Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

#660
Marianne
Ja klopt heb het goed zitten had vannacht, angst, bang en achteruit gekeken wat ik allemaal heb fout gedaan
vandaag al beter dan vannacht, ik kijk ernaar en ervaar het ook , wat moet want dan weet je dat je een mens bent
Bedankt Mary anne  :)

Hallo Heleen
Ik heb genoten lieve Heleen we hebben eens geen klop gedaan ..
Ik heb angst ervaren vannacht, wakker geworden en eens de angst in de ogen gekeken en gezien dat ik ook niet perfect ben, en als je in de nacht wakker wordt dan pieker je meer dan overdag , het lijkt erger dan overdag alsof je in het diepste van je ziel kijkt en er niet meteen uitraakt, ik heb mijn lichtje gevonden en nu wil ik dat mijn lichtje groeit dat het heel groot wordt en naar buiten schijnt ..
Bedankt Lieve Heleen  :)

Mooie Vlinder
Ja gemengde gevoelens vannacht, ik ben er wakker van geworden en ben heel goed opgestaan alsof het mij heeft deugd gedaan, ik voel dat ik gestraald heb vandaag en dat heb ik ook aan de mensen te zien rondom mij, mij niet druk gemaakt op de weg en heel positief geweest ... ik heb de beker aanvaard zonder twijfel want als je het niet aanvaard is dit beledigend voor degene die het jou aanreikt
Bedankt Vlindertje lief  :)

dameblanche

wat ik fout heb gedaan hoor ik je hier zeggen suus......
je kunt nooit iets fout doen, je maakt een keuze en aan de hand van die keuze bepaal je je levenspad...
en het levenspad laat je zien wat er te LEREN  valt.....
dus van je 'fouten'moet je leren, we noemen het maar fouten of verkeerde keuzes, eigenlijk is het een 'foute beredenatie....
we moeten nu eenmaal leren...voor we bij petrus kunnen aankloppen...

Sweetie

Ja dat klopt maar als je al weet dat je fouten hebt gemaakt is al op zich een stap vooruit omdat je er al aan werkt en ze inziet  :D iedereen maakt fouten maar staan we daar ook bij stil ?  :D nu wel, het leven loopt niet altijd zoals je het zou willen

Sweetie

Voor vandaag
zwaarden 7 - munten 2

DE ONT-BINDING
Neem vandaag de ruimte in die je nodig hebt! Je oude bescherming toont barsten omdat je op Zielsniveau uit je voegen groeit. Het oude past niet meer bij je! Neem hier vandaag afscheid van. De ruimte is te klein geworden. Laat de rebel in jezelf ontluiken en kom op wat goed voor jou is!

Vlinder

Susy, gevoelens van angst je niet meer veilig te voelen maar je kunt hierzelf goed mee omgaan, je gaat spelenderwijs door je leven waardoor je kunt omgaan met oudere gevoelens van veilig of niet veilig.

liefs Vlinder :D

Sweetie

Vlindertje
klopt helemaal ik kan er mee omgaan en zie dat ik er gemaakt heb maar, tis waarschijnlijk de wijsheid die aan het komen is  :D :D :D
Bedankt mooi Vlindertje  :-*

Vlinder

Ach lieve suus, wijsheid komt met de jaren  ;D

Nee hoor, zo is het gewoon, zo werkt het :-*

dameblanche

wijsheid en grijsheid....ononkoombaar...alle 2 :P

kristina1975

haha meiden, gezellig hierr  en natuurlijk iedereen maakt fouten Suus en het is super om fouten te maken en fouten te herkennen en toe te geven. Wij zijn eenmaal mensen en geen machines  ;D

heel veel knuffels

Sweetie

Dat is waar lieve meid  :-*
we werken eraan  :D

Sweetie

voor vandaag
munten 6 - kracht

symbolonkaart
Alweer
PYTHIA
Vandaag beland je in een proces van ontwaken en je krijgt alle gelegenheid om belangrijke oplossingen vanuit eigen intuïtie te vinden. Je bent een tijdje van je intuïtie en diepere weten afgeleid en hebt gedreven op pasklare antwoorden en adviezen van waarzeggerij. Je komt vandaag tot de ontdekking dat voorspellingen je op een dwaalspoor brengen.

Vlinder

Lieve Susy,
munten 8 en de kracht

Munten 8 staat voor het harde werken, het zorgen voor een solide ondergrond voor inkomsten, samen met de kracht vind ik het sterk, je zal wat zelfbeheersing moeten tonen, dan heb je een kracht in jezelf gevonden waar je bergen mee kan verzetten.

liefs Vlinder

kristina1975

munten 6666 ;D

en weer Pythia. klopt toch Suusje, jij bent met hulp met geven en nemen bezig om een of andere terug te vinden en dat is erg fijn, doorgaan xxx

dameblanche

munten 6...
je hebt altijd alles alleen gedaan suus, daar heb je ook kracht weten ui te putten voor dat moment, maar momenteel werken je oude strategieen niet meer zo goed :-\

Sweetie

Vlindertje lief
Ik heb munten 6 lieve meid  :D maar de rest klopt helemaal
Bedankt lieve mooie Vlinder  :)

Lieve meid
ja die had ik de 11 de ook al .. en dat op 78 kaarten  :D
en ik ben het aan het vinden lieverd, de kracht in mezelf , mijn lichtje  :)
Bedankt lieve meid  :)

Mary anne
nee dat heb ik ondervonden daarom ben ik al nieuwe in gang aan het zetten  :)
Bedankt Marianne  :)