Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Lief

Moon, ik wou dat ik iets toe kon voegen, maar het is weer super geduidt. Ik duim voor het huisje voor je. De liefde komt wel weer...

Fijne dag nog.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Hoi,

Dank je wel Lief... Kan niet wachten... Ik weet dat het gaat gebeuren.. Het is niet anders.. Alleen het wachten en niet weten waar, hoe het er uit gaat zien... M'n fantasie gaat soms alle kanten op  ;D Geduld is dan ook niet mijn sterkste kanten, maar word goed ontwikkeld op deze manier ;)

Mijn LeNormand kaarten voor 26-10-2013:
Schip + Klaverblad + Berg = Boek / mc= Anker
    Boom - Muizen - Roede
        Heer - Vissen
            Boek

De gelukkige tijden waar ik lang op wacht gaan komen. Het geluk gaat jammer genoeg ook gepaard met verliezen die voortkomen uit woordenwisselingen welke me wel zorgen geven, maar ik zal er zeker van leren en een nieuw hoofdstuk van mijn leven zal hierdoor aanbreken.. Uiteindelijk zal het stabiliteit in mijn leven gaan brengen. Ik moet wel wat op mijn gezondheid gaan letten.. Boom-muizen-roede Particliere doktersbezoek?? Een heer die iets geheim houd waar ik misschien geld van krijg?? Maar het kunnen ook gesprekken zijn over geldzaken.. Geheimen over geld waar woordenwisselingen over komen..

Niet helemaal duidelijk voor me .. de tijd zal het leren!

Kaart 29: De Twee Harten

Beroep: Deze kaart duidt een ontmoeting aan in het beroepsleven die een liefdesrelatie kan worden. Dit kan een grote passie met zich brengen.
Financieel: Geluk in de liefde kan de problemen op financieel vlak doen vergeten.

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeie stormachtige ochtend allemaal,

Mijn LeNormand kaarten voor 28-10-2013:
Vissen + Anker + Ooievaar = Vosje / mc= Vogels
    Sleutel - Ster - Zonne
        Kindje - Roede
             Hart

Financiele oplossingen zullen komen waardoor ik zekerheid en houvast vind en veranderingen kan komen. Door op je hoede te zijn en niet iedereen zomaar te vertrouwen zal er helderheid komen en nieuwe inzichten verworven kunnen worden. Nieuwe deuren zullen zich openen en plannen kunnen worden gerealiseerd waardoor het geluk kan schijnen of een wens in verulling kan gaan. Gesprekken zullen voor opheldering zorgen waardoor meningsverschillen opgelost zullen worden. Ruzies zullen weer bijgelegd worden.
Een nieuw begint komt met zekerheid mbt hartsaangelegenheden.

Kaart 11: De Duivel

Beroep: Het beroepsleven verloopt moeilijk en gaat gepaard met een vijandige sfeer. Er is veel tegenwerking, jaloezie en roddel aanwezig in je omgeving. Financieel: Je draagt zware lasten op financieel vlak en er wordt veel verloren. Investeringen zijn met deze kaart uit den boze. Voorzichtigheid is geboden.

Fijne dag allemaal en let op als je op pad gaat.. Waai niet weg!

Liefs Thea  :-*

Lief

Goedemorgen Moon,

Prachtige duiding weer. Al iets bekend qua woning?

Zeker goed vasthouden. this echt enorm de storm....

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Goeiemorgen Lieve Mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 29-10-2013:
Berg + Muizen + Wolken = Vosje / mc= Boom
    Lijkkist - Vrouw - Tuin
        Ruiter - Kindje
             Vosje

Ergenissen verdwijnen door negatieve gedachten te laten varen en problemen onder ogen te zien met intelligentie, hierdoor zal ik groeien. Problemen ervaren met een vrouw in de vriendenkring. Maar de ergenissen zullen ook weer voorbij drijven. Een nieuw begin is in aantocht, maar laat nog wel even op zich wachten.

Kaart 30: De Kruiken

Beroep: Kruiken moeten vol zijn en met deze kaart kan je dan ook succes boeken op beroepsvlak. Activiteiten zoals vergaderingen en etentjes zullen je beroepsleven bevorderen.
Financieel: Je spendeert gul in het houden van sociale gebeurtenissen en etentjes. Alles komt terecht en op financieel vlak kunnen er niet teveel problemen...

