Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Eveningstar

Hoi Maat!

Is die last daar nu weer (Staven 10)? ;) 
Wat zit er in de weg voor je?

Liefs,
Eveningstar  ;)

Vlinder

Suus, wat kan jij dat goed dat beschrijven van de chakra,s
prachtig en veel informatie,
dank je

:-* vlinder

Sweetie

Marianne
Mijn doel ja inderdaad ik zag het niet meer zitten maar ben er toch voor gegaan en ben er nu van bevrijdt
Heb de moed gevonden eigenlijk om verder te gaan
Bedankt Marianne  :)

Lieve meid
Dat is goed , jou duiding ik heb de 2 de chakra geschreven dus inderdaad de lotushouding hihihi ja de muziek heb ik erbij geschreven wat een krak ben jij zeg !! :D
Je had al mijn dag gevuld zonder dat ik ervan wist en jij bent mijn eekhoorntje zeker  ;)
Dit vind ik super lieve meid !!!  :-*
Bedankt  :D

Vlindertje lief 
ja dat was het, je klopt de nagel op de kop, ik was al een tijd bezig met die 2 de chakra en kon mijn begin niet vinden en dat werkt op een mens zijn zenuwen hé
Nu kunnen jullie meegenieten en daar ben ik toch blij mee
Bedankt hoor Vlindertje lief  :-*

Mijne grote lieve schat van een vrouw
ja ontzettend , lag dat zwaar de voorbije dagen maar ik heb ze moedig opgeraapt en netjes aan de kant gelegd, met geduld en moed ben ik erdoor geraakt
Bedankt lieve schat ! :-*

Vlindertje
Ik kende daar eigenlijk niet zoveel van  :-[
Ik heb hier lang moeten naar zoeken om alles te ordenen en ik ben nu wel blij dat het erop staat ... op nu naar de zonnevlecht

Bedankt maatjes 
Eigenlijk wel toepasselijk met mijn engel van de symbolonkaart

Sweetie

Goeie morgen
de maan - pentakels 7
ik mag niets uitstellen of het komt er niet van dan wordt ik weer emo

symbolonkaart

DE HUWELIJKSE SLEUR
Je wordt aan het werk gezet vandaag! Er zijn namelijk serieuze zaken op het gebied van een relatie, waaraan je verbonden bent, aan het daglicht gekomen. Je liefdesrelatie of een vriendschappelijke en zakelijke relatie, vraagt je activiteit en te spiegelen waar het aan scheelt. Doe dit op praktische wijze en zet alles op een rijtje.

dameblanche

de maan brengt verborgen roerselen aan het ligt.....
de pentakels 7 zegt dat je niet alls in een keer boven kunt jhalen en ook ditect de juiste plek kunt geven...
geduld hoor ik hier roepen zelfs...... :-\ :-*

Vlinder

Lieve suus,
De maan, de ries naar de diepte van het gevoelsleven,
de 7 munten. na het harde werken afwachten en geduld beoefenen, tot de oogsttijd.

Probeer even alles op je in te laten werken en onderzoek je motieven, neem als het even kan een pauze de dingen goed aan te voelen.

Liefs Vlinder

Vlinder

Bedank  Susy,
ik denk er over ze te verplaatsen en tussen de dag kaarten te zetten, is veel overzichterlijker.
Voor mezelf, is het een proces waar ik van kan leren.

Groetjes en maak er een fijne dag van :-*

Sweetie

Marianne
In mijn diepe zelf gaan kijken vandaag en gisteren en heel wat ontdekkingen gedaan 
ja geduld ik heb daar wat moeite mee lijkt alsof dit nooit komt dan .
Bedankt Marianneke  :)

Vlindertje lief
inderdaad ik ontdek en haal het uit en ik maak er gebruik van is niets negatief maar positieve ontwikkelingen
en het voelt goed aan
Bedankt Vlindertje lief  :)

Mijn Zieltje, ik mis je  :-*
sterkte meid  :-*

Sweetie

goeie morgen
kelken 3 - munten 10 - de koningin van de staven kwam erbij liggen
zorg en emotionele ontwikkelingen , voldoening in relaties
spirituele invloed die ik met anderen deel
intuitieve tolerantie

Symbolonkaart

DE PRIESTER
Er komt vandaag een situatie op je pad waarin grote geestelijke arbeid van je verlangd wordt. Er wordt van je gevraagd terug te keren naar de bron van wijsheid en kennis in jezelf. Durf hier vandaag daadwerkelijk ook blind op te vertrouwen! Al je antwoorden liggen binnen handbereik, namelijk in jezelf

toepasselijk bij de lenormand speelt de sleutel mee

dameblanche

nou een vrolijk dagje zo te zien, iets te kunnen gaan vieren welliswaar, in familieverband....
het belangrijkste voor een staven konining is haar familie, haar omgeving, vandaaruit opereert zij....

kristina1975

Hi mijn lieve Suusje, hoe is het, gaat het een mooie dag worden zoals de kaarten het aangeven :D

Vlinder

Volgens mij gaat het vadaag de goede kant uit, je hebt meer je draai vandaag, wordt genieten.
Je bent weer helemaal Suus.

Groet VLinder

Eveningstar

Citaat van: Suzy op augustus 01, 2012, 18:22:38 PM
Mijn Zieltje, ik mis je  :-*
sterkte meid  :-*

Ik blijf in je buurt :) .
Dikke kus!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Marianne
Ja vrolijk veel gelezen , gepoetst en ontdekkingen gedaan , voel me goed in mijn vellie en bij ventie
en mijn omgeving
Bedankt Marianneke  :-*


Lieve Believe 
Alles prima en dat is het geworden ook
Bedankt mijn lieve meid  :-*

onze mmoie Vlinder
yip , de goede kant is het opgegaan, hihi jaja ik ben er weer
Bedankt Vlindertje lief  :-*

Ik ben daar heel erg blij mee lieve Ziel  :-*
Dikke kus

kristina1975

hi mooie Suus, wat fijn om te horen dat je een mooie dag had in dat geval bestel ik morgen voor je ook een mooie dag. heel veel knuffels aan lieve Suuske :-*