Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

Goeie morgen

voor vandaag
2-1-3
de zegewagen - kelken 10 - zwaarden 4

liefs Suzy

dameblanche

het gaat dus hier om de 10 kelken....
geluk in je gezin...
om het karretje te kunnen blijven voortstrekken, de paarden te kunnen blijven voortmennen, moet je jezelf ook eens rust gunnen kunnen....

kristina1975

i Suzy,
Jij bent bij mij langs geweest dus dacht ik even naar je kaarten kijken  ;D
kan het zijn dat jij aan t twijfelen bent voor huisje boompje beestje?
Hierom dat jij rust zult moeten nemen?

Sweetie

Marianneke

Rust in de week in het weekend het harde werk  ;D
Maak tijd hoor ben nu zelfs aan het tokkelen en dieper in de tarot te gaan bijleren daar maak ik tijd voor

Believe

Ja ik ben eens langsgeweest en en boodschapje af gegeven
het zijn mijn eerste duidingen in de tarot
Niet aan het twijfelen of toch wel een beetje .... ik ben niet voor niets een weegschaal en die twijfelen altijd wel over iets
Er ligt veel werk op de stapel dus moeten we even doorbijten geen zin om het te laten liggen want dit voelt dan weer niet goed aan

Bedankt Girls :-*

dameblanche

suus, je bent echt een toppetje! :-*

Sweetie


Vlinder

Hoi hoi,
tja hard werken voor een goed en veilig leven met je gezin?
het ziet er sterk uit, en dan mag je ook af en toe een beetje rusten en afstand nemen!
Mooie kaarten Susy

Sweetie

Ja hihihi dat doe ik nu  :P

heleen

Hoi Suzy.
Je staat vandaag wel je mannetje. prominent op de 1 en 2de kaart. overwinning, en blijdschap. Na een vermoeiende dag, ben je wel toe aan meditatie en rust. En houdt het positieve gevoel vast.
Heleen.

Sweetie

Dank je wel Heleen de zon straalt en mijn mondhoeken krullen omhoog ... richting oren  :D

Sweetie

Goeie morgen

staven 2 - zwaarden 4 - zwaarden aas
succes wordt verkregen ivm een beslissing het valt positief uit

rianna

hoi Suzy
je bekijk wat er allemaal al gedaan is  je overdenk alles goed om aan nieuwe idee te komen
liefs Rianna

dameblanche

de uitdaging aangaan.....

en dat gaat hier vooral op om de kunst van de tarot....
kaartleggen zit in je, je weet presies hoe een en ander werkt, daar hoef je je geen zorgen om te maken suus,
kaartellgen kun je zelfs ook met het gewone kaartspel en jij vooral zou het nog kunnen met bijv. dierenkwartetten..
je weet hoe en je weet ook WAAR het om gaat...
tarot gaat iets dieper, lenormand wordt in de regel iets abstrakter geduidt...
hoofdzaak is je gedachten te ordenen...
je leegmaken.....waarbij de zwaarden aas een kans krijgt en dat is je wijsheid, je weet presie hie je het zwaard moet hanteren, je kunt er goed mee omgaan

kristina1975

Je bent je aan t voorbereiden om voor jezelf op te komen ?

Sweetie

#59
Rianna
ja hoor
ik overloop alles zo een beetje en door te overlopen heb je er terug een andere kijk op
Bedankt Rianna :)

Marianne
Wat een compliment  :-[
Over dieren gesproken ik had onlangs nog heel veel zin om het dierenorakel der druiden te kopen
Ja ik begin het wel onder de knie te krijgen, ik dacht dat tarot veel moeilijker was maar is inderdaad veel overzichtelijker .. je stelt een vraag en kan daar het antwoord vlug in vinden bij lenormand mag je soms wel in je haren gaan krabben   ;)
mijn gedachten ordenen ...ik wik en weeg maar heel raar want als ik moet duiden komt alles vanzelf

Hartelijk bedankt Moeder Marianne  :-* dat geeft me wel moed en fierheid :)

Believe
klopt Believe ik ga ervoor

Bedankt  :)