@ Lief, Jammer genoeg nog niets concreets.. Maar ik heb wel een goed gevoel dat het allemaal goed gaat komen. Ben er druk mee bezig en ben elke dag wel even aan het rondneuzen of er iets voor mij bij zit qua woonruimte...  :-*

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Goeiemorgen Moonskin,

Berg + Muizen + Wolken = Vosje / mc= Boom
    Lijkkist - Vrouw - Tuin
        Ruiter - Kindje
             Vosje

Een probleem of een blokkade lijkt te worden opgelost hoewel er nog onduidelijkheden zijn waar je wat wantrouwig tegenover staat. Je zit zelf nog in een proces van veranderingen, ook op creatief vlak.
Een jonge persoon uit je omgeving die niet helemaal eerlijk is tov je.
Fijne dag!

kreeft

@Moon, zal helpen duimen voor je huisje,  :D

grtj

Moonskin

Goeiemogen,

Mijn LeNormand kaarten voor 30-10-2013:
Lelie + Brief + Ooievaar = Klaverblad / mc= Tuin
    Berg - Lijkkist - Toren
        Vrouw - Brief
              Tuin

Een bericht krijgen (misschien van een ambtenaar) waaruit harmonie naar voren komt mbt verandering/verhuizing. Het brengt geluk met zich mee. Problemen worden overwonnen waardoor ik een einde kan maken aan een bepaalde situatie en ik weer kan gaan groeien. De moeilijkheden mbt een vriendschap worden overwonnen doordat ik mensen de ruimte geef. De communicatie die oppervlakkig was geworden zal weer gaan bloeien..

Kaart 31: De Doorboorde Harten

Beroep: Er is een zekere agressieve sfeer aanwezig in het beroepsleven. Het kan om strijd en onwil gaan. Al deze factoren leiden tot rivaliteit en conflict.
Financieel: Het wordt moeilijk om het financieel evenwicht te bewaren, want je zal tegenstand ervaren.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 31-10-2013:
Ster + Klaverblad + Wegen = Huis / mc= Lijkkist
    Hond - Hart - Boek
      Wolken - Vosje
              Tuin

Luisteren naar mijn innerlijke stem, m'n inuitie zal me helpen nieuwe mogelijkheden te zien. Door mezelf even af te zonderen kan ik bepaalde situaties achter me laten zodat er weer ruimte komt voor het nieuwe. Met een hele goeie vriend kan een nieuw hoofdstuk in onze vriendschap aanbreken of ik bespreek/overdenk of ik wel op de juiste weg zit. Ik heb hierover nog wel wat zorgen en het is beter niet iedereen en alles zomaar te geloven. Niet iedereen in de omgeving is eerlijk.

Kaart 31: De Doorboorde Harten

Beroep: Er is een zekere agressieve sfeer aanwezig in het beroepsleven. Het kan om strijd en onwil gaan. Al deze factoren leiden tot rivaliteit en conflict.
Financieel: Het wordt moeilijk om het financieel evenwicht te bewaren, want je zal tegenstand ervaren.

Fijne dag..

Liefs Thea

Lief

Hoi Moon,

Vernieuwingen waar je een fijn gevoel bij krijgt en nieuwe mogelijkheden/keuzes biedt.
Einde en nieuwe dingen wat betreft thuis/een huis.
Een vriendschap waar je je goed bij voelt, maar wat nog niet helemaal duidelijke vorm heeft.
Onduidelijkheden in de oprechtheid van een vriendenkring.

Fijne dag Moontje!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

Morgen ga ik dan eindelijk weer een huisje bezichtigen.. Heb er ontzettend veel zin in.
Nog even afwachten of het dan ook echt wat is, je weet maar nooit tot je er echt in staat.
Daarnaast zeker onduidelijkheden in vriendschappen... Weet op het moment niet goed wat ik er van moet vinden of denken.. Zomaar is het contact, of niet zomaar, maar wel op een appart niet heel fijne manier zomaar is het contact weg gevallen.. Had het gewoon helemaaaaal niet verwacht of zien aankomen.. Geen wolkje aan de hemel.. Of bijna dan niet.. :) (ze is wel wat zwanger geworden, maar daar kan je toch niet alles op gooien??) De tijd zal het leren... Wat blijft wat weg gaat, wat terug komt of wat helemaal nieuw op m'n padje komt... Ik probeer er zo open mogelijk in te staan..

Dank voor je duiding...

Liefs Thea  :-* :-*

Moonskin

Goeiemorgen deze vrijdagmorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 1-11-2013:
Lijkkist + Ring + Boom = Klaverblad / mc= Wegen
    Sleutel - Lelie - Slang
        Brief - Ruiter
            Heer

Eerst maar eens me klaar maken voor de dag.. Vanmiddag maar eens kijken..

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moon,

Wat heerlijk! Ik zal voor je duimen dat het huisje wat gaat worden. Niks fijners dan je eigen thuishaven.
Vrouwen kunnen last hebben van hormonen, maar hoeven dat inderdaad niet als excuus te gebruiken. Bekijk het maar even vanaf de zijlijn hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Goed zo, sta open voor alles. Wat je niet wilt schuif je weer weg. Wat je wel wilt pak je aan.

Mijn LeNormand kaarten voor 1-11-2013:
Lijkkist + Ring + Boom = Klaverblad / mc= Wegen
    Sleutel - Lelie - Slang
        Brief - Ruiter
            Heer

Een einde aan een contract/verbintenis door vervelend gedrag van de ander. Het zal je een goed gevoel geven en nieuwe wegen voor je openen.
Iemand die je vertrouwd biedt je mogelijkheden die tot vernieuwingen leiden.
Je krijgt nieuws en/of bezoek van een heer.

Fijne dag Moon!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 3-11-2013:
Roede + Muizen + Vrouw = Brief / mc= Lijkkist
    Vissen - Ster - Tuin
       Vosje - Kruis
           Vosje

Een verzoening mbt een dame zal binnenkort plaatsvinden. Een bericht hierover komt mijn kant op, hierdoor gaan we een nieuw begin maken. Financiele problemen worden opgelost of er komt helderheid hierin. Positieve ontwikkelingen mbt sociale contacten met inlevende en attentvolle mensen. Oneerlijkheid en bedrog worden minder, maar ik blijf op mijn hoede en vertouw niet iedereen zomaar.

Kaart 41: De Doodskop

Beroep: Je hebt een grote kennis en je zal hiermee je beroepsactiviteiten kunnen bevorderen. Je hebt voordeel op beroepsvlak door je ruime ervaring.
Financieel: Er is een positieve evolutie merkbaar op financieel vlak. Deze kaart wijst ook op geld dat je nog te goed hebt uit erfenissen of onbetaalde rekeningen.

@Lief, M'n huisje was erg fijn .. Hoop dat ik hier binnenkort in mag trekken, maar er was nog iemand die het zelfde dacht, dus nu is het even afwachten.. Het zal dan ook zeker het einde van een verbintenis brengen mbt mijn huidige huurbazen welke behoorlijk vervelend doen.. En het zal ook zeker een nieuwe weg voor me openen... Dank voor je lieve woorden Lief  :-*

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Moontje,
Mijn LeNormand kaarten voor 3-11-2013:
Roede + Muizen + Vrouw = Brief / mc= Lijkkist
    Vissen - Ster - Tuin
       Vosje - Kruis
           Vosje
je bent aan het opkuisen in je leventje , de grote schoonmaak in emoties zijn begonnen en komt daardoor meer zekerheid in je leven , je handelt wantrouwen af en maakt een nieuw begin mee ..
Krijg je een rouwbericht .. de komende dagen ..
Met de combi speelkaarten :
je komt in een tweestrijd terecht door een gemis , dit door een bericht die een einde aankondigt , er komen veranderingen in je leven waarbij je toch gewaardeerd zal worden in je omgeving , een overwinning in moeilijkheden waar je nu af en toe nog over twijfelt , je kan het al ben je toch heel voorzichtig in je handelen ..

Suus  :)