Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Vlinder



Sweetie

Goeie morgen
vandaag
bekers ridder - zwaarden 4

Symbolonkaart

DE KRUISRIDDER
Het wordt hoog tijd dat je voor je mening gaat staan. Je boosheid en onmacht tarten je al een tijdje. Gevoelens van frustratie en boosheid zijn niet langer te handhaven! Ga vandaag voor je eigen mening staan. Ga staan voor eigen overtuiging vandaag en richt je zwaard vanaf nu naar je hogere doel.

dameblanche

de kruisridder, ik zie an ook de zwaarden ridder gaan, de zwaarden ridder die nu wel iets in gang heeft gezet, maar de verstrekkende gevolgen daarvan niet wil en kan overzien.....
en dat is met het zwaardje....

de bekers ridder ook het elemant vuur in aanwezig en dan op het gebied van emoties, emoties laaien hoog op...
het wordt tijd dat je die emoties eens gaat ordenen.....

klaproos1945

 ;)voor suzy een symbolon!



TERUGTREKKEN
De betekenis van retraite vandaag, is het juiste voor
de situatie waarin je jezelf momenteel begeeft.
Je doet er verstandig aan je te ontspannen

en je terug te trekken van de buitenwereld.
Het enige wat je maar hoeft te doen vandaag,
is simpelweg helemaal niets!
Want je verblijft op dit moment in Niemandsland.

klaproosje

Sweetie

Mary anne
ik ben aan het ordenen qua gevoelens en emoties ..
en ik breng me tot mijn doel, daar vecht ik ook voor
Bedankt Marianne  :)

Bedankt Roosje  :)maar dit klopt ook wel

dameblanche

het laat oo keen herstel zien, iets waar aan gewerkt moet gaan worden, ingehouden boosheid gericht op, ja op wat?
een en al moet gaan voorkomen dat je wereklijk ziek wordt, en daaaat moete we nie hebbe

Sweetie

Ja herstel daar ben ik mee bezig en daar werk ik aan, de boosheid moet uit mijn lijf, ik werk aan nieuwigheden, nieuwe energieen en positieve gedachten , liefde geven en liefde ontvangen dit is de genezing van ieder van ons, de kracht in het positieve haal je meer uit dan uit frustraties, dit blokeerd een mens en ht kost enorm veel energie, het positieve houdt je open en geeft de voldoening .. het is maar hoe je het aanpakt ... maar het voelt wel goed en maakt een mens wel beter ..
 
:-* :-*

dameblanche

goed suus ga zo door..
de kaartjes triggeren je, maar vaak is een kaart eigenlijk al genoeg, een kaart werkt bijvoorbeeld al op je onderbewustzijn, dat zet al een en ander in werkin,g je hoeft enkel naar de afbeelding te kijken, naar het plaatje naar de kleur en naar de symbolen..
dit alles prikkelen je intuitie...en zo werkt het, de afbeelding alleen al gaat naar je onderbewustzijn, naar je herinnieringen en naar je ervaringen die daarin leggen opgeslagen...het eigen pakhuis laten we het zo maar noemen....

Sweetie

Goeie morgen
mijn kaartjes 17/08

de dwaas - het oordeel

symbolonkaart

DE DEPRESSIE
Op dit moment wordt je niet gespaard door het leven en vandaag wordt het hoog tijd dat je jezelf weer gaat herinneren! Vanaf nu ben je er klaar voor een zinvolle en grote uitdaging in je leven aan te gaan. Vervolg vanaf vandaag je levensweg, zodat je als een rozenknop weer kan openbloeien!

dameblanche

#685
ik ga grote letters schrijven suus, want nu heb je 2 sleutelkaarten getrokken!!!

WEES NIET BANG OM TE FALEN
DURF OPEN TE STAAN
DURF HET OUDE LOS TE LATEN
KEN JE GRENZEN
ONTREK JE AAN VERPLICHTINGEN DIE NIET GOED VOELEN
LAAT JE NIET AAN BANDEN LEGGEN'GA JE EIGEN WEG

DAN KUN JE ONGEHINDERD VERDER GAAN, EERST AFSLUITEN!!!!!

Vlinder

Lieve Susy,
Ik sluit me aan bij de zinnen van Marianne, maar voeg  nog even toe;
Maak gebruik van de levenslust en het gemak waarop de dwaas aan het werk is en jouw laat zien dat alles en iedereen er mag zijn, en sluit  dan iets af wat daar nog mee te maken heeft (vergeven?)

:-*Vlinder

Sweetie

de begin kaart en de eind kaart zijn dit spirituele kaarten wat toch sterk spirituele kaarten zijn Niet ?

Vlinder

Ik vind alle kaarten spiritueel en bijzonder.
Het oordeel verschijnt in je kaarten als je naar het eind va een cyclus gaat, je vele inzichten hebt verworven, maar er is altijd werk aan de winkel, en ontwikkel jezelf naar de volgende cyclus
Ikzelf heb hem dikwijls getrokken, omdat er iets was wat ik moeilijk los kon laten, en dat zit zeker in de kaart het oordeel, en begrijpen....

dameblanche

krachtige en duidelijk spirituele kaartne die aangeven dat er nog wel wat te sleutelen valt, de kaarten van de grote arcana geven belangrijke gebeurtenissen aan in je leven, tja suusje, werk aan de winkel, je kunt er nog wel om heen draaien hihi, maar hupperde pupper aan de slag, stel niet uit tot morgne, wat je vandaag [nog]] kunt doen.....je hebt tel ang je ogen gesloten....
hup hup... ;)