Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

 :o :o :o :o :o :o  :D :D :D :D :D :D :D :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Dank je wel liefste Ziel ... kom ier dak u knuffel  :D :D :D :D
Bedankt Lady's dat doet deugd  :-* :-* :-* :-*

Suus

Lief

Hee, gefeliciteerd :-* :-* :-*

Nu gaat het beginnen hoor. Leven begint bij 40. Rest was maar een voorproefje ;)

Inluiding van je 41e levensjaar. Heb je al kaartjes getrokken voor dit jaar? Ben zeer benieuwd.

Fijne avond.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

#1037
Bedankt Lief
:D :-*
Er staat mij nog wat te wachten dan !!
Ik had enkel 2 kaartjes getrokken maar ik leg een keltische verjaardag neer vandaag , ook bij de lenormandkaartjes zal ik keltische kruis leggen voor het komende jaar , dus allen dan naar mijn LN kaartjes  :D :)



                                                                                                     10. schildknaap bekers
                               5.De maan
                                                                                                       9. De magier

4. het oordeel        1.staven 4  // 2. munten aas.    6. koning bekers
                                                                                                       
                                                                                                       8. gematigdheid 
                             3. justice
                                                                                                       7. munten 3

martine

een hele gelukkige verjaardag suzy en 3 kussen en een dikke knuffel wil ik je geven van harte
groetjes tinneken

Sweetie


dameblanche

het keltische verjaardags kruis..
ofte wel welke krachten spelen er op dit moment voor suus...

kijkende naar kaart 1,2, 10 en daarbij ook kaart 8 dan hebben we al de vraag waar het om gaat.....

de boodschappen overbrengen, boodschappen vna boven mogen ontvangen eigenlijk, een stukje verder op de paranormale trap willen, durven zetten ook...

het enthousiasme, maar wordt geblokkeerd ook, je durft eigenlijk nog niet goed, het is er wel, je merkt het aan alle kanten, maar er daadwerkelijk iets mee doen, ermee aan de slag te gaan.....
brrrrr
komende vanuit jusitice....denk je te ligt gewongen te worden?????
wil je aan die twijfel een definitief einde maken, maar kun je het definitief, want dan kom je ook echt een stap vooruit, die drempel over, je angsten en onzekerheden kunnen overwinnen....
je merkt daar daar nog behoorlijk wat te spitten valt....
je meester daarover maken, zelfstandig handelen kunnen gaan.......

gewoon doen jonge dame..........................wees niet bang voor de magier...je bent DE MAGIER......
alle ingredienten zijn aanwezig...je hebt de staaf al in de hand!

Vlinder

 

Lieve suus,
nieuwe relatie,s, vreugde, harmonie, groei, succes, optimisme,
De komende tijd is vredig en heeft de hoop van toekomst inzich voor jou.
vreugde vol en zelfbevestiging, ga er lekker van genieten!

:-* Vlinder


Sweetie

#1042
Citaat van: marianne op oktober 17, 2012, 12:57:37 PM
het keltische verjaardags kruis..

Je zit er pal op.. ik wil en ik durf en dan BOEM die onzekerheid..., ik wil hogerop en zal hogerop geraken daar ben ik van overtuigd, alleen die twijfel blijft hangen maar ik zeg al dagelijks dat ik het kan , dus het komt .. zeker weten ,

Wat als die twijfel en onzekerheid verdwijnt Mary anne  ::)  ??
Kan je dat zien ?

Ik wil je hartelijk bedanken Mary anne  :-* :-*
Zo heb ik mijn voetje op het volgende trede gezet
;)
Bedankt

Sweetie

Vlindertje
Hog wat zal dit een mooi jaar worden
Zo hartelijk bedankt mooie lieve Vlinder
:-* :-*

Suus

heleen

Hoi Suzy.

Ook even naar je KK gekeken. Mooie kaarten, vooral 4e plaats het oordeel, de bevrijding is in het verleden al begonnen.
op de 8 plaats de engel van matigheid. Wij zien jouw schoonheid dus al.
Nu jij nog Suus. Je vraagt aan Marianne wat gebeurd er als de twijfel en onzekerheid verdwijnt.
Dat zou Marianne je natuurlijk kunnen vertellen, maar zou je het dan geloven?
twijfels en onzekerheden loslaten kun je alleen zelf, geloof en vertrouwen hebben in jezelf. de magier op de 9 plaats. De plek van onze angsten, dat is hetgeen wat je zelf moet overwinnen.
Ik wens je een fijn levensjaar tegemoet.

liefs

Heleen.

Sweetie

Heleen

ja dat klopt Heleen,ik heb mij bevrijd ...
Ja want dan valt de onzekerheid weg , maar ik moet deze los laten en ik ben daaraan aan het werken , om die onzekerheid te laten, ik zal ze overwinnen , ik weet wat ik wil en wil wat ik weet
Heel hartelijk bedankt Heleen  :-*

dameblanche

het gaat er nu om dat je je meester moet gaan maken, je de macht eigen maken, gewoon die attributen die voor je op tafel liggen, en die liggen er niet voor niks, gewoon te gaan gebruiken.
iedereen heeft die twijfels, maar gaanderweg raak je die kwijt.
laat je niet meer door wensen van anderen meeslepen, daar raak je van in de war, dan kun je niet meer naar je eigen intuitie luisteren, ook al zegt die innerlijke stem iets anders dan je eigenlijk zou willen horen.
je doet er goed aan om de komende tijd naar je dromen te luisteren, ook meer op je gevoel te vertrouwen.

let wel dat openstaan voor wat je innerlijke stem je vertelt en op je hode zijn voor je niet te laten meeslepen, is iets anders dan zweverig dor het leven gaan, waarbij je de werkelijkheid uit het oog verliest.

Sweetie

Mary anne
Ja ik zit in een ongeloofelijke twijfel periode maar ik tracht zoveel mogelijk het positieve op te halen en me niet laten neertrekken door het geaarzel,

Ja de ene periode is de andere niet en ik weet dat twijfels verdwijnen

Ik heb mijn kamertje bijna klaar en dat is voor mij iets waar ik zal gaan in openbloeien ,meer naar mijn intuitie luisteren , meer naar het alleen zijn met mijn gedachten en mijn kaartjes ...
Ik zal naar mijn dromen luisteren en vertrouwen op mijn gevoel !
Heel hartelijk bedankt Mary anne
Ik zal doen wat je zegt juf :-*

dameblanche

mallerd, we zijn allemaal gelijk.......
een ander kan alleen objectiever naar het geheel kijken.
iedereen heeft wel eens twijfels, op een gegeven moment ga je zien dat ze er niet meer HOEVEN te zijn.
snap je waarom ik hoeven met grote letters heb geschreven....
het zijn nu net die dingen die we onszelf opleggen en of aandoen.......
ze komen voort uit onszelf, onze eigen kritieker, die altijd en immer kritiek op je heeft, en dat komt weer voort uit je opvoeding..
je ouder/je kritieker heeft het beste met ons voor, maar...................................heeft wel altijd kritiek... :-\

heijdenv

Hoi Suzy,

Eventjes niet bij jou en je kaartjes op bezoek geweest, mis ik je verjaardag :-[...sorry!

Alsnog proficiat met je 40e verjaardag en een heel mooi gelukkig en liefdevol nieuw levensjaar gewenst!

:-* Vicky