Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Mimi88

Lieve Suus,
Ridder van kelken die met z'n kop liefde de zwaarden laat smelten en je hart heelt. Misschien wel dmv de dromen. Net als met kaarten, wanneer je veel en ongeveer hetzelfde droomt wil dit vaak iets zeggen of je onder ogen laten komen. Dat kan de zwaarden 3 betekenen. De ridder geeft aan dat het mag ken en stromen, het zal juist liefde en positieve energie teweeg kunnen brengen.


Xxx

dameblanche

dromen vertellen je iets uit je onderbewuste, er komt iets steeds naar boven, de droom wil je iets zeggen...

Sweetie

Ja Mary anne maar ik kan daar niets aan veranderen  :-\, ik moet dit op zijn beloop laten  :-\

Sweetie

Citaat van: Mimi88 op december 11, 2012, 09:00:36 AM
Lieve Suus,
Ridder van kelken die met z'n kop liefde de zwaarden laat smelten en je hart heelt. Misschien wel dmv de dromen. Net als met kaarten, wanneer je veel en ongeveer hetzelfde droomt wil dit vaak iets zeggen of je onder ogen laten komen. Dat kan de zwaarden 3 betekenen. De ridder geeft aan dat het mag ken en stromen, het zal juist liefde en positieve energie teweeg kunnen brengen.


Xxx
Hoi Mimi
Ja en ze blijven maar komen is het over de ene niet dan gaat het wel over de ander , ik lijk wel terug te keren in de tijd met die dromen , maar ik kan niets ondernemen , ik kan daar niet aan en niets tegen doen !
Bedankt Mimi  :)

Sweetie

Vandaag
staven 4 - zwaarden 4
=  8, en 8  is kracht en het rijmt nog ook !

Vlinder

Susy, Je komt in een rustiger vaarwater, en daardoor kom je meer in balans,
je hebt die rust nodig om uit terusten van alles wat je zo beig hield de laatste tijd, gun het jezelf, dan ga je ook weer beter slapen, en dat heeft altijd een positieve uitwerking op alles!

:-*

Mimi88

#1281
Citaat van: Suzy op december 13, 2012, 12:33:35 PM
Ja en ze blijven maar komen is het over de ene niet dan gaat het wel over de ander , ik lijk wel terug te keren in de tijd met die dromen , maar ik kan niets ondernemen , ik kan daar niet aan en niets tegen doen !

Lekker over je heen laten komen lieve Suus.

Dat zeggen je kaarten me ook, pas op de plaat, rust en laat het maar over je heen komen in het hier en nu, alles is zoals het moet zijn meisje, eerst even rust xxx

heleen

zeg ik ook Suus, lekker uitrusten alles op zijn beloop laten gaan. Dan kom je vanzelf wel weer thuis.
3 zwaarden hangen boven de man in rust. De kaart van de hartzeer. de vierde zwaard is onder de man, daar ligt hij op, aas van de zwaarden. Het verkrijgen van inzichten. Hij moet nog wel door een (houten) kist heen dromen om daar te komen, maar in deze rust moet dat lukken.

Liefs
Heleen.

Sweetie

Vlindertje
Ja het is nogal hectisch geweest de laatste dagen ..
ik heb inderdaad rust nodig en ik zal eraan denken
Bedankt Vlindertje  :-*

Mimi     
Zal ik aan denken Mimike
Bedankt Mimi  :-*

Heleen
Zal ik doen meid
Bedankt Heleentje  :-*

Sweetie

Good morning

staven 8 - de dood

er komt iets in beweging , iets dat in de lucht hangr en met de dood , wordt het einde begraven en een nieuw begin weergegeven

Suus

dameblanche

de hoop op veranderingen...
je had grotere veranderingen verwacht, ook trantformatie verwacht, maar je hebt er maar weinig van gemerkt tot nu toe..

Vlinder

Staven 8 en de dood, er komt verandering en dat maakt ruimte suusje...

Sweetie

Hihihi , Ja Mary anne
ik voel het niet maar het is er wel ,heb ik het gevoel, onlangs zag ik iets bij Sweety haar fb
" de veranderingen zie je niet als je vooruit kijkt , maar als je achteruit kijkt zie je wat er veranderd is !
Bedankt Mary anne  :-*

Vlinder
Ja ik zie het niet meteen maar is dat altijd zo als je er met je neus opzit.
Bedankt Vlindertje  :-*

Sweetie

Vandaag zijn we hier weer terug

munten koningin - staven 4
een dappere Queen die tevreden is met de situatie

Suzy

dameblanche

ja, dat heeft sweetie ook mooi gezegd...

wees zelf de verandering die je in de wereld wilt zien...

de munten koningin koestert haar pentakel..
zij heeft er veel voor gedaan...
de magie...het komt niet vanzelf aanwaaien, het is niet iets wat je te licht moet zien allemaal, jij bent je daar ook heel bewust van, en je gaat er ook goed mee om, wel even op je energie letten gaan hoor suus...
kaarten duiden, boodschappen krijgen en ook doorgeven, je leeg maken etc kost heel wat ernergie, soms heb je over, doms kom je ook echt tekort....
blijf daar op letten, liederd.... :-*