-2013:

    Vissen + Zeisen + Klaverblad = Zeisen / mc= Maantje
       Lijkkist - Vogels - Vogels
                Tuin - Hart
                   Lijkkist

Financieel voordeel door een overwinning ivm een einde van iets (arbeidscontract).
Leed van korte duur vanwege een bericht dat mij rusteloos kan maken.
Veranderingen in de liefde waardoor er zich een soort van nieuw begin aankondigd.

Fijne dag allen.

Liefs Thea

Moonskin

Hoi hoi lieve mensen  :-*  :-*

Mijn LeNormand kaarten voor 13-8-2013:
    Lelie + Toren + Boom = Hond / mc= Vogels
        Kindje - Hart - Muizen
           Ruiter - Roede
                Vogels

Een advocaat die mij bij staat in een verziekte relatie (met mijn ex-werkgever).
De liefde die een tijdje minder is geweest in mijn relatie zal weer helemaal terug komen.
Een bericht waar ik niet blij van zal worden, maar het leed zal van korte duur zijn..

Belline kaartje:

Kaart 25: De Lier

Beroep: Deze kaart wijst erop dat je in je beroepsleven iets van je creativiteit of iets met schoonheid moet stoppen. Door positieve contacten kan je jouw beroepsleven bevorderen.
Financieel: Met deze kaart zijn er weinig financiële problemen, want deze worden verzacht en opgeheven. Zonder al te veel zorgen kan je wat geld investeren.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea

Eva_84

Hoi Thea,

Bedankt voor je duidingen. Ik kom ook regelmatig eens bij jou kijken maar heb er niets aan toe te voegen  ;)
Fijne dag!  :-*

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 14-8-2013:
    Kruis + Ruiker + Klaverblad = Roede / mc= Anker
        Ruiker - Roede - Kindje
              Tuin - Hart
                Lijkkist

Het einde van een vervelende periode breekt aan en goede tijden maken entree waar ik gelukkig van word.
Gesprekken met een vrouw over een nieuw begin.
Veranderingen die mij naar prettig en belangrijk gezeldschap brengen mbt een nieuw begin.

Belline kaartje:

Kaart 43: De Trompet

Beroep: De continue inspanningen die je je getroost hebt, zullen beloond worden en het succes in de gekozen richting is zeker.
Financieel: Je financiële situatie evolueert gunstig en de inspanningen zullen een veiligere situatie aanbieden. Het wordt zelfs beter dan je er op dit moment van Verwacht.

Fijne dag allemaal, maar eens afwachten wat de mijne gaat brengen...  :-*

Liefs Thea

Galileo

Even proberen...

Einde van een moeilijke periode, terug rust en geluk gaan ervaren na een periode van tweestrijd. Een dame die zich strijdvaardig/assertief opstelt om een nieuwe start te gaan maken. Op innerlijk vlak meer rust gaan ervaren, terug meer in harmonie komen wat een hele verandering is.

Eveningstar

Hoi Thea,

zat / zit je vast in een roerige situatie? Een onprettige situatie... hé het heeft ook te maken met je stabiliteit...
Waarschijnlijk je werksituatie, waarvan je nu nog de uitdeiningen van ervaart...?

Liefs,
Eveningstar

Moonskin

Hoi Hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 15-8-2013:
    Anker + Ruiker + Zon = Schip / mc= Lijkkist
        Lijkkist - Huis - Vissen
         Vogels - Klaverblad
                Vosje

Een nieuwe baan waar ik vreugde en blijdschap zal vinden en wat verbetering zal brengen op alle terreinen.
Financiele problemen (worden opgelost)
Een gesprek waar ik vrolijk van word, maar waar ik moet waken voor sluwheid.

Belline Dagkaartje:

Kaart 47: Het Verlaten Eiland


Beroep: Ondanks alle inspanningen blijven de resultaten in het beroepsleven uit. Je inspanningen worden niet erkend en dit leidt tot ontmoediging.
Financieel: Er worden geen financiële engagementen genomen. Alle financiële aangelegenheden brengen problemen met zich mee. Je zal jezelf dus moeten beperken op financieel vlak om de moeilijke situatie te overwinnen.

@ Eveningstar, tja, ben er nog steeds niet helemaal uit met m'n ex werkgever, de zaak loopt nog steeds. Vervelend is dat dit ook weer doorspeeld met het zoeken naar een nieuwe baan. Zeer onprettige situatie.

@ Galileo, Dank je voor je duiding, Ik hoop  zeker dat er aan een moeilijke periode een goed einde komt. Op het moment behoorlijke met mijn innerlijke bezig om weer in harmonie te komen met mezelf...  ;)

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea

kreeft

@Moonskin, ik wens je veel succes op werkgebied, het is niet simpel de dag van vandaag  :)
we zitten denk ik een beetje in hetzelfde schuitje  ;)
vooruit kijken, je bent beter dan degenen die je achter je laat  ;)

:-* :-*

Galileo

Is er iets naar je op komst wat met de financiën te maken heeft, iets waar je financieel recht op hebt brengt stabiliteit en positiviteit. Verandering thuis door iets met het financiële. Gesprekken die geluk brengen maar toch blijf je waakzaam, op je hoede